57. ΕΙΡΗΝΗ

2.3K 264 33
                                    

Βλέπω την γειτόνισα να βγαίνει καθώς πλησίασα στο σπιτι μου και μπαινω μέσα γρήγορα για να μην με δει.Δεν έχω όρεξη για τα σχόλια της.Ειδικα τις τελευταίες μέρες.

Μπαινω μέσα απογοητευμένη.Οχι με την ζωή μου ή με τις επιλογές μου γιατί προφανως εκει τα σκατωσα.Ημουν στο μαγαζί και ζητούσα να με ξαναπάρουν.Τουλαχιστον για λίγο μέχρι να βρω κάτι άλλο αλλά τίποτα.Δεν υπάρχει περίπτωση μου είπε.

Τώρα η δουλειά μου πλέον έχει μειωθεί κατά πολύ και πρέπει κάτι να βρω.

«Κόρη μου...»λέει η μαμά μου και κλεινει τον δρόμο μπροστά μου.Τρομαξα έτσι όπως ήρθε καταπάνω μου.

«Γεια μαμά.»λέω και βγάζω τα παπούτσια.Καθεται ακόμα στην ίδια θέση μπροστά μου και με κοιτάει περίεργα.

«Τι έγινε;»ρωτάω και αφήνω και την τσάντα κάτω.Κοιταει περίεργα.Πραγματικα περίεργα.

«Κάποιος είναι εδώ...»λέει και κάνει ακρη να περάσω.Προχωραω στο σαλόνι και αυτό πραγματικά δεν το περιμενα.

Ήταν ο Μαριος.Καθοταν κάτω στα γονατα με τον Νικόλα διπλα του και έπαιζαν με τα αυτοκινητάκια του.

Φόραγε μια άσπρη μπλούζα και μια βερμούδα.Φενεται διαφορετικός.Το μαλλι του διαφορετικό,χωρίς μαύρα διαφορετικός.

Τι κάνει εδώ;Στο σπιτι μου;Και γιατί η μαμά τον άφησε να μπει καταρχάς;

Γυρνάω να την αγριοκοιτάξω.
«Επέμενε να σου μιλήσει...»λέει σιγά.

Ακόμα δεν με είδε.

«Αυτό είναι Λαμποργκινη.Ιταλικη εταιρία.Το σημα τους είναι ένας ταύρος.Μην σκας όμως.Δεν είναι και κανένας έξυπνος.Ηταν ταύρος στο ζώδιο και έτσι το έβαλε...»λέει στο μικρό που πήρε ένα άλλο αυτοκινητο στο χέρι του.

Ίσως αυτή η εικόνα υπό άλλες συνθήκες να ήταν μια γλυκιά εικόνα.Αλλα τώρα όχι.Οχι μετά από όλα.Δεν θέλω στην ζωή του γιου μου ανθρώπους που είναι περαστικοί.Που δεν πρόκειται να μείνουν.

«Τι κανείς εδώ;»λέω.Τρομαξε και γύρισε το κεφάλι του αποτομα.

Δεν σηκώθηκε και με κοίταζε για λίγο εκει στην θέση του.Ετσι έντονα με κοίταξε και τότε.Οταν είπε να φυγω από το σπιτι του.


Εσυ θα ντυθείς και θα πας σπιτάκι σου.
Άντε στο καλό!
Ξέρεις που είναι η πόρτα!

«Σε ρωτησα κάτι;»λέω.

Παει η Ειρήνη που ήξερε.Πολλες φορές έβαζα τον εαυτό του πιο πάνω και από εμένα.Αλλα από ότι φενεται δεν το άξιζε.Ετσι αυτό σταματάει εδώ.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora