Yoongi se holbă la cel mai mic ca vârstă, sprâncenele lui groase devinând în sus nedumerit, dar îi apucă talia subțire cu încredere și îl așeză pe unul dintre dulapurile din bucătărie. Taehyung își înconjorase picioarele în jurul lui și-l trase mai aproape, câștigând încă o privire nedumerită din partea celuilalt.
-Hyung..., șopti liliachiul, vocea tremurându-i de emoție.
Yoongi îi apucă fesele brusc, cel cu părul mov îndreptându-și coloana și dând drumul unui geamăt lung, închizându-și ochii și lăsându-și capul pe spate. Ceea ce-i dăduse voie cenușiului să se înfrupte cu pielea fină și albă a gâtului celui mic. Taehyung îl îmbrățișase strâns, ascuzându-și capul în scobitura gâtului cenușiului tremurând. Yoongi își plimba mâinile pe pulpele groase și ademenitoare a celui mai mic, care se uita nesigur în jos, iar privirea-i fugise rapid în altă direcție când realiză că în pantalonii lui Yoongi se formase un cort.
Cenușiul oftă, împletindu-și degetele în șuvițele de păr fin ale celui mai mic și fixându-l cu privirea. Îi șoptește numele, ca un vuiet în noapte, ca un răgnet ecouat și începe să-i devore buzele sângerii cu o foamete indescifrabilă.
-S-Stai... Yo... Hyun... g!, încerca liliachiul să-l îndepărteze puțin, pentru a reușii să respire.
Cel cu părul gri se opri, ca printr-o minune, și gâfâia încet în timp ce îi deschidea nasturii pantalonilor. Taehyung încerca din greu să îl oprească dar își ridică privirea hotărâtă în sus.
-La mine în cameră. Acum., vorbi încet, de parcă îi spunea cel mai mare secret al universului și nu trebuia să îl audă cineva.
Yoongi îi apucă palma transpirată și începu să fugă prin mulțimea de oameni care dansau și cântau, mințile lor fiind înfundate de alcool și alte subtanțe interzise, dar toți le aruncau câte o privire care spunea "Ce dracu fac ăștia doi? Ei bine nu-mi pasă". Odată cu închiderea zgomotoasă a ușii, atmosfera se încinse de zece ori mai mult.
Cenușiul îi stăpânea talia încet, lăsându-și mâinile să-i atingă părțile sensibile. Masând doar puțin, Taehyung avuse nevoie de ajutor pentru a se putea susține pe picioare.
-A... H! Ah... a! Mhhmm..., scâncete și gemete ieșeau dintre buzele groase care nu puteau forma cuvinte.
Yoongi își împinse puțin corpul îmbrăcat în al celui mai mic, făcându-l pe acesta să vadă steluțe. După altă serie de săruturi furioase Taehyung ajunse gol sub cenușiul care își lingea pofticios buzele, făcând dragoste cu el doar din priviri. Mâinile lui apăsau punctele tocmai potrivite ca să-l facă pe Taehyung să scâncească practic câte un geamăt. Liliachiul uită cum să respire atunci când unul din degetele lungi ale cenușiului intră încet în locul strâmt dintre picioarele lui, care încearcă să și le apropie inevitabil, dar cu cealaltă mână, Yoongi îi despărții picioarele, savurând priveliștea. Taehyung dezbrăcat și excitat era cea mai frumoasă priveliște pe care o văzuse vreodată.
-Ia-o încet... Și respiră, Tae..., șoptise liniștitor mânâindu-i chipul celui mai mic cu blândețe.
Începând să-și miște degetul, corpul lui Taehyung tremura dur și membrul lui era acoperit într-o substanță translucidă și lipicioasă.
-Nu încă, Taehyung..., rânji Yoongi acoperindu-i jucăria cu buzele sale de pluș, sugând din când în când și mai inserând un deget.
Începuse să-și miște mâna și pe porțiunea pe care nu o putea ajunge cu gura. Taehyung era o mașinărie de zbierăte și gemete, și un sunet format din ambele, lucruri ce îl excitau pe cenușiu. Nu mai putea rezista, picurii de transpiarție îi curgeau pe gât, abdomen și frunte, își închise ochii brusc și nu reuși să-l atenționeze pe celălalt că urma să termine.
-Aa... H! Ah! Ha... H...
Yoongi cască ochii dar apoi zâmbi simțind gustul ciudat de gustos al celui mic și se ridică, încă având substanța în gură. Își trântește buzele de ale lui, lăsându-l să se guste și intră în el, adânc, puternic și rapid. Lacrimi alunecau pe fața celui mai mic, în timp ce încerca să se acomodeze cu durerea.
-Tae... hyung... res... piră..., încerca Yoongi să-l ghideze, deși și el pierzându-se cu firea.
Taehyung dă din cap în mod afirmativ, avertizându-l că putea să înceapă să se miște, iar cenușiul se supuse și începuse, din ce în ce mai repede, cu o viteză animalică, provocându-i cenușiului un sentiment ciudat de euforie, de parcă era beat, dar de zece ori mai intems. Nu se mai putea gândii la nimic, uitase totul în clipa aceea, nici măcar pe ce planetă se aflau sau numele propriu, tot ce putea pune în cuvinte era numele cenușiului.
-Yoongiii!! Ha... akh!, fața liliachiului ardea și se încruntă atunci când Yoongi-și apasă bruicele degetelor mari pe gâtul care avea câteva semne de dragoste pe el.
Sentimentul de sufocare îl aducea pe cel mic în al nouălea cer, viziunea i se încețoșă puțin și repirația i se oprii. Yoongi continuă totuși să-i zguduie interiorul cu putere, patul scoțând un scârțâit enervant atunci când se lovea de perete. Cenușiul își lasă capul pe spate, lăsând o înjurătură să-i scape printre buzele pufoase atunci când îl simți pe liliachiu strângându-se în jurul său. Îi dădu drumul gâtului și începe să-i muște buzele, sângele scurgându-i-se până pe bărbia pe care o linge mai apoi pofticios.
Taehyung striga de plăcere, zvârcolindu-și corpul abuzat de plăcerea carnală sub a celui mai musculos și alb. Yoongi îi apucase talia și terminase adânc în el, înjurând și dându-și capul pe spate, iar Taehyung lasă cel mai feminin și lung geamăt din viața lui, terminând din nou, corpul său trepidând de plăcere. Piepturile lor umblau de sus în jos, așternuturile și camera era plină de ei, toată lumea era plină de ei, lumea era a lor.Dar tot de ce aveau nevoie era în brațele lor, Yoongi trăgându-l pe Taehyung deasupra lui, așezându-i capul pe pieptul său cât timp cel mic îl înconjura cu brațele sale lungi și subțiri.
Părea, totuși, că nu doar camera era plină de ei, ci și holul, gemetele ascuțite ale băiatului cu păr mov ajungând la urechile unui băiat cu păr blond în ciuda scâncetelor partenerului său.
-Ăsta e cumva Taehyung?, întrebă băiatul cu păr portocaliu și ciufulit, apoi ascultă încă puțin, auzind alte gemete profunde. Și Yoongi?, zâmbi băiatul.
-Haide., îl trase blondul după el, dispărând după colțul lungului hol.
CITEȘTI
flower
Fiksi PenggemarÎn care Yoongi este un copil cu probleme, iar Taehyung este rezolvarea lor. Toate drepturile se acordă lui @Anne Milloli, cea care a conceput cartea. Eu doar o continui. #247 în fanfiction - 10.07.2019