7. ΕΙΡΗΝΗ

2K 251 21
                                    

«Έλα να σε βοηθήσω...»λέει η Λαουρα και τραβάει το ριχταρι από την μια και εγώ από την άλλη για να τελειώνουμε πιο γρήγορα.

Γενικά το σπιτι του Παρη και της Λαουρας είναι πάντα καθαρό σε γενικές γραμμές.Και οι δυο βοηθανε σε αυτό από ότι έχω καταλάβει.Και μερικές φορές αναρωτιέμαι τι με χρειάζονται.Αλλες πειστευω ότι το κάνουν επειδή ξέρουν ότι χρειάζομαι την δουλειά.

«Με τον Μάριο;Όλα καλά;»λέει.
«Ενταξει ναι»λέω.Μαλλον δεν ακούστηκα τόσο πειστική.
«Είναι λίγο κλειστός χαρακτήρας...»λέει.
«Αυτό το κατάλαβα!»λέω και αμέσως κλείνω το στόμα μου.Δεν ήθελα να το πω αυτό βασικά.Μου ξεφυγε.Δεν μου πέφτει λόγος.Ειναι και συγγενής του Παρη.Μπορει να παρεξηγηθούν.

«Συγνώμη.Δεν εννοούσα κάτι κακό...»απολογούμαι αμέσως.Γελαει.Δεν περιμενα αυτή την αντίδραση.

«Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη.Να λες αυτό που πειστευεις πάντα.Στο κάτω κάτω ξέρω τι είναι ο Μαριος.Πλεον δηλαδή...»λέει.Πλεον;
«Δεν μιλήσαμε και ιδιαιτερα.Πηρε το λαπτοπ και μπήκε στο δωμάτιο του και δεν ξαναβγήκε»λέω.
«Το κάνει αυτό συχνά.Χωνεται μέσα και δεν βγαίνει...»λέει.Παρατηρω μια στεναχώρια στην φωνη της.Μια ανησυχία.

«Μην του δίνεις και πολύ σημασία.Μπορει καμία φορά να γίνει σκληρός.Δεν είναι κακός όμως»
«Για να το λες...»
«Αλήθεια.Δεν είναι.Ειναι καλός και ευγενικος.Ηταν τουλάχιστον.Καποτε...»λέει.

Μιλάει σε παρελθοντικο χρόνο.Λες και έχει πέθανει ξέρω εγώ.Και είναι περίεργο.Μιλανε περίεργα για αυτόν.Λες και αυτό που πειστευουν δεν στέκει με την πραγματικότητα.Λες και ή δεν τον ξέρουν καλά ή θέλουν να είναι έτσι.

«Ήταν μες στο χαμόγελο.Κοινωνικος,τους πειραζε ολους,έλεγε αστεια.Ποτε δεν βαριόσουν μαζί του...»συνεχίζει.

Λες και μιλάει για άλλο πρόσωπο τελείως.

«Τι έγινε;»λέω και σταματάει αυτό που κάνει.

Το πρόσωπο της άλλαξε και σκοτινιασε.

«Τι έγινε και άλλαξε;»ξαναρωταω.Ελπιζω να μην ξεπαιρναω τα ορια μου εδώ.

«Έγινε ότι...»και πριν πει κάτι άλλο ανοίγει η πόρτα και μπαινει ο Παρης.Ακομα μου φενεται περίεργο που τους μιλάω με τα μικρά τους αλλά θα το συνηθίσω.Που θα πάει.

«Γεια σου Ειρήνη...»λέει.
«Γεια»απαντάω και κουνάω το χέρι μου πριν πάω μέσα για να σιδερωσω κάτι ρούχα που έχει για σίδερο.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt