Cap. 42

189 35 0
                                    

"Semănați atât de mult." A spus Yoongi în timp ce se uita fascinat la cei doi din fața sa. Mâncau de parcă nu mai mâncaseră în viața lor, deoarece înfulecau mâncarea, iar urme de sosul roșu li s-a prelungit pe la colțurile gurii.

Taehyung și-a lăsat bețișoarele rezemate de bolul din care a mâncat și se s-a șters cu un șervețel moale.

"Îmi era foame! Iar ăsta e cel mai bun kimchi pe care l-am mâncat în viața mea! Nici mama nu le făcea așa de bune!" S-a apărat Taehyung. Yoongi și-a riducat bețișoarele și a apucat cu ele o bucată de kimchi de la acesta din bol. A gustat kimchi-ul pregătit de mama acestuia și putea spune că este adevărat divin, dar trebuia să se convingă de unul singur pentru a-i da dreptate violetului din fața sa.

"Eu când o să mănânc kimchi-ul pregătit halmeoni?" A întrebat Yoonga în timp ce se chinuia să apuce ceva cu bețișoarele. Yoongi și-a luat bețișoarele și a început să o ajute pe fetiță să mănânce și i-a trimis o privire lui Taehyung pentru a veni cu o scuză.

"Halmeoni nu știe să gătească. A ars odată până și apa!" A exclamat acesta, mimând cu mâinile o mică explozie. Yoonga fiind copilul energetic ce imita orice vedea a făcut și ea gestul tatălui său, altfel reușind să dea peste bețișoarele lui Yoongi, acestea căzând pe cămașa sa albă.

Yoongi a mormăit o înjurătură și a început să-și șteargă agresiv cămașa cu o tonă de șervețele. Era conștient de faptul că dacă o facea imprima sosul mai mult în țesătură, dar nu voia să se lase bătut. Trebuia să-i arate lui Taehyung că își putea pastra calmul în orice situație, că poate fi pregătit pentru orice, astfel violetul fiind de acord să-l bage în mica lor familie. Cel puțin după parerea micuței, Yoongi era cel mai bun appa din univers, pe când Taehyung se lupta cu dorința de-al vrea pe Yoongi în viața lui.

"Cred că ar trebui să mergem, lumea se uită ciudat la noi." Yoongi a aprobat tăcut vorbele fostului său iubit și s-a ridicat de la masă luând-o în brațele sale pe Yoonga ce se smiorcăia din cauză că voia să mai stea la acel restaurant, deoarece pe pereți erau lipite postere cu anime-uri.

_____

"Appa, eomma, mi-e somn." Se plângea micuța Yoonga în timp ce se freca la ochi. După ce au luat prânzul cei trei au hotărât că o plimbare în aer liber nu le-ar strica deloc, astfel ajungând să-și petreacă toată după-amiaza și seara în niște parcuri. Acest lucru epuizând-o enorm pe fetiță, deoarece aceasta era obișnuită să doarmă mereu la prânz și nici nu putea fi cărată, deoarece mâinile lui Yoongi încă îl aveau ținut strâns pe Taehyung.

Taehyung și-a sărutat copila de noapte bună, după ce i-a spus ce recompensă o va aștepta a doua zi dacă se va culca singură în acea noapte. Fetița l-a asigurat că este mare și se poate descurca și singură, astfel începând să fugă în camera ei și să se schimbe și să se pună la culcare de una singură, deoarece abia aștepta să primească o înghețată de vanilie și cu nuci.

Yoongi s-a așezat obosit lângă acesta și și-a trecut mâinile prin părul cenușiu obosit. Avusese o zi obositoare atât la muncă cât și cu cei doi, dar trebuia să rămână pe poziții, deoarece încă nu vorbise cu Taehyung și nu avea de gând să rateze această oportunitate din cauza oboselii.

"Yoonga te vrea în viața ei și pot observa acest lucru. Te iubește atât de mult încât mă face să te las să intrii în familia noastră, dar nu mă pot gândi la tine în familia noastră fără să pleci și să ne rănești exact cum ai făcut acum câțiva ani. Unii oameni nu se schimbă și cel mai mult mă tem că tu faci parte dintre aceia. Mi-e teamă să nu aleg greșit din nou, pentru că sunt la un pas să o fac, deoarece ai intrat prea mult în familia noastră, în mintea și în sufletul meu din nou." Taehyung a simțit cum două degete s-au așezat pe obrajii lui și i-au șters lacrimile ce îi dădeau. Îi plăcea acestă parte a lui Yoongi. Această parte în care Yoongi îl făcea să se simtă cel mai norocos om din lume, să se simtă protejat, să se simtă iubit, dar apoi mintea lui venea și îi arăta amintirile dureroase.

"Taehyung." A spus Yoongi și a luat în mâna sa stângă palma lui Taehyung. "Știu prin ce ai trecut, știu cât de dureros a fost. Știu asta, pentru că eu am trecut prin aceeași durere, dar eu o simțeam mai amplificată, deoarece simțea cum vina mă îneacă. Eram într-o mare a vinii și nu știam să înot, iar de fiecare dată ajungeam pe fundul acestuia și îți vedea chipul și începeam să mă zbat pentru a ajunge la mal, deoarece credeam că mai am încă o șansă. Te-am văzut din nou, dar am realizat că nu mai am nicio șansă după ce am văzut că ai un copil. Un copil minunat de care m-am îndrăgostit imediat și nu pentru că seamănă cu mine, ci pentru că era al tău, iar tu mai învățat să prețuiesc orice viață, lucru, dar mai ales ce al tău. Deja am dat-o în bară cu inima ta, dar trebuia să-ți demonstrez că m-am schimbat și nu sunt gata să fac aceeași greșeală din nou. Greșeala de a te minți și părăsi, pentru că te iubesc prea mult, încât nu am curajul să te rănesc din nou, pentru că rănindu-te pe tine, o rănesc pe Yoonga, iar dacă voi sunteți răniți, atunci eu sunt distrus."

Taehyung și-a lăsat chipul în jos, dar Yoongi i l-a ridicat.

"Să o luăm de la început." A vorbit Taehyung cu o voce tremurândă, încă neștiind dacă face bine ceea ce face.

"Să o luăm de la început." A spus clar Yoongi.

_________

Capitolul viitor va fi cu kookjin

flowerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum