21. ΕΙΡΗΝΗ

2.1K 255 26
                                    

Πλενω τα πιάτα και τα ποτήρια και θέλω να τα βαλω στην θέση τους και έτσι τα σκουπίζω με μια πετσέτα για να τελειώνω πιο γρήγορα.

Σκουπίζω ένα γιαλινο ποτήρι και όταν το βάζω στον πάγκο,δεν είδα καλά και δεν το βάζω καλά και πέφτει.Περιμενα να πέσει κάτω και να γίνει χίλια κομμάτια αλλα δεν το κάνει.Το χέρι του Ελευθεριου το πιάνει έγκαιρα και το βάζει πάλι στον πάγκο.

Ουφ.

«Στο τσακ.Εχετε καλά αντανακλαστικά...»του λέω και τα βάζω στην θέση τους.

Όταν γυρνάω το βλέμμα μου πάλι σε αυτόν ήταν στην ίδια θέση.
«Θέλετε κάτι;Να σας φέρω κάτι;»λέω.
«Θέλω να μιλήσουμε...»λέει.

Φυσικά.Ξερω τι θα πει.Θα θυμωσει.Που έφερα τον Νικόλα εδώ.Και με το δίκαιο του.Σπιτι του είναι.Και την μια με βλέπει να τρώω παγωτό και την άλλη φέρνω εδώ κάποιον.

Λογικο να μου την πει.

«Ξέρω τι θα πείτε...»λέω και αφήνω την πετσέτα κάτω.
«Ξέρεις;»ρωτάει.

«Ξέρω ότι δεν έπρεπε να φέρω τον Νικόλα σπιτι σας.Δεν είχα κανένα δικαίωμα.»
«Τι;Όχι δεν...»
«Ξέρω.Αληθεια ξέρω.Θελετε την ησυχία σας και ένα μωρό εδώ όσο ήσυχο και αν είναι σας αναστατώνει.Αλλα η μαμά μου είχε δουλειες και δεν είχα που να τον αφήσω.Δεν έχουμε οικογένεια άλλη εδώ πέρα.Μονο εμείς ήμαστε αρα δεν είχα και πολλές επιλογές»
«Ειρήνη...»λέει.
«Αλλά δεν θα ξαναγινει.Δεν θα τον ξαναφερω αν είναι πρόβλημα.Δεν ήθελα με καμία να δη-....»
«Ειρήνη!»λέει δυνατά και τρόμαξα λιγάκι.

Τον κοιταω και είναι σοβαρός όπως πάντα.
«Δεν ήθελα να σου πω για αυτό.»εξηγεί.

Πάλι ξεκίνησα να μιλάω χωρίς σταματημό μάλλον για να φώναξε έτσι.

«Δηλαδή δεν θύμωσατε;»ρωτάω.
«Όχι.Δεν με πείραξε που τον έφερες.Εννοω τρόμαξα λγιο στην αρχή όταν τον είδα αλλά δεν πειραζει»λέει.

Τι εννοει τρομαξε;Αφού είναι ένας γλύκας.Πως τρομάζεις με αυτήν την φάτσα;Το μόνο που θες είναι να τον πνίξεις στα φιλια.

«Και τι θέλατε να μου πείτε;»ρωτάω.Κατι θα θέλει.

Βάζει το χέρι στα μαλλιά του και ξινει το κεφάλι του νευρικά.Μετα βάζει το χέρι του στο πιγούνι και μετά πάλι στο κεφάλι.

«Ξέρεις τι;Τίποτα.Αστο Καλυτερα...»λέει και πάει μέσα.

Οκ.Αυτο ήταν περίεργο.

Μετά από λίγα δευτερα ξαναμπαίνει.Με κοιτάει και πάει να μιλήσει.Αλλα σταματάει πάλι.
«Ναι;»λέω.
«Τίποτα άστο»ξαναλεει και πάει μέσα.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Kde žijí příběhy. Začni objevovat