85.ΜΑΡΙΟΣ

2.2K 226 25
                                    



«Φευγω»λέω και σηκώνομαι.
«Κάτσε βρε.Τωρα ήρθες...»λέει ο Παρης.

Η αλήθεια είναι ότι από χθες που είδε η Ειρήνη τον μπαμπά του Νικόλα είναι κάπως σκεπτική.Δεν το έχουμε συζητήσει βέβαια αλλά λογικο που επηρεάστηκε.Ηταν μαζί του και έχουν και ένα παιδί μαζι.

«Με περιμένει η Ειρήνη...»λέω.
Γελάει.
«Κοιτά μωρε που το ξαδερφάκι μου τρέχει στην γυναικούλα του...»
«Σκάσε»λεω και τον άφησα εκει να γελάει μόνος του.

Μπαινω στο σπιτι και ακούω φωνές από την κουζινα και πάω εκει αφού θα είναι τα παιδιά με την Ειρήνη και θα τρωνε τέτοια ώρα.Αν έχουν μαζευτεί σπιτι φυσικά.

Με τρία παιδιά το σπιτι παλιά ήταν γεμάτο πάντα.Ειτε φωνές είτε τραγούδια είτε κλάμματα.Αλλα φυσικά αυτό ήταν όταν ήταν μωρά.

Μπορώ να πω ότι μαρεσε πιο πολύ τότε.

Ακούω μια αντρική φωνη και σίγουρα δεν είναι ο Νικόλας έτσι καθομαι στην ακρη και βλέπω ότι ο μπαμπάς του είναι εδώ.

Τι θέλει εδώ τώρα;

«Η αλήθεια είναι ότι σε έψαχνα.Ρωταγα για σένα.Ηθελα να σε δω...»λέει αυτός.

Ορίστε μας;Ότι είναι παντρεμένη το ξεχνάει;

«Ρώταγες για μένα;Γιατι;»λέει η Ειρήνη.
«Ήθελα να δω πως είσαι...»
«Μετά από 19 χρόνια το θυμήθηκες;».

Πες τα.

«Ειρήνη μου...»λέει αυτός.

Μου;;;

Είπε την Ειρήνη «μου»,Ειρήνη «του»;
Δεν θα τα πάμε καλά...

«Είμαι παντρεμένη Σταυρο.Και έχω τρία παιδιά.Για αυτό το «μου» κοψτο εντάξει;»του το κοβει εκείνη.
Να το κόψει αυτή για να μην το κόψω εγώ.Ακου εκει.

«Άλλαξες...»λέει εκείνος σιγά.

«Προφανως...»λέω καθώς μπαινω και γυρνάνε και οι δυο να με κοιτάξουν.

«Άλλαξε ναι.Δεν είναι πια το μικρό κορίτσι που παρατησες και εξαφανιστηκες...»λέω.

Δεν έχει ιδέα.Δεν έχει ιδέα για το τι έγινε μετά που έφυγε.Το ότι έπρεπε να δουλεύει και βράδυ.Το ότι ήταν μόνη της.Το ότι έπρεπε να αλλάξει σπιτι επειδή όλη την εδείχναν με το χέρι.

Ναι λοιπόν.Αλλαξε.

«Μάριε είπαμε σωστά;»λέει.
«Ναι»
«Συγνώμη που ήρθα στο σπιτι σας έτσι απρόσκλητος αλλά ήθελα να μιλήσω στην Ειρήνη»
«Γιατί θες να μιλήσεις στην γυναίκα μου;»ρωτάω.
«Ήθελα να ζητήσω συγνώμη...»λέει.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang