68. ΜΑΡΙΟΣ **

2.2K 254 61
                                    

«Πλάκα κανείς έτσι;»με ρωτάει.

Έφυγα από το σπιτι μου σαν κηνυγημενος.Πως να μην έφευγα;Και ήρθα στον πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό.

Τον Παρη.

«Θέλω βοήθεια σου λέω.Ειναι σημαντικο!»του φωνάζω.
«Και τι είμαι εγώ;Λέει πουθενά στην πόρτα μου ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΑΡΗΣ;!;!»λέει.

Δεν είναι ώρα για αστεια όμως.Τα πραγματα είναι σοβαρά.Εδω καταστρέφεται η ζωή μου.Εδω θα πεθάνω.

Έγκυος...
Την άφησα έγκυος...

«Σοβαρολογώ!»λέω.Δεν καταλαβαίνει την σοβαρότητα της κατάστασης.
«Για να έφυγες εσυ έτσι από το σπιτι σου φαντάζομαι είναι.Την εχεις αυτήν την τάση.Να φεύγεις από τα προβλήματα...»λέει.
«Παρη....ήρθε το τέλος τόυ κόσμου...»του εξηγώ.
«Αν ήρθες εδώ να μου πεις πάλι για τον Ξενοφων...»
«Όχι όχι.Δεν ήρθα για αυτό.Αλλα παίζει τον ρόλο του και αυτός φυσικά...»λέω.
«Δεν καταλαβαίνω...»λέει.

Τόσο καρπερός είμαι ο μπαγασας;Εντάξει ξέρω ότι το σπερμα μου είναι δυνατό και μπλα μπλα μπλα αλλά όχι και έτσι.

«Καλυτερα να καθίσεις...»του λέω.
«Καλά είμαι ευχαριστώ...»λέει.
«Κάτσε!!»φωνάζω.
«Καλά ντε...Ποπο....»γκρινιάζει και κάθεται.

Και του τα λέω όλα.Χαρτι και καλαμάρι.Ακομα και ποια στάση χρησιμοποίησα την κάθε φορά.Μπορει να παίζει ρόλο και αυτό.Ξερω γω.

«Πλάκα κανείς έτσι;»είναι αυτό που λέει.Ουτε αυτός με πειστευει.Αφου όλο αυτό είναι απίστευτο!

«Όχι!Θα εκανα πλάκα με κάτι τέτοιο;»του λέω.

Φενεται και αυτός τρομοκρατημένος.
Λογικο.

Ο Παρης πάντα έχει βγει σωστός.Σε ότι μου έχει πει.Ετσι και τώρα ήρθα σε αυτόν.Ο Παρης θα ξέρει.Ο Παρης πάντα ξέρει.

Τον κοιταω και περιμένω τι θα πει.Περιμενω να μου πει τι να κάνω.

Είναι σοβαρός στην αρχή και φενεται σκεπτικός.Μετα απλά γελάει.
«Με την πρώτη φορά ρε ατιμε...;Τόσο καρπερός πια...;!»λέει.

Γελάει;Σοβαρά τώρα γελάει;

«Παρη σοβαρά τώρα!»
«Είσαι τραγικός...να ξέρεις...αν δεν το ήθελες ας προσεχές.Τωρα το εχεις όμως.Ανελαβε τις ευθύνες σου!»λέει.

Ευθύνες;Ποιες ευθύνες;Δεν έχω ευθύνη!Ευθυνη μου είναι μόνο ο εαυτός μου!

«Δεν εννοείς να.....;»
«Να ναι αυτό εννοώ.Ειναι παιδί σου.ΣΟΥ.Το καταλαβαίνεις αυτό;»μου λέει.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora