66. ΕΙΡΗΝΗ

4.3K 271 42
                                    

Έχω φάει τα νύχια μου όλο το πρωί.Και εγώ ποτέ δεν τρωω τα νύχια μου.Το θεωρώ αηδιαστικό.

Αλλά να που το κάνω.

«Μπορείς να ηρεμήσεις;Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι.»λέει.Τον αγριοκοιτάζω.

Δεν φταίει αυτός.Εγώ φταίω.Πρωτον γιατί πίνω;Αφού δεν το χω με το ποτό;Έχω και μικρό παιδί σπιτι.

Δεύτερον το είπα ότι ήμαστε τυφλα.Οτι Καλυτερα να μην κάνουμε καμία βλακεία.

Ο θεε μου.Πως το έκανα αυτό εγώ;

«Με φρικάρεις...»λέει διπλα μου.
«Πως να μην σε φρικαρω;Καταλαβαίνεις τι κάναμε;»λέω.Μαλλον δεν καταλαβαίνει.Μαλλον δεν έχει συνηδητοποιησει τι κάναμε και τι μπορεί να γίνει με αυτό.

«Εντάξει ήταν μια άτυχη στιγμή...»λέει.
«Άτυχη στιγμή;Καλυτερα να πάω σπιτι μου»λέω και σηκώνομαι έτοιμη να φυγω.
«Περιμενε τώρα.Που πας;Μιλάμε»

Ο θεε μου.
Τι χαζοί που ημασταν.

Εντάξει αυτός.Εχει και μια φημη και τον γνωστό σε ολους Ξενοφων αλλά εγώ;Εγώ δεν τα κάνω αυτά.

«Μάριε....Έπρεπε απλά να πέφταμε να κοιμηθούμε...»
«Πέσαμε.Απλα στο πάτωμα.Και μόνο υπνο δεν κάναμε.Αλλα κάναμε κάτι πιο παραγωγικό»λέει και γελάει.

ΓΕΛΑΕΙ.

«Είσαι μεθυσμένος ακόμα έτσι;Γιατί δεν εξηγηται αλλιώς.Εσυ πρέπει να είχες φρικάρει πιο πολύ από μένα!»
«Γιατί;»ρωτάει.
«Τι εννοείς Μάριε;Κάναμε σεξ χθες!Μεθυσμενοι!»του υπενθυμίζω.
«Σεξ κάνουμε κάθε μέρα...»λέει.
«Ναι αλλά κάναμε χωρίς προφυλακτικό!!!!»φωνάζω.

Θα με τρελανει.

«Για αυτό κανείς έτσι;Σιγά...!»λέει και πάει στο δωμάτιο του.Τον ακολουθώ γιατί ή κάτι χάνω ή κάτι χάνει.

Ανοίγει την ντουλάπα χαλαρά χαλαρά και παιρνει ρούχα και πάει στο μπάνιο.Λες και δεν έγινε κάτι ξέρω εγώ.

«Μάριε.Σεξ χωρίς προφυλακτικό είναι κακό.Το συνηδητοποιεις;Έτσι μένει έγκυος ο γυναικείος πληθυσμός!»λέω ταραγμένη.

Αυτό δεν πρέπει να γίνει.Δεν μπορεί.

Ναι ένα παιδί είναι ευλογία αλλά όχι τώρα.Οχι με τον Μάριο.Οχι έτσι.Οχι ενώ ξέρω πως νιώθει για αυτό.

«Σιγά.Αφου χρησιμοποιείς αντισυλληπτικά»λέει.

Είναι τόσο χαλαρός.Τοσο στον κόσμο του.Και δεν ξέρω καν πως του ήρθε αυτό.Για αυτό κανεί έτσι;

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now