Είναι αργά.Δεν ξέρω τι ώρα αλλά είναι πολύ αργά.
Δέχτηκα να πάμε αυτήν την βόλτα που μου πρωτεινε στην αρχή.Εχουμε πολλά να πούμε.Δεν μπορούμε να το αφήσουμε εδώ αυτό.
Τα συναισθήματα μου άνω κάτω.Ολα μέσα μου μπερδεμένα.Ξερω ότι δεν θα έπρεπε.Ειπε ότι θέλει να είναι μαζί μου με τον τρόπο του και θα έπρεπε να πετάω σε πελάγη ευτυχίας.Αυτο ήθελα άλλωστε.Τιποτα παραπάνω.
Αλλά είναι τόσα που θέλω να του πω.Τοσα που δεν καταλαβαίνω.Μεχρι χθες έλεγε ότι για αυτόν υπάρχει μόνο η Αλεξάνδρα.Τι άλλαξε ξαφνικά;
Όλα αυτά τα ερωτήματα και όλα αυτά που πρέπει να του πω δεν με αφήνουν να το απολαύσω αυτό.
Μόλις ακουμπάνε τα πόδια μας στην άμμο και περπάταγαμε διπλα διπλα πλησιάζω και του πιάνω το χέρι.Στην αρχή ακουμπάνε τα χέρια μας και μετά μπερδεύω τα δαχτυλα μου με τα δικά του.
Ωραια αίσθηση.Ειχα καιρό να το κάνω αυτό με κάποιον και μου έλειψε.Μπορει να φενεται κάτι ασήμαντο αλλά είναι τόσα πιο πολλά.
Είναι λες και αυτή η πράξη λέει ότι δεν είσαι μόνος.Οτι ότι και να έρθει δεν θα το περάσεις μόνος.
Δεν κατάλαβα ότι με κοίταζε περίεργα.Οτι κοίταζε τα χέρια μας περίεργα.Ετσι το έβγαλα γρήγορα.
Ίσως είναι νωρίς.Ξερω γω.Ισως είναι από αυτους που δεν θέλουν έξω να τα κάνουν αυτά.Ισως δεν του αρεσει.
Και τώρα κατάλαβα ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτα για αυτόν.Νομιζα ότι ήξερα.Αλλα όχι.
«Γιατί το έβγαλες;»ρωτάει.
«Είδα πως έκανες....»λέω ειλικρινά.Βάζει το χέρι στο κεφάλι του και ανακατεύει τα μαλλιά πίσω.
«Σορυ.Δεν ξέρω.Μου φανηκε περίεργο...»λέει.Περίεργο το να πιάσεις το χέρι κάποιου;
«Δεν το εχεις ξανακάνει;»ρωτάω.
«Όχι.»
«Ποτέ;»
«Ποτέ ποτέ»λέει.Σίγουρα δεν τον ξέρω καλά.
«Αλλά δεν πειραζει.Αν θες...δεν με πειραζει...»λέει.
«Όχι.Δεν υπάρχει πρόβλημα...»λέω αλλά παρόλα αυτά πλησιαζει το χέρι του και πιάνει το δικό μου.Χαμογελαω για αυτήν την κίνηση του καθώς περπατάμε στην άμμο.
«Παράξενο ε;Να κρατας το χέρι κάποιου...»σχολιάζει.
«Εμένα μου φαίνεται τέλειο»λέω και γυρνάει να με κοιτάξει.Γελαει και φενεται τόσο ομορφος.Διαφορετικος.Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί αλλά φενεται.Πιο χαλαρός.Πιο ήρεμος.
ESTÁS LEYENDO
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...