«Καθαρη και έτοιμη»λέω και γελαει.
Θα της φάω τα μάγουλα.Δεν μπορώ.Τα μάγουλα πρώτα μετα τα μπουτακια και μετά τα χεράκια.
Κοιτάει γύρω γύρω.Της αρεσει να παρατηρεί οτιδήποτε γύρω της.Πιο πολύ από τον Νικόλα.Πιο πολύ και από την Αλεξάνδρα.
Πάω στην κοιλιά της και την γαργαλαω.
Όταν έμεινα έγκυος με την μικρή ήταν ακόμα πιο ξαφνικό και από όταν έμεινα με την Αλεξάνδρα.Βεβαια δεν το μετανιώνω.Γιατι είναι μια γλυκά και αν και πριν λίγο καιρό γέννησα είναι σαν να την είχα πάντα.
Γελάει και ανοίγει η πόρτα με την Αλεξάνδρα και τον Μαριο.
«Γιαγιααααα!!!!»φωνάζει η μικρή και τρέχει μέσα.
Ο Μαριος πλησιαζει.«Τι κάνουμε;Ξυπνήσαμε;»λέει και φιλάει την μικρή.
«Μόλις»λέω.Εκείνη γελάει μόλις τον βλέπει και ανοίγει τα χέρια της.
«Η χαρά του σπιτιού είναι!Δεν μπορώ...»
«Γελάει συνέχεια»
«Ναι.Το πιο ήσυχο μωρό του κόσμου.Και το πιο γελαστό.»
«Καμία σχέση με την Αλεξάνδρα...»λέει.Ποιος να το φανταζόταν ότι θα εφτανε η μέρα που θα μιλαγα με τον Μαριο για τα παιδιά μας...
Την παιρνει στην αγκαλιά του.Ολο παραπονιεται που τον θέλουν συνέχεια κοντά τους και που θέλουν αγκαλιές αλλά όλο τους παιρνει.Μαλλον απλά γκρινιάζει για να γκρινιάζει.
«Έχουμε να πάμε σούπερ»λέω.
«Πάλι;Προχθές πήγαμε...»παραπονιεται.
«Είμαστε τόσα άτομα εδώ...τόσα παιδιά...»λέω.Δεν λέει κάτι.
Καμία φορά νιώθω ασχημα.Που δεν συνησφερω στο σπιτι.Εννοω εντάξει είμαστε παντρεμένοι και ότι είναι δικό μου είναι και δικό του και το αντίθετο αλλά παλι.Δεν θέλω να νομίζει ότι τον παντρεύτηκα επειδή ήθελα να έχω μια πιο άνετη ζωή.Γιατι δεν υσχυει.Τον παντρεύτηκα επειδή τον αγαπάω.Και στο δημαρχείο με δυο μάρτυρες και ένα απλό φόρεμα.Δεν με ενοιαζε.
«Σκεφτόμουν κάτι...τώρα που μεγαλώνει και η μικρή μήπως να ξεκινησω δουλειά;Είναι η μαμά μου σπιτι και αφού ο Νικόλας πάει παιδικό δεν θα της είναι πολύ δύσκολο...»λέω.
«Πως σου ήρθε αυτό;»
«Εεεε είπα να βοηθήσω και εγώ.Τοσα στόματα»λέω.Βάζει την μικρή από την άλλη μεριά και πλησιαζει.
«Και τι δουλειά εννοείς ακριβώς;»
«Εεε την ίδια.Σε σπίτια....»λέω.Αν πάρω αυτους που ήμουν παλιά ίσως με δεχτούν πίσω.
ESTÁS LEYENDO
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...