Αφού τελειώνω με αυτό τα βάζω σε κρεμάστρες και τα αφήνω εκει πάνω.Τα παιρνει η Λαουρα και τα βάζει μέσα μετά.
Άκουω την πόρτα και βλέπω την Λαουρα με πολλά βιβλία στα χέρια να μπαινει μέσα.Παω κοντά και την βοηθάω.
«Αστα.Τα παιρνω εγώ...»λέω και τα παιρνω και το βάζω στο τραπεζάκι.
«Ευχαριστώ Ειρήνη μου...»λέει και χαμογελαω.Βλέπω περιοδικά με νυφικά,με τούρτες,με νυφικά χτενίσματα.Και μάλλον με είδε.
«Ναι...για μένα είναι...»λέει αμήχανα.
«Παντρεύεσαι;»ρωτάω.Κουνάει το κεφάλι της πάνω κάτω και χαμογέλασε.
Δεν είχα τι να πω.Εννοω παντρεύεται.Παντρευεται.Και φενεται τόσο νέα.Θα μου πεις ότι και εγώ μικρή εκανα τον Νικόλα και ότι η ηλικία δεν παίζει ρόλο τόσο πλέον αλλά πάλι.Παντρευεται.
«Ουαου.Αυτο είναι καλό...»λέω και την βλέπω ανχωμενη.
«Έτσι;»ρωτάω.Ξερω πως είναι ο Παρης και ξέρω ότι δεν θα την πίεζε ή κάτι τέτοιο.Αλλα φενεται και να το θέλει και να μην το θέλει μαζί.
«Κοιτά...τον αγαπάω τον Παρη.Οσο τίποτα στον κόσμο.Και έχει κάνει υπομονή μαζί μου,τόσο που δεν φαντάζεσαι και αλήθεια θέλω να τον παντρευτώ αλλά και έχω τρομερό ανγχος.Φοβαμαι.Η μαμά του Παρη είναι...κάπως περίεργη και τα κρίνει πάντα όλα και έχει άποψη για τα πάντα και θέλω να είναι όλα τέλεια!Να μην έχει τι να πει και για τον γάμο κάτι...»λέει ανήσυχη.
Η μαμά του Παρη είναι περίεργη;Να και κάτι που δεν περιμενα.Τελικα δεν έχει σημασία το σόι και η οικογένεια.Μπορει κάποιος να σε μεγαλώσει και να μην μοιάζεις μαζί του.
«Κατάλαβα...»
«Αυτή ήθελε κάτι μεγάλο.Σε έπαυλη.Εχω Προτιμω κάτι εδώ στην παραλία.Η παραλία παίζει σημαντικό ρόλο στην σχέση μου με τον Παρη.Εκει δώσαμε το πρώτο φιλί,εκει ήρθαμε κοντά....»
«Δικός σου γαμος είναι Λαουρα.Να τον κανείς όπως και όπου θες εσυ.»λέω.
«Ναι αλλά θέλω να μην έχει παράπονα...να της αρέσουν όλα...»
«Το καταλαβαίνω.Αλλα σκεψου ότι αν έχει άποψη για όλα κάτι θα βρει να πει έτσι και αλλιώς.Και ο γαμος πρέπει να είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου.Ετσι δεν είναι;»λέω.Το σκέφτεται λίγο.
«Μάλλον εχεις δίκαιο...»λέει.
«Για αυτό κοιτά τι σε κάνει εσένα χαρούμενη..»προσθέτω.
«Για μένα ότι πιο απλό τόσο πιο πολύ μαρεσει»
«Τότε έτσι να το κανείς»λέω.
YOU ARE READING
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...