18. ΜΑΡΙΟΣ

2K 249 21
                                    

«Μπορείς να μην με τραβάς;»του λέω.

Με τραβάει από την μπλούζα και θα φάει μπουνιά.

«Έλα μην κανείς σαν γυναικούλα»λέει η Ξενια από την άλλη.Ο Παρης φυσικά και γελάει αλλά δεν σταματάει να με τραβάει.

«Αν δεν σε τραβάω θα πας πάλι να κρυφτείς στην σπηλια σου.Σε αυτό το σπιτι που σπάνια βγαίνεις»λέει ο Παρης.
«Σαν το τέρας είσαι ξέρεις....»λέει η Ξενια.
«Το παραμύθι;»ρωτάει ο Παρης.
«Ναι.Και περιμένει την πεντάμορφη του..»λέει η μικρή.

Μόνο που στην περίπτωση μου δεν περιμένω κανέναν.Γιατι δεν θα έρθει κανένας.Η μόνη που θέλω είναι η Αλεξ.

«Να έρθει και με την ομορφιά της και τον χαρακτήρα της να σε βγάλει από την μιζέρια σου.Να σε βγάλει από το σπιτι...»λέει και σταματάει αποτομα μπροστά μας και στρώνει κάτω την πετσέτα της.

Ο Παρης με σπρωχνει και πέφτω διπλα της.Θα τον πλακωσω μα το θεο.

«Πολλά παραμύθια διαβαζεις μικρή...»λέω.
«Μικρό είναι το ματι σου»απαντάει όλο υφάκι.
«Φτάνει τώρα.Αντε.Βγαλτε τα ρούχα σας και πάμε για βουτιά..»λέει ο Παρης.

Βγάζουν και οι δυο τα ρούχα τους και τα πετάνε πάνω μου φυσικά φυσικά,και με κοίταζαν αφού δεν εκανα καμία κίνηση.

«Άντε!»λέει η Ξενια.
«Καλά είμαι.Ευχαριστω...»απαντάω.

Δεν έχω όρεξη για βουτιά,και γενικά για παραλία.Και γενικά για οτιδήποτε.Εχει πολύ κόσμο πολύ ήλιο και έχω σκάσει.Αμμος έχει μπει στα παπούτσια μου και με ενοχλει και το κεφάλι μου ζεματάει.

Η χειρότερη ιδέα να έρθω μαζί τους.Οχι ότι είχα επιλογή.

«Ξεχνά το.Βγαλε τα ρούχα και έλα να μπούμε»λέει ο Παρης.
«Δεν έχω μαγιό»λέω.
«Τι;Αφού σου είπα να το βάλεις!»φωνάζει τώρα.

Αν είναι να κάνω ότι μου λες...
Σωθήκαμε...

«Δεν ξέρω και κολύμπι»λέω ψέμματα.
«ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΗ!»λέει τώρα η Ξενια.
«Μπείτε χωρίς εμένα οκ;Δεν έχω όρεξη...»λέω.

Κοίταζαν ο ένας τον άλλον και μετά κοίταζαν εμένα.
«Καλά.Αλλα μην πας πουθενά γιατί μα το θεο θα έρθω σπιτι θα σε πάρω σηκωτό και θα σε ρίξω στην θάλασσα με τα ρούχα!»λέει τώρα.
«Παρη;Άντε να δεις αν ερχομαι!»λέω και αφού με άγριοκοιταζουν άλλη μια φορά μπαίνουν μέσα.

Ξαπλώνω κάτω αφού τους βλέπω να παίζουν με το νερό στην ακρη.Ανωριμα παιδιά.

Είχε ήλιο και ερχόταν όλο στο πρόσωπο μου όταν ξαφνικά ένιωσα να μην έρχεται πια.Ανοιγω τα μάτια και με το ζόρι βλέπω ότι κάποιος είχε μπει μπροστά από τον ήλιο και τον έκρυβε.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now