Λίγες εβδομαδες μέτα.
«Ξεχνα το!»
«Μα...»
«Μα ξεχνά το!»λέω δυνατα.Αυτό είναι απαραδεχτο.Μονο που μου το λέει.
«Μα Μάριε....»
«Άσε τα Μάριε.Ειπαμε όχι»
«Είπες όχι...»
«Είπαμε όχι!Δεν έχει δουλειά το βράδυ.Θα κάτσεις σπιτάκι σου όπως κανεί όλος ο κόσμος τέτοια ώρα!»λέω.Δεν μπορώ να το αφήσω αυτό.Να χορεύει και να την κοιτάει ο κόσμος.Σχεδον γυμνη ενώ θα τρέχουν τα σάλια όλων γύρω της.Οχι.
«Επερνα καλά λεφτά.Θα πάω και τον Νικόλα παιδικό του χρόνου με αυτά...»
«Θα σου δωσω εγώ λεφτά αν θες»λέω αλλά ξέρω ότι δεν θα δεχτεί.
«Ώρες ώρες είσαι...!»λέει θυμωμένα πλέον και πάει στην κουζινα.Την ακολουθώ και βλέπω ότι καθαρίζει το πάγκο με ένα πανί.Το θέμα είναι ότι τώρα που είμαστε μαζί δεν παίρνει λεφτά μου.Και παρολο που έρχεται ακόμα,καθαρίζει,μαγειρεύει.
Μαζί.
Περίεργη λέξη έτσι;
Και όμως έφτασα να την λέω.Την έχω πει πολλές φορές από μέσα μου για να την συνηθίσω η αλήθεια είναι.Μαζί.
Σημαίνει ότι πλέον δεν σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου.Σε ότι και να κανείς συμπεριλαμβάνεις ένα άλλο άτομο.
«Θύμωσες...»της λέω.
«Θύμωσα ναι.Αυτη την δουλειά δεν θες να την κάνω,την άλλη δεν θες.Τι να κάνω δηλαδή;Γιατί κάτι πρέπει να κάνω.Δεν έρχονται τα λεφτά μόνα τους!!!!»λέει.
«Κάτι θα βρεις...γιατί βιάζεσαι δεν καταλαβαίνω;»ρωτάω.
«Γιατί πρέπει να βιαστώ Μάριε.Ερχεται χειμώνας και εγώ ακόμα είμαι έτσι!Τελοσπαντων...»λέει.Πρώτη φορά από τότε που είμαστε μαζί-ναι είμαστε μαζί-θυμώνει με εμένα.
Της παιρνω το πανί και γυρνάει να με δει.
«Μην θυμώνεις...»λέω.
«Μάριε...»
«Ξέρω.Και ολας το μετάνιωσες!»της λέω.Είναι περίεργο όλο αυτό.Το να είσαι με κάποιον.Εννοω έρχεται όπως και πριν αλλά τώρα φιλιόμαστε με τις ώρες,τρώμε μαζί,την πάω σπιτι της,μέχρι και τον μικρό πάμε βόλτα.
Περίεργο αλλά κάπως την συνήθισα αυτήν την μικρή ρουτίνα.
Πλησιαζει και βάζει το χέρι στο μάγουλο μου.
«Νομίζεις με μια μικρή διαφωνία θα το μετανιώσω;»με ρωτάει.
«Όχι;»
«Όχι βέβαια»απαντάει.Βάζει και το άλλο χέρι στο μάγουλο μου και φέρνει το πρόσωπο της κοντά και με φιλάει.Τα χείλη της απαλά όπως πάντα και πλησιάζω και εγώ για να είμαι πιο κοντά της.Βαζω τα χέρια μου στην μέση της και μετά από λίγα δευτερα τα βάζω κάτω από την μπλούζα για να πιασω δέρμα αλλά φυσικά μόλις το κάνω με σπρωχνει μακριά και απομακρύνεται.
ESTÁS LEYENDO
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...