52. ΕΙΡΗΝΗ

2.3K 264 55
                                    



Τον χτυπάω στην πλάτη με όλη την δύναμη μου αλλά μάλλον δεν αρκεί αφού δεν αλλάζει και κάτι.Ακομα με κρατάει στην πλάτη του σαν σακί με πατάτες.

«ΜΑΡΙΕ!»φωνάζω αλλά τίποτα.

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το προβλήματα του.Τι θέλει από μένα.Δεν θέλω να είμαι φίλη του.Δεν το καταλαβαίνει αυτό;Δεν μπορώ να είμαι φίλη με κάποιον σαν αυτόν.Δεν θέλω καν να τον βλέπω.Γιατι πονάει.

«Φτάσαμε...»λέει και ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του και μπαινει μέσα.Επιτελους με αφηνει κάτω.

«Πας καλά άνθρωπε μου;Τι σε εποιασε;Γιατί με πήρες έτσι από εκει;»ζητάω εξηγήσεις.
«Να σε πάω σπιτι σου»λέει.Το λέει τόσο χαλαρά λες και δεν έγινε τίποτα.Λες και είναι φυσιολογικό να με παιρνει έτσι από εκει ενώ είχε κόσμο.

«ο θεε μου.Τι θα νομίζει ο κόσμος;Τι θα νομίζει ο Λεωνιδας;»λέω.
«Δεν μας νοιαζει.Λες και θα τον ξαναδείς ξέρω γω...»λέει και χαμογελάει.

Οπα.Οπα.Χαμογελαει.

Όλο αυτό...όλο αυτό έγινε επειδή ζήλεψε;Ζήλεψε τον Λεωνιδα;Δεν μπορεί...

«Τι;»λέει.
«Ζηλεψες...;»ρωτάω.

Με κοίταζε λες και δεν καταλάβαινε τι εννοούσα.
«Τι;Πας καλά;Όχι βέβαια.Πφ.Οχι βέβαια.Ακου εκει ζηλευω.Εγω δεν ζηλευω ποτέ.Μονο με ζηλεύουν»λέει.

Τότε;Τι έχει;

«Γιατί η ζηλεια συμαινει ότι τρέφεις κάποια συναισθήματα για μένα.Πραγμα που δεν υσχυει αφού εξαφανιστηκες και δεν είπες τίποτα όταν σου είπα πως νιώθω...»λέω.

Δεν απαντάει.Ξερω ότι αυτό δεν θα βγάλει πουθενά αρα γιατί να προσπαθώ;

«Άστο Μάριε...άστο...»λέω και πάω να ανοίξω την πόρτα αλλά με το που την ανοίγω έρχεται πίσω μου και την κλεινει με το χέρι του δυνατά.Γυρναω και τον βλέπω πολύ κοντά μου.

«Εξαφανίστηκα γιατί δεν ήξερα τι να πω...»λέει σιγά.Το χέρι του ακόμα πάνω στην πόρτα και πάνω από τον ώμο μου.

«Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις από μένα Μάριε.Και μην πεις να ήμαστε φιλοι γιατί αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.Ποτε.Δεν θα καθομαι να πληγώνομαι καθημερινά μόνο και μόνο για να ήμαστε φίλοι...»λέω.

Αναστενάζει και επειδή είναι πολύ κοντά μου έρχεται όλο στο πρόσωπο μου.

«Εντάξει»λέει μετά.
«Ωραια.Να πάω σπιτι μου τώρα;»λέω.
«Θα σε πάω εγώ»απαντάει.
«Θα με πηγαινε ο Λεωνιδας αν δεν με επερνες έτσι από εκει»λέω.
«Θα σε Πηγαινε ένας ξένος.Ναι.Πολυ καλυτερο ε;»λέει.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt