32. ΕΙΡΗΝΗ

2K 243 34
                                    

«Έλα τώρα!»μου λέει.
«Μάριε τι λες;Όχι.Δεν τα παιρνω!»φωνάζω και πάω στην κουζινα και πιάνω την σκούπα να σκουπίσω.

Βάζει τον φάκελο στον πάγκο.Θα την συνεχίσει αυτήν την συζήτηση και δεν θέλω.

«Γιατί είσαι τόσο περήφανη;»ρωτάει.
«Δεν είμαι!»λέω.
«Μπορείς να σταματήσεις να σκουπίζεις;»λέει και γυρνάω να τον δω.

Τι έγινε και νευρίασα;Είναι η μέρα να πληρωθώ.Για όλο τον μήνα.Και ενώ πριν με πλήρωνε ο Παρης σήμερα έμαθα ότι από εδώ και πέρα θα με πληρώνει ο Μαριος.Ειπα οκ.Δεν έγινε και κάτι.Μου έδωσε τον φάκελο.Ειναι τρεις φορές παραπάνω από αυτά που παιρνω!

Και είπα οκ.Δεν έγινε κάτι.Μαλλον δεν ξέρει από αυτά.Ετσι του είπα ότι δεν πάει έτσι και ότι περνώ τόσα.Μου είπε ότι το ξέρει.ΤΟ ΞΕΡΕΙ!Αλλα παρόλα αυτά τα έδωσε.

Δεν καταλαβαίνω;Τόσα λεφτά έχει;Και να έχει δηλαδή σε εμένα θα τα δώσει;Ας πάει κανένα ταξίδι αν θέλει να τα χαλάει έτσι.

«Απλά Παρτα»λέει.
«Μάριε φτάνει οκ;Πήρα όσα περνώ σε ολους.Δεν θα πάρω παραπάνω.Μην επιμένεις.Σε παρακαλώ»λέω.Και όντως σχεδόν τον παρακαλαω γιατί νιώθω ασχημα.

«Μα γιατί;Αφού στα δινω.Δεν τα κλέβεις»
«Δεν πάει έτσι Μάριε»λέω.

Νομίζει ότι απλά θα τα πάρω;Ειδικά τώρα που δεν είναι μόνο το αφεντικό μου αλλά είναι και φίλος μου;

«Δεν καταλαβαίνω...»λέει.
«Μάριε.Δουλευω και παιρνω τόσα.Γιατι επιμένεις;»λέω.
«Γιατί θέλω να τα παρεις.Σιγα.Ειμαστε ή δεν ειμαστε φίλοι;»

Ακριβώς!

«Επειδή είμαστε δεν τα παιρνω.Θα είναι λες και εκμεταλλεύομαι την φιλια μας»λέω και με κοιτάει λες και είπα τίποτα κακό.

«Δεν τα εχεις ανάγκη τα λεφτά;Δεν τα χρειάζεσαι;»ρωτάει.

Δεν εχει ιδέα!

«Σαν τρελή!»λέω.Δεν θα κρυφτώ.
«Τότε δεν καταλαβαίνω...»λέει.
«Μάριε επειδή τα έχω ανάγκη δεν θα τα πάρω από σένα.Απο κανέναν.Ειναι δικό μου πρόβλημα.Οκ;Δεν θα πάρω τα λεφτά σου.Αν τόσο πολύ θες να δώσεις λεφτά Πηγαινε στην εκκλησία.Ξερω ότι έχει ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη...πιο πολύ από μένα...»λέω.

«Μα σκεφτηκα ότι με αυτήν την δουλειά και τον Νικόλα και την μαμά σου άρρωστη και αυτό το σπιτι σε αυτήν την γειτονιά...ξέρεις...»λέει.

Με λυπάται δηλαδή;Το χειρότερο μου αυτό.Το χειρότερο μου.

«Είμαι καλά.Αληθεια»λέω και τον πλησιάζω και παιρνω τον φάκελο που άφησε για μένα.Τον βάζω στην τσέπη του τζιν του και βάζω τα χέρια στους ωμους του.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now