Ειρήνη
Παιρνει το φτυάρι και αρχίζει να παίζει στην άμμο.Δεν έχει και πολύ ήλιο σήμερα και είπα να βγούμε αφού δεν έχει και τόσο ζεστη.
Αυτός παίζει στην άμμο και εγώ εκει κοντά του τον κοιταω από το παγκάκι.Ποσο μεγαλώνει κάθε μέρα.Απιστευτο.
Έχω πάρει μια εφημερίδα και ψάχνω τις αγγελιες για καμία δουλειά.Θα πρέπει κάτι να βρω για να βγάλω τα λεφτά που έβγαζα το βράδυ στο μαγαζί.
«Γεια σου Ειρήνη...»λέει η πολύ γνωστή φωνη πλέον και κάθεται διπλα μου.
Αφήνω την εφημερίδα στην μέση και γυρνάω να την δω.
«Λαουρα;Τι κανείς εδώ;»ρωτάω.
«Πήγα σπιτι σου και η μαμά σου μου είπε ότι θα είσαι στο πάρκο.»εξηγεί.Κουνάω το κεφάλι μου και ρίχνω μια μάτια στον μικρό να δω τι κάνει.
«Προχθές έφυγες αποτομα από το μαγαζί.Και ο Μαριος επίσης.Εγινε κάτι;»ρωτάει.
«Απλά έπρεπε να φυγω»λέω.
«Τα παιδιά ήταν λίγο μεθυσμένα και υπερέβαλαν λίγο.Αλλα αν τους ρωτήσεις για τον Μάριο θα σου πουν και αλλά τόσα καλά.Αν όχι περισοτερα.Ηταν λάθος οι λέξεις που χρησιμοποίησαν.Αλλα δεν το είπαν για κακό απλα τον ξέρουν καλά τον Μάριο και μπορεί να λένε αυτά αλλά ξέρουν.Ξερω ότι με αυτά που άκουσες μπορεί και να πειστευεις ότι είναι ο χειρότερος άνθρωπος στην γη.Δεν είναι όμως»λέει.Την κοιταω και δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθε εδώ.Για να μου πει αυτά;Γιατί;
«Γιατί μου τα λες αυτά Λαουρα;»την ρωτάω ειλικρινά.
«Κοιτά...»λέει και γυρνάει προς την μεριά μου.«Δεν ξέρω τι συμβαίνει μεταξύ σας.Ουτε θέλω να ανακατευτω.Αλλα δεν θέλω να πειστευεις τα χειρότερα για τον Μάριο.Ειναι καλουλης μωρε.Και ας το κρυβει κάποιες φορές.Και δεν πέρασε και λίγα.Και προσπαθεί να συνέλθει.Το βλέπω ότι προσπαθεί.Αλλα για κάποιο λόγο μόλις κανεί ένα βήμα μπροστά μετα κανει και ένα πίσω.»
«Δεν συμβαίνει τίποτα μεταξύ μας»λέω.Δεν λέω ψέμματα.Δεν υπάρχει.
«Έχει εξαφανιστεί ξέρεις...»λέει.Τι;
«Τι εννοείς;»
«Από εκείνη την νύχτα δεν μπορούσαμε να τον βρούμε.Εφυγε από την Σαντα Ροζα.Και από εκει καταλαβαίνω ότι κάτι συμβαίνει μετάξυ σας.Γιατι ο Μαριος μόλις τα βρει σκούρα εξαφανίζεται.Το κάνει συχνά...»λέει.
«Μήπως κάτι έπαθε;Μήπως δεν είναι καλά;Να τον ψάξουμε...»λέω και σηκώνομαι αλλά με τραβάει πάλι κάτω στο παγκάκι.
ČTEŠ
Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)
Romance*15 βιβλιο* 4 της σειράς Σαντα Ροζα Ο Μαριος δεν είναι ο ίδιος.Την έχασε εκει που δεν το περιμενε.Και μαζί της έχασε και ένα μέρος του εαυτού του.Δεν τον νοιάζουν τα ίδια πραγματα πια. Από την άλλη η Ειρήνη παρά τις δυσκολίες της είναι ένα άτομο πο...