"Taehyung, știu că doare să-ți pierzi copilul, dar eu sunt tatăl ei, nu tu. Bănuiesc că ai crescut-o cum ai știut tu mai bine, dar acum e rândul meu să-mi cresc fata." A vorbit cald Byeongkwan știind cum trebuia să se comporte în astfel de situații. Trebuia să aibă grijă de sentimentele lui Taehyung.
"Yoonga nu va pleca de lângă noi niciodată. Ar trebui să-ți între asta bine în cap!" A vorbit Yoongi pe un ton apăsat și nervos. Se săturase de prezența celor doi în casa lui și ardea de nerăbdare ca să-i dea afară odată pentru totdeauna. Nimeni nu avea de gând să-i strice lui familia.
"Și cine ești tu măcar?"
"Byeong, tu întreba ceva la care nu vrei răspuns." A încercat să-l oprească iubitul său, dar în același moment i s-a umplut paharul.
"Tatăl Yoongăi."
"Poftim!? Și atunci, tu Taehyung cine ești?"
"Mama Yoongăi."
"Yoongăi îi place să mă strige eomma, iar pe Yoongi appa." I-a lămurit Taehyung, dar chiar și așa situația nu era terminată.
"Uitați, eu ar trebui să plec." S-a ridicat JooE de pe caneapea, iar Sehyoon a impins-o la loc. "Nici să nu-ți treacă prin cap așa ceva." A advertizat-o blondul. Yoongi avea un zâmbet în interiorul său. Chiar ar fi vrut să-l felicite pe blond pentru acțiunea sa, dar tot acesta era cel care voia să-i ia fiica.
"Byeongkwan, putem să vorbim între patru ochi?" A întrebat Taehyung ridicându-se de pe canapea, iar brunetul a aprobat scurt. JooE a rămas pe canapea între blond și cenușiu ce nu se opreau din a-i arunca priviri urâte și pline de ură.
Byeongkwan s-a așezat pe un scaun lângă Taehyung.
"Mereu n-am știut de ce Yoonga nu seamănă deloc cu mine, dar acum când te văd, parcă găsesc răspunsul la orice intrebare."
Byeongkwan i-a zâmbit scurt, neștiind ce ar trebui să zică că să nu frângă inima bărbatului ce i-a crescut fata atât de mult timp. Îi era recunoscător acestuia că i-a crescut fata și pentru că a fost de acord să vorbească cu el pe o cale cât mai pașnică.
"Știi, eram de trei luni împreună cu JooE când a venit și mi-a spus că este însărcinată. Am fost fericit și am acceptat imediat să o cresc și să nu o las să faca un avort. Și chiar dacă nu era copilul meu, aș fi fost de acord ca să o cresc. Un copil nu merită prețul să fie abandonat sau omorât."
Byeongkwan a zâmbit trist, știind cât necinstită a fost viața cu el.
"Eu am fost făcut printr-o greșeală, iar mama m-a abandonat în prima mea zi de viață pe scările unui spital. Am trăit într-un orfelinat toată viața mea și am muncit pe brânci ca să primesc o bursă la o facultate. Eram în anii de rezidențiat când am cunoscut-o. Câștigan destui bani încât să mă întrețin. JooE mi-a distrus inima când m-a părăsit, deoarece eram sărac. Tot timpul m-a folosit pentru sex. La două luni după aceea l-am întâlnit pe Sehyoon. El m-a ajutat să îmi revin la normal și el m-a ajutat să o găsesc pe Yoonga și pe mama mea. Am vrut mereu să avem un copil al nostru, dar n-am găsit o mamă surogat. Când am aflat că am o fiică și e în viață am făcut orice ca să o văd, deoarece nu voiam ca copilul meu să aibă aceeași soartă ca și mine, iar el era încă în viață, nu ca mama mea." Taehyung și-a așeazat până pestea cea a lui Byeongkwan și a strâns-o ușor, arătându-i că-l sprijinea.
"Nu sunt gata, încă, să mă despart de Yoonga și nu cred că voi fi gata vreodată, deoarece ea a însemnat totul pentru mine de la început. Ea a fost prima persoană căreia i-a păsat cu adevărat de mine și m-a iubit necondiționat de când am luat-o pentru prima dată în brațe. Am fost acolo când a făcut primii pași și a spus primul cuvânt. Am luat-o zi de zi cu mine la muncă când nu puteam rămâne acasă, deoarece voiam să primească mereu dragoste, să nu se simtă singură."
"Îmi poți, știi tu o poză cum arată Yoonga?" Taehyung abia în acel moment a realizat că brunetul nici măcar nu știe cum arată propria sa fiică. Știa doar un nume cu care era complet necunoscut și doar atât.
Liliachiul și-a scos rapid telefonul din buzunar și a apăsat pe iconița galeriei. I-a înmânat telefonul acestuia și l-a încurajat să se uite la toate pozele sale. Nu avea ceva privat acolo, deoarece fetița îi mai intra în telefon și îi scormonea memoria.
Lui Byeongkwan i-au apărut lacrimi în ochi când a văzut-o pentru prima dată pe Yoonga într-o poză zâmbind și arătând cu mânuța sa mică spre Nemo.
Taehyung s-a ridicat de pe scaunul său și l-a îmbrățișat pe Byeongkwan. L-a lăsat pe acesta să se descarce pe umărul său, deoarece știa cât de oribil este să plângi și să nu ai un umăr alături.
După ce lucrurile s-au mai calmat pe terasă, cei doi au fost primiți de starea de înmormântare care era în salon. Sehyoon l-a tras în poala sa pe Byeongkwan și l-a îmbrățișat strâns. Brunetul s-a calmat complet abia când iubitul său i-a sărutat tâmpla.
"Byeongkwan?" I-a atras atenția Yoongi asupra lui. Brunetul s-a întors cu fața spre el și l-a simțit pe iubitul său cum îl strânge mai tare la pieptul său. "Min Yoonji a fost prima persoană pe care nu a-i putut-o salva. În acele momente era un băiat ce se ruga de tine ca să-i salvezi mama, dar tu n-ai făcut asta. În acel moment, mai lăsat orfan frate."
CITEȘTI
flower
FanfictionÎn care Yoongi este un copil cu probleme, iar Taehyung este rezolvarea lor. Toate drepturile se acordă lui @Anne Milloli, cea care a conceput cartea. Eu doar o continui. #247 în fanfiction - 10.07.2019