Είχε τόσο κόσμο στο μαγαζί.Περιμεναμε πολύ ώρα για να μας εξυπηρετήσουν και τώρα περιμένουμε πάλι.
Διάλεξαμε με την μαμά ένα πληντηριο επιτελους μετά από τόσο καιρό που το λέγαμε.Ηταν καιρός.Και να κάθεται να πλένει τα ρούχα στο χέρι δεν είναι λύση.Ειδικα του μικρού.Ειναι πολλά.Συνεχεια λερώνετε.
Τον είχα στο καρότσι του και κράταγε το αγαπημενο του αυτοκινητάκι.
«Μήπως κουράστηκες μαμά;Θες να κάτσεις λίγο;»της λέω.
«Όχι όχι καλά είμαι.Και πως δηλαδή θα το πάρουμε ολόκληρο πληντηριο δυο γυναίκες μόνες μας;»ρωτάει.
«Θα μας το φέρουν μες στην εβδομάδα σπιτι»
«Θα πάει έξτρα λεφτά αυτό έτσι;»ρωτάει.Φυσικά.Χωρις λεφτά τίποτα δεν γίνεται.
«Μην ανχωνεσαι για αυτό μαμά.Δουλευω και θα τα βγάλουμε πέρα»την καθησυχάσω.
Προσπαθώ να μην ανχωνεται και να είναι ήρεμη αλλά δεν γίνεται πάντα αυτό.Ανησυχει για το παραμικρό.Και πολλές φορές ότι και να κάνω δεν μπορώ να την καθησυχάσω.
Δινω λίγο νερό στον μικρό όταν ακούω το όνομα μου.Γυρναω και ξαφνιάζομαι όταν βλέπω τον Παρη με την Λαουρα να με χερετανε και να έρχονται προς τα εδώ.Κρατιοντουσαν χέρι χέρι φυσικά πραγμα που το περιμένεις από αυτους.
«Ειρήνη;Εσυ εδώ;»λέει ο Παρης.
Κοιταω τον μικρό.Δεν το ξέρουν για την ύπαρξη του.Οχι ότι ντρέπομαι αλλά η ζωή μου είναι η ζωή μου.Και εκει απλά δουλεύω.
«Παιδιά...»λέω και τους χαμογελαω.
«Τόσο καιρό στην Σαντα Ροζα και πρώτη φορά συναντιόμαστε έξω...»λέει η Λαουρα.Κοιταω την μαμά μου που κοίταζε αμήχανα και έτσι πήρα την πρωτοβουλία να τους συστησω.
«Από εδώ η μαμά μου»λέω και τους δειχνω.Δίνει ο ένας και μετά ο άλλος το χέρι του και ήταν ευγενικοί μαζί της.
«Χαρήκαμε»λέει ο Παρης.
«Μαμά αυτοί είναι ο Παρης και η Λαουρα»λέω.
«Αλήθεια;Τι Ωραια που σας γνωρίσω επιτελους.Μου έχει πει πολλά η Ειρήνη για σας»
«Ελπίζω μόνο καλά»λέει η Λαουρα.
«Μόνο μόνο.Μονο καλά λέει η κόρη μου για ολους»λέει εκείνη.Κλασσικη μανα.
«Και αυτός;»λέει η Λαουρα και σκυβει στο καρότσι του μικρού.Μετα σκυβει και ο Παρης και τον κοίταζαν και οι δυο.Δεν το λέω επειδή είναι παιδί μου αλλά αυτό το παιδί είναι τόσο όμορφο και χαριτωμένο που σου έρχεται να του φας τα μαγουλακια.
VOUS LISEZ
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Roman d'amour*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...