73.ΜΑΡΙΟΣ

2.4K 253 83
                                    

«Αλήθεια παιδιά!Ειμαι τόσο προετοιμασμένος!»τους λέω.

Λίγοι  μήνες μετά ξέρω πλέον.

«Αν κλάψει το παιδί;»ρωτάει ο Παρης.
«Θα το πάω στην Ειρήνη»απαντάω.
«Αν δεις ότι έχει πυρετο;»
«Θα το πάω στην Ειρήνη»λέω πάλι.
«Αν τα έχει κάνει πάνω του;»
«Θα το πάω....»
«Στην Ειρήνη.Ξερουμε»λέει ο Στεφανος.
«Πολύ προετοιμασμενος εισαι ρε.Τι να σου πω...»λέει ο Παρης.

Ας λένε ότι θέλουν.Εγω αυτό θα κάνω.Αφου εγώ δεν ξέρω από τέτοια γιατί να ασχοληθω;Έτσι και αλλιώς η Ειρήνη σπιτι θα είναι.

Ναι θα κάτσει σπιτι για αρκετό καιρό.Το συζητήσαμε και με τα χίλια ζόρια δέχτηκε.Αυτο είναι το σωστό.Και έτσι και άλλιως παιρνω καλά λεφτά στην δουλειά μου για ολους αρα δεν έχει δικαιολογια.

Τώρα σκέφτομαι να της πω να πάει τον Νικόλα παιδικό σταθμό αλλά δεν ξέρω πως.Φοβαμαι μην πει ότι το λέω επειδή θέλω να τον ξεφορτωθώ.Πραγμα που δεν υσχυει.Λες και μου κάνει κάτι.Ολη μέρα παίζει με τα αυτοκινητάκια.

«Αύριο θα δούμε το φύλλο»τους ανακοινώνω.
«Ουαου.Ο Μαριος μπαμπάς.Το είδα και αυτό»λέει ο Στεφανος.
«Τα παιδιά είναι χαρά...»λέει ο Παρης και πίνει ότι είχε απομείνει στο ποτήρι του.

Με κοιτάει ο Στεφανος και μου κάνει νόημα κάτι να πω.Εγω να πω;Αυτός είναι πιο κατάλληλος;

«Μην σκωτεινιαζεις τώρα...»του λέω.
«Δεν ξέρω ρε παιδιά.Προσπαθουμε και τίποτα.Νιωθω άχρηστος.Οτι δεν μπορώ να της προσφέρω τίποτα.Ενα πραγμα θέλει όσο τίποτα.Ενα!»λέει νευριασμενος με τον εαυτό του.
«Γιατί δεν πάτε σε έναν ειδικό;Να το κοιτάξετε;Ίσως και να κάνετε εξετάσεις;»λέει ο Στεφανος.
«Αυτό βασικά δεν είναι άσχημη ιδέα...»λέω.

Σκυβει το κεφάλι.
«Ας αλλάξουμε θέμα.Ας μιλήσουμε για κάτι άλλο.»
«Πρέπει να δείτε πως μπουσουλάει ο Κωστακης.Θα τρελαθείτε!»λέει ο Στεφανος και του κάνω νόημα.

Το να μιλάμε για παιδιά μπροστά στον Παρη δεν ξέρω αν είναι και η καλύτερη ιδέα.Ισως στεναχωριέται πιο πολύ.

«Το είδα αυτό Μάριε.Και σταματά το.Μπορειτε να μιλάτε ελεύθερα για τα παιδιά σας.Δεν φταίτε εσείς για αυτό.Ειστε μπαμπάδες.Λογικο να μιλάτε για αυτό...»
«Απλά....»λέω.
«Απλά τίποτα.Για πες Στεφανε;»του λέει προσπαθώντας να μας κάνει να μιλάμε φυσιολογικά.

«Ο πεθερός μου άνοιξε λογαριασμό στον Κώστα.Τραπεζικο.Ειπε θα βάλει λίγα λεφτά για αρχή.Δεν μπορειται να φανταστείτε ποσά έβαλε...»λέει.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now