72.ΕΙΡΗΝΗ

2.3K 260 28
                                    

Όταν φτάνω στο σπιτι του Μαριου βλέπω την πόρτα ανοιχτη.Περιεργο.Μπαινω μέσα κατευθείαν και ακούω φασαρία.Πολυ φασαρία.

Μπαινω στο σαλόνι και μετά στην κουζινα και τον βλέπω εκει.Μιλαγε με κάποιον.Μετα βλέπω κάτι εργάτες να μπαίνουν στο χολ και να εξαφανίζονται μέσα.

Τι γίνεται;Κάτι χάνω εδώ πέρα.Δεν θυμάμαι να είχε πει ότι θα έφτιαχνε κάτι.

«Μάριε...»λέω και γυρνάει να με δει.
«Ήρθες...δωσμου ένα λεπτο»λέει και γυρνάει πάλι στον άντρα που μίλαγε.

«Θέλω να είναι μεγάλα.Τα κάνουμε που τα κάνουμε.Ετσι και αλλιώς δεν πληρώνω εγώ...»του λέει και χασκογελάνε.

Έρχεται πάλι σε εμένα και με φιλάει στο κεφάλι.Ναι.Καινουργιο είναι αυτό.Δεν ξέρω πως του ήρθε αλλά το κάνει.Και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό.

«Τι γίνεται εδώ;Τι είναι όλος αυτός ο κόσμος και όλη αυτή η φασαρία;»ρωτάω.
«Εργάτες.Θα μεγαλώσω λίγο το σπιτι.Θα κάνω έναν δεύτερο όροφο με πιο πολλά υπνοδωμάτια.Ιδεα της μαμάς μου.»
«Πως και έτσι;»ρωτάω αφού δεν μου το είχε αναφέρει αυτό.
«Πάντα ήθελε να το κάνει αλλά τώρα με το μωρό...»λέει.

Το μωρό;Το μωρό που κολλάει;

«Δεν της είπες ότι θα μείνει σπιτι μου με εμένα;»ρωτάω.
«Βασικά για αυτό θέλω να σου μιλήσω...»λέει και βάζει το μολύβι που κράταγε στο χέρι πάνω στο αυτι και πιάνει το χέρι μου και με τραβάει μέσα.Δεν είναι και πολύ καλή ιδέα αφού ανακατεύομαι όλη μέρα σήμερα αλλά τον άφησα επειδή είμαι περίεργη να δω τι σκαρώνει.

Με πάει στον διαδρομο και ανοίγει την πρώτη πόρτα.Δεν ήταν κλειδωμένη και άνοιξε αμέσως.Πραγμα περίεργο αφού αυτό είναι-ήταν το δωμάτιο της Αλεξάνδρας.Απαγορευμενο για ολους.

«Εδώ θα μείνει η μαμά σου .Μετα αν θέλει θα πάει πάνω...»λέει.

Ορίστε μας;

«Μάριε τι λες;»ρωτάω προσπαθώντας να καταλάβω τι εννοει.

Παιρνει μια ανάσα και κλεινει την πόρτα πίσω του για να μην ακούγεται η φασαρία από μέσα.
«Σκεφτηκα κάτι.Αυτο το σπιτι είναι μεγάλο.Γιατι να μην μείνουμε όλοι εδώ;»λέει.

Κάνει πλάκα έτσι;

«Πως...πως...τι λες;»
«Λέω έλα να μείνεις εδώ»λέει και σηκώνει τους ωμους λες και φέρομαι περίεργα που δεν καταλαβαίνω.Δεν καταλαβαίνω επειδή δεν είναι ο Μαριος αυτός.Και επειδή δεν το έχουμε καν συζητήσει και αυτός έχει ξεκινήσει να μεγαλώνει το σπιτι.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now