12. ΜΑΡΙΟΣ

1.9K 252 18
                                    

Χτύπησε η πόρτα και ξερωντας ποια είναι απάντησα ένα ξερό «ναι!».

Ανοίγει και μπαινει μέσα.Τα μαλλιά της λίγο ανακατεμενα.Και την ακούσα όταν ήρθε αρα ξέρω ότι έχει αρκετη ώρα εδώ.

«Συγνώμη κύριε Ελευθέριου...»λέει και κλεινει την πόρτα πίσω της.
«Ναι;»λέω πάλι.

Τα γκρι μάτια της κοίταζαν τον χώρο γύρω.Μαλλον επειδή δεν έχει ξαναμπει εδώ μέσα.Ή μάλλον επειδή είναι λίγο ακατάστατο.

«Μάζεψα τα χαλια και είπα να τα βαλω στο πατάρι αλλά είναι κλειδωμένο.Μηπως έχετε τα κλειδιά;»λέει.

Χαλια;Τα μάζεψε;Γιατί;

«Γιατί να τα βάλεις πάνω;Δεν καταλαβαίνω...»
«Γιατί είναι καλοκαίρι»λέει.

Σκέφτομαι λίγο και μετά μου έρχεται στο μυαλό μια φορά που η Αλεξ έκανε το ίδιο.

Τρία χρόνια πριν...

Όταν μπαινω μέσα την βλέπω τραβάει τα χάλια.Τα είχε μαζέψει και τα είχε βάλει σε κάτι σακούλες μακριές.Περιεργες.

«Τι κανείς;»λέω.
«Τι να κάνω;Αφού εσυ δεν κανείς Τίποτα εδώ μέσα πρέπει να τα κάνω όλα μονή μου!»λέει νευριασμενη.Ξεκινησε.Καλα ήμουν έξω.

«Γιατί τα βάζεις πάνω;»
«Γιατί δεν τα χρειαζόμαστε πια.Ωρες ώρες κανείς κάτι ερωτήσεις...ποσό μαμάκιας μπορείς να είσαι...»γκρινιάζει.
«Δεν είμαι μαμάκιας!»
«Είσαι.Πρωτα είσαι πεφτουλας μετά είσαι μαμάκιας.Μετα κακομαθημένος.Και η λίστα είναι μεγάλη...»
«Ξέχασες να πεις ωραίος,μοντελάκι,προικισμένος...»λέω γελώντας.

Κλεινει τα αυτιά της.
«ΘΕΕ ΜΟΥΥΥΥ ΤΙ ΑΚΟΥΩΩΩΩ!!!!!»φωνάζει.


«Κύριε Ελευθέριου;»ακούω και γυρνάω πάλι στην πραγματικότητα.
«Τι;»λέω.
«Το κλειδί;Το έχετε;»ρωτάει.Τα σκούρα ρούχα της δεν ήταν τόσο σκούρα σήμερα.

«Ναι.Το έχω...»λέω και βγαίνω από το δωμάτιο.Βλεπω στον διαδρομο την σκάλα έτοιμη και τα χάλια κάτω.Παω στο συρτάρι και βγάζω το κλειδί.Οταν γυρνάω για να το δωσω πέφτω πάνω της.Δεν είχα καταλάβει ποσό κοντά μου ήταν.

Έτσι τα σώματα μας συγκρούονται.Οταν συμβαίνει κάνω πίσω.Το ίδιο και αυτή.

«Συγνώμη...»λέει.Της δινω το κλειδί.Το παιρνει γρήγορα και πάει στην σκάλα.Παω να μπω στο δωμάτιο αλλά  παρατηρω τι κάνει.

Οι κινήσεις της μικρές και προσεκτικές.Φτιαχνει την σκάλα και παιρνει κάτι χαλια μικρά και ανεβαίνει την σκάλα.Η σκάλα όμως αρχίζει να κουνιέται.Θα πέσει και θα φάει τα μούτρα της.Τι κάνει;

Θα Σε Ξεχασω (#4 Σαντα Ροζα)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora