Βλέπω που βλέπει προσηλωμένος τηλεόραση και προσπαθώ να κάνω σιγά.Περπαταω μέχρι την πόρτα όσο πιο αθόρυβα μπορώ και όταν πιάνω το χερούλι και προσπαθώ να ανοίξω βλέπω ότι δεν ανοίγει.Γαμωτο.
«Τζάμπα προσπαθείς.Εχω κλειδώσει...»λέει χωρίς καν να βγάλει τα μάτια από την τηλεόραση.
Φυσικά και το έχει κάνει.Παω στην κουζινα,παιρνω δυο μπυρες από το ψυγείο και του δινω την μια.Αφου δεν μ'αφηνει να φυγω τουλάχιστον να νιώσω σαν το σπιτι μου.
«Πέρασαν τόσες μέρες...»λέω.
«Το ξέρω ότι περνας τέλεια μαζί μου!Μην το κρύβεις!»λέει.Εντομεταξυ δεν υσχυει.«Δεν θα έπρεπε ξέρω γω να περνας καιρό με την γυναίκα σου και τα σχετικά.Να πάτε κανα ταξίδι...»λέω.
«Πιο μετά.Τωρα έχω εσένα»λέει.Και νιώθω ασχημα για αυτό.Δεν θέλω να τους χαλάω τα σχέδια και να γίνομαι βάρος σε κανέναν.
«Πρέπει να πάω σπιτι μου κάποια μέρα ξέρεις.Δεν μπορώ να μείνω εδώ για πάντα...»
«Θα είναι η Αλεξ εκει.Δεν το πειστευω ότι το λέω αυτό...!»λέει.Δεν έπρεπε να του πω τίποτα.Τωρα θα ασχολείται μαζί μου συνέχεια.Τωρα που παντρεύτηκε και ολας.Θα με μισήσει στο τέλος η Λαουρα συνέχεια να αλλαζουν τα σχέδια τους για μένα.Λες και είμαστε και οι τρεις σε σχέση να πούμε.
«Θέλω να την δω όμως...»λέω.Και αυτό φαίνεται να τον τρέλανε ακόμα πιο πολύ αφού αφηνει την μπίρα στο τραπέζι με δύναμη.
«Άντε πάλι!»φωνάζει.
«Παρη...»
«Άσε τα Παρη!Ακους τι λες;Θες να δεις κάποια πεθαμένη.Καποια που δεν υπάρχει πια...»λέει.
«Το ξερω....»
«Τότε;Τότε γιατί θες να την δεις;Δεν το καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν είναι νορμαλ;Δεν είσαι νορμαλ.»λέει.Δεν είμαι.Πως να είμαι;Όταν εκανα βλακεία και τα έχασα όλα;Ότι την είχα σπιτι μου και με περιμενε να έρθω να μιλήσουμε όταν απλά έφυγε από την ζωή;Από την ζωή μου;
«Πρέπει να προχωρήσεις Μάριε.Πρεπει να συνεχίσεις την ζωή σου.Αυτο ήθελε η Αλεξ.Η πραγματική Αλεξ όμως.Η αληθινή.Που είναι ψηλά και μας βλέπει τώρα...»
«Δεν το πειστευεις αυτό...ότι μας βλέπει...»λέω.
«Λες βλακείες τωρα»λέει.Δεν θέλω να προχωρήσω.Δεν το αξίζω.Ειπα δεν θα την ξεχασω.Και πρέπει να κάνω αυτό που λέω.Να κρατήσω το λόγο μου.Η Αλεξ είναι η Αλεξ.Δεν είναι κάποια που πρέπει να ξεχαστει.
«Ξέρω τι σκέφτεσαι...»ψιθιριζει.Αλλα κανείς δεν ξέρει.Γιατι κανείς δεν καταλάβαινει.
ČTEŠ
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...