71. ΜΑΡΙΟΣ **

2.4K 263 31
                                    

«ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;»φωνάζει.Σιγουρα την άκουσε όλη η Σαντα Ροζα.

Με κοίταζαν και οι δυο.Περιμεναν μάλλον να τους πω ότι κάνω πλάκα ή τους κοροιδευω.

«Αλήθεια λέω.»είναι αυτό που τους είπα.

«Ο ΘΕΕΕΕΕ ΜΟΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!»φωνάζει η μαμά μου και σηκώνεται.Τρεχει σε όλο το δωμάτιο πάνω-κάτω πριν έρθει και με αγκαλιάσει.

«Χρειάζεται τώρα αυτό μαμά;»την ρωτάω.
«Θα γίνω γιαγιά.Επιτελους!Πρεπει κάπου να το πούμε.Καπου να το ανακοινώσουμε.Ο γιος μου θα κάνει παιδί!!»λέει.

Δάκρυ είναι αυτό;

«Σιγά μην βγούμε και στα κανάλια.Αυτα αστα να τα κάνει η μαμά του Παρη...»σχολιαζω.
«Σωστά.Αστα για την καρακαξα.Θεε μου θα αποκτήσω εγγονακι.Σαν ψέμα ακούγεται.Νομιζα ότι αυτό ποτέ δεν θα γίνει...»λέει.
«Και εγώ που νόμιζα ότι θα μας πεις ότι θα κλειστεις σε μοναστήρι και θα γινεις μοναχός...»λέει ο πατέρας μου.

Και ξέρω τι εννοει.Για το πως ήμουν μετά τον θάνατο της Αλεξάνδρας.Που είχα χάσει κάθε όρεξη για ζωή.Που πέρναγαν μήνες και εγώ δεν μιλαγα με τους γονείς μου.

«Όχι όχι.Δεν θα μου Πηγαινε...»αστειεύομαι.

Γέλασε ο πατέρας μου.
«Η Ειρήνη έτσι;»
«Ναι.Η Ειρήνη είναι έγκυος...»

Είχα κάποιες μέρες να το επεξεργαστώ έτσι δεν είναι τόσο δύσκολο να πεις αυτές τις λέξεις.

«Θα γίνω γιαγιά!!!»λέει η μαμά μου.Τωρα υπερβάλει.Αυτη η αντίδραση δεν χρειαζόταν.

«Μαμά μην κλαις»
«Δεν πειραζει.Αυτα είναι κλάμματα ευτυχίας.Νομιζα ότι θα ήσουν μια ζωή μόνος.Και ότι ποτέ δεν θα μεγάλωνε η οικογένεια μας.Θα σταμάταγε σε εσένα»
«Μαμά....»
«Άσε με να κλάψω εντάξει;Ξέρεις τι σημαίνει αυτό για μας;Είναι το πιο σημαντικό πραγμα στον κόσμο.Δυο πραγματα θέλαμε και αφού έγινε το πρώτο περιμεναμε το δεύτερο»
«Ποιο ήταν το πρώτο;»ρωτάω.
«Να βγεις από την μοναξιά που ήσουν τόσο καιρό.Να βρεις πάλι τον εαυτό σου.Να γελάσεις»λέει.

Δεν ξέρω πως είναι να είσαι γονιός αλλά σίγουρα θα πόνεσαν όλο αυτό τον καιρό.Μπορει και όσο εγώ.

«Και το δεύτερο είναι να κανείς οικογένεια...»λέει ο μπαμπάς μου.

Οικογένεια;Αυτό κάνω;Οικογένεια;

Ποτέ δεν το σκεφτηκα αυτό.Ελεγα πως απλά θα κάνω ένα παιδί.Θα γίνω μπαμπάς.Τιποτα παραπάνω.

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora