56. ΜΑΡΙΟΣ **

2.3K 261 23
                                    

Περπαταμε μέχρι την πόρτα.Εχουν περάσει αρκετες μέρες.Αλλα νομίζω είναι καιρός.

Φτάνουμε στην πόρτα και όταν ανοίγω να μπω ο Παρης δεν προχωράει.

«Δεν θα ερθεις;»τον ρωτάω.
«Τρελός είμαι;Να σε δω να μιλάς με τον τοίχο;»λέει.

Σήμερα με τον Παρη κατάλαβα κάποια πραγματα.Βασικα νομίζω τα ήξερα αλλά τώρα τα άφησα να βγουν προς τα έξω.

«Έτσι και αλλιώς αυτό είναι κάτι που πρέπει να κανείς μόνος σου...»λέει.

Εύκολο να το λες.

Τον αφηνω έξω και μπαινω μέσα γρήγορα.Περπαταω στο σαλόνι και βλέπω ότι είναι όλα έτσι όπως τα άφησα.Ο καναπές άνω κάτω.Πραγματα από εδώ και από εκει.

Και η μυρωδιά της Ειρήνης παντού στο δωμάτιο.

Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι αυτό τώρα.Γιατι αυτό δεν έχει να κάνει με την Ειρήνη.Εχει να κάνει με έμενα.Και με το παρελθόν.

Πάω στο δωμάτιο μου και καθομαι στην ακρη του κρεβατιού.Ξερω ότι θα έρθει.Οτι θα την δω.Πρεπει να την δω.

Μπορεί για κάποιον να φανει περίεργο όλο αυτό.Αυτο που πάω να κάνω.Και να μην καταλαβαίνει.Λογικο άλλωστε.Αλλα για μένα αυτό είναι σημαντικό.Γιατι μπορούσα τα τελευταία δυο χρόνια να ζούσα στο παρελθόν και να μην ήταν η πραγματικότητα αλλά ήθελα να είναι.Ηθελα αλήθεια να ζούσε και αλήθεια να μην με είχε αφήσει.

Μπορεί και τότε να νόμιζα ότι δεν της αξίζω αλλά θα προσπαθούσα.Για εκείνη θα προσπαθουσα.

Ξέρω πως είμαι.Πως ήμουν.Και ποτέ δεν το έκρυψα.Ποτε δεν έλεγα ότι είμαι κάποιος άλλος.Για αυτό και ποτέ δεν εκανα σχέση.

Και τώρα ξέρω.Ξερω ότι αυτό δεν είναι καλό για μένα.Οτι με κραταει πίσω.Πισω στην δουλειά.Πισω στην ζωή.Οτι βλέπω οι φίλοι μου προχωράνε με την ζωή τους και εγώ μενω ακόμα εδώ.Κολλημενος στο παρελθόν.Και πλέον ξέρω ότι δεν θα το ήθελε αυτό η Αλεξάνδρα για μένα.

Δεν αργεί να εμφανιστεί μπροστά μου.Το πρόσωπο της.Το σώμα της.Και ακόμα φενεται περίεργο πως δεν είναι αληθινή.

Με κοιτάει με αυτά τα μάτια και βουρκώνω.Επειδη ξέρω.Ξερω ότι αυτό είναι το αντίο.Ξερω ότι δεν θα την ξαναδώ όπως την βλέπω τώρα.

«Άργησες....αλλά το κατάλαβες...»λέει.

Γελάω ενώ κλαιω μαζί.
«Δεν είσαι πραγματική.Το καταλαβαίνω πλέον»της λέω.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now