«Τι;»λέω.
Ο κύριος Μανώλης συνεχίζει να μετραει τα λεφτά του χωρίς καν να με κοιτάξει.
«Ναι.Δεν θα σε χρειαστώ άλλο.»λέει τόσο χαλαρά.
Με κοροϊδεύει;
Λέει ότι με απολύει και το λέει έτσι;«Μα γιατί;Εκανα κάτι;»λέω προσπαθώντας να καταλάβω.
«Δεν θέλω μπελάδες.Καλυτερα να βρεις άλλου δουλειά...»λέει.
«Μπελάδες;Τι μπελάδες;Εκανα κάτι;Δεν καταλαβαίνω...»λέω.
«Ειρήνη κορίτσι μου δεν έχω θέμα μαζί σου.Αλλα δεν θέλω μπελάδες με αστυνομίες και τέτοια.»λέει και μου δίνει λεφτά.Τα λεφτά που μου χρώσταγε.«Αυτά είναι από την προηγουμενη εβδομάδα.Χαρηκα.Αντιο τώρα...»λέει και πάει μέσα στα κορίτσια.Παιρνω τα λεφτά και τον ακολουθώ.Δεν καταλαβαίνω τι έχει γίνει.
«Μαρία θα παρεις σήμερα την θέση της Ειρήνης...»λέει στην μια κοπέλα.Αυτη με κοιτάει και γελάει.
«Κύριε Μανώλη να σας μιλήσω λίγο...;»λέω.Γυρνάει.
«Ειρήνη έχω δουλειά»
«Ναι αλλά δεν καταλαβαίνω τι εκανα.Εγινε κάτι;Γιατί αλήθεια χρειάζομαι την δουλειά κύριε Μανώλη και πάντα είμαι στην ώρα μου!»λέω σαν να παρακαλαω.
«Κορίτσι μου όμορφο δεν έχω θέμα μαζί σου»
«Τότε;»
«Το μαγαζί ξέρεις ότι δεν είναι και πολύ νόμιμο...»λέει.
«Ναι το ξέρω.Αλλα δεν με νοιαζει.Ουτε έχω πει σε κανέναν τίποτα»
«Ναι αλλά αν μείνεις εδώ θα το πει κάποιος και δεν μπορώ ούτε να πληρώνω ούτε να το κλείσω για λίγο καιρό...!»λέει.Που κολαει αυτό;
Και τι εννοει κάποιος;«Αν ήθελες τόσο πολύ να μείνεις ας μην μίλαγες στους φίλους σου...»λέει και πάει μέσα.
Το σκέφτομαι λιγο.Καποιος του μίλησε;
Πρέπει να την σταματήσεις αυτήν την δουλειά.Δεν είναι για σένα.
Οχιιι!
Οοοοχιιιι!!Ο Μαριος.
Θα τον σκοτώσω!***
Για ποτέ έφυγα από το μαγαζί,για ποτέ ήρθα σπιτι του ούτε εγώ ξέρω.Χτυπαω γιατί δεν έχω τα κλειδία μαζί μου αλλά κανείς δεν απαντάει.
Ξαναχτυπαω και επιμένω.
Δεν το πειστευω ότι το έκανε αυτό.Γιατι;Τι δουλειά έχει αυτός με την δουλειά μου;Τα είχα ανάγκη αυτά τα λεφτά.
«Ποιος;»απαντάει επιτελους.
«Άνοιξε!»λέω και όταν ανοίγει μπαινω γρήγορα μέσα προσπερνώντας τον.
JE LEEST
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romantiek*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...