24. ΕΙΡΗΝΗ

1.9K 222 24
                                    

Προσπαθώ να μην τον κοιταω αλλά είναι δύσκολο ώρες ώρες.Εννοω είναι πραγματικά γοητευτικός έτσι.Και είναι και όλη μέρα από εδώ και από εκει σήμερα.Γιατι δεν πάει στο δωμάτιο του όπως κάθε φορά;

Εντάξει εντάξει ας ηρεμήσω γιατί λέω ασυναρτησίες.Σπιτι του είναι.Οτι θέλει θα κάνει.Λογαρισμο θα μου δώσει;

Συνεχιζω την δουλειά μου.Και πάει το ματι μου σε αυτό το δωμάτιο.Το κλειδωμένο.Απορω όταν το βλέπω.Τι μπορεί να έχει μέσα που μένει έτσι κλειδωμένο;

Ξέρω ότι η φωτογραφία στο ψυγείο και το Α στο στήθος του και αυτό το δωμάτιο και ότι φοράει μαύρα έχουν να κάνουν με ένα πραγμα.Το ίδιο πραγμα.

Και οσες φορές σκέφτομαι ότι μπορεί να έχασε κάποια που αγαπούσε,η ιδέα φεύγει γρήγορα.Γιατι δεν μου φενεται για τέτοιος τύπος.Δεν μου φενεται για κάποιον που ερωτεύεται εύκολα ή που γενικά ερωτεύεται.Αλλα μετά και εγώ δεν τον ξέρω και τόσο καλά.Τις περισοτερες φορές δεν τον βλέπω καν όσο είμαι εδώ.Τις τελευταίες μέρες μόνο τον έχω δει περισοτερο.Και δεν μου φενεται ότι θα είναι κάποιος που θα έκανε τατουάζ ένα γυναικείο πρόσωπο.

Μπορεί να πέφτω και έξω φυσικά.

Θεε μου.Τι έχω παθει;Ας τελειώνω για να πάω στην επόμενη δουλειά και να πάω να δω το αντράκι μου.

«Γιατί κοιτάς αυτό το δωμάτιο;»με ρωτάω καθώς περνάει από το διαδρομο.

Βγαίνω από τις σκέψεις μου και τον κοιταω.Ειναι απλά ο κύριος Ελευθέριου.Απλα με λιγότερα μαλλιά και πλέον τον φωνάζω με το μικρό του.

«Έλεγα ότι είναι περίεργο που είναι κλειδωμένο.Δεν το έχω καθαρίσει ποτέ.Θα πρέπει να είναι βρωμικο»του λέω.
«Δεν χρειάζεται να το καθαρίσεις αυτό.Αυτο το δωμάτιο μένει πάντα κλειστό!»λέει αυστηρά.

Είχα καιρό να τον ακούσω να μιλάει έτσι.Αλλα γιατί με ξαφνιάζει;Επειδή τις δυο τελευταίες μέρες είπαμε πάνω από δυο κουβέντες;

«Εντάξει.Παω μέσα να συνεχίσω»λέω και πάω στο μπάνιο.Κανω γενική σε όλο το μπάνιο και όταν πλένω τα χέρια μου πάω στην κουζινα.Βλεπω πάλι εκει τον Μάριο και είχε βγάλει το ταψί από τον φούρνο.Και το κοίταζε.

«Πεινάτε;Μόλις το έφτιαξα...»λέω.Πολλα πραγματα  τα κοιτάει περίεργα.Λες και δεν τα έχει ξαναδεί.

«Σουφλέ είναι;»ρωτάει.
«Ναι.Να σας βαλω;»ρωτάω.Κουναει το κεφάλι του και παιρνω ένα πιάτο και βάζω.Το βάζω στην τραπεζαρία αλλά όταν γυρνάω πάλι τον βλέπω στο ίδιο σημείο.Μονο που κράταγε και άλλο πιάτο.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now