Cap. 12

270 40 0
                                    

-Ya! Vrei să încetezi să mai râzi?! Asta e doar din vina ta!, se răsti cel mic și își înghiți protestele în mod involunar când se trezi împins în baia băieților.

-Nu înțeleg cu ce sunt eu de vină., ridică din umeri cenușiul cât timp verifica fiecare cabină de wc pentru a fi sigur că nimeni nu avea să îi audă, sau mă rog, să îl audă, pentru că el oricum nu va scoate sunete. Nu am făcut nimic., continuă privindu-l pe cel mic, care era la fel de roșu ca părul lui Hoseok fără nici o exagerare.

-Te-ai fucking dezbrăcat în fucking fața mea!, spuse Taehyung revoltat.

-Și ce e greșit în asta? Suntem amândoi băieți., se apără Yoongi, la care Taehyung îi aruncă o privire care zicea "Serios?". Oricum, ce e atât de excitant la mine? Sunt doar piele și os.

În capul lui Taehyung răsuna doar "Tu nu te analizezi niciodată? Ți-ai văzut corpul?", dar hotărâ să tacă, deoarece ar fi sunat ca o fangirl obsedată, și să privească podeaua, care brusc devenise cel mai interesant lucru din univers.

-Bine, domnule "Sunt-prea-excitat-ca-să-vorbesc"., chicoti Yoongi apucându-l de mână și trăgându-l după el spre cea mai îndepărtată cabină de ușă.

Intrând amândoi, Yoongi se asigură că ușa era bine închisă și îl scăpă pe cel mic de pantalonii de blugi negrii și boxerii violet. Băiatul acela chiar era obsedat de această culoare. Îl așeză pe capacul wc-ului și se pune în genunchi în fața sa.

-Hyung...?, întreabă tânărul parcă amețit.

-Șșș... Să nu scoți nici un sunet sau vom avea probleme., îl arenționează Yoongi cât timp îi ia membrul în mână și începe să facă mișcări apăsate.

Taehyung suspină mut și își lasă capul să se sprijine de peretele din spatele său,punându-și ambele mâini la gură atunci când cenușiul îi ia capul între buze începând să sugă încet. Liliachiul avea senzația că leșină, simțind cum mii de fiori electrizanți îi treceau prin corp. Simțea că încurând avea să își dea drumul, ideea aceasta accentuându-se când cel mare îl luă cu totul în gură. Părea că știe ce face pentru că mișcările lui erau sigure și exacte, lucru care îl făcu pe Taehyung să se întrebe câte persoane avuseseră ocazia să îi intre în gură.

Ceea ce nu știa Taehyung era faptul că toată priceperea cenușiului se datora zecilor de curve, masculine sau feminine, cărora le făcuse plăcere să facă acel act. Nu îl scăpa nici o clipă din ochi, fiind atent la cum micul său prieten își mușca degetele ca să nu scape gemete care ar fi putut să atragă atenția asupra lor, deși erau singuri în baie. Îl amuza culoarea roșie din obrajii lui Taehyung, dar în acelaș timp îi dădea o satisfacție uriașă la gândul că el îl făcea să arate așa. Avea părul ciufulit, ochii semi-închiși și buzele între deschise cât timp își lăsa capul pe spate și respira greu.

-Suga'..., gemu încet punându-și o mâna în părul gri al lui Yoongi. Nu mai... pot..., scânci la fel de încet și în mai puțin de o secundă gura cenușiului fu umplută de o substanță vâscoasă, pe care o înghiți fără ezitare, lucru care îl făcu pe cel mai mic ca vârstă să și acopere fața roșie cu mâinile.

Se sunase deja de ceva vreme, iar ei întârziaseră la prima oră, nu că l-ar fi interesat pe Yoongi în vreun fel, dar pe Taehyung da, așa că îi luă mâinile într-ale sale, susținându-l deoarece picioarele moi nu păreau că l-ar fi ajutat prea mult în acele momente. Îl îmbrăcă atent și imediat ce verificase dacă era cineva în baie și fusese sigur că erau singuri, ieșiseră ținându-se de mână.

-Ar trebui să te speli pe față, ești cam roșu., chicoti cel mare, fiind răsplătit cu o încruntătură amenințătoare.

Taehyung merse la una dintre chiuvetele din baie și se spălă pe față cu apa rece ca ghiața, asigurându-se că roșața avea să dispară curând. Imediat ce culoarea sa normală își făcu apariția, îl privi pe Yoongi prin oglindă, avesta fiind sprijinit de ușa unei cabine.

-M-Mulțumesc..., murmură aproape inaudibil.

Yoongi își ridică privirea din podea și rânji ludic.

-Nu îmi mulțumi. Îmi ești dator cu un blowjob., spuse acesta ridicând din umeri, la care Taehyung își mări ochii în orbite.

-C-Ce?, aproape se înecă acesta.

-Ce ai auzit., spuse indiferent și se îndreptă spre ușa de ieșire. Haide. Am întârziat la ore.

Mergând în spatele celui mare, Taehyung înghiți în sec. Nu știa cum avea să facă asta, dar presupunea că va dura ceva până atunci, așa că ridică din umeri în sinea lui.

Ajunseră la ușa clasei relativ repede, unde Taehyung se încruntă și bătu, pentru că cenușiul avea de gând să intre pur și simpul. Intrară mai apoi în clasă, unde dădură de privirea tăioasă a profesoarei de chimie.

-Ia te uită., spuse aceasta sarcastică săgetându-i cu privirea pe cei doi întârziați.

Taehyung privi podeaua vinovat cât timp Yoongi practic dormea în propria indiferență.

-Ne pare rău că am întârziat..., murmură liliachiul.

-Vorbește pentru tine., pufni cenușiul. Mie nu îmi pare rău. Am avut un motiv bun.

-Ah, da?, se băgă profesoara blondă în seamă. Și care ar fi acela., ridică o sprânceană.

-A trebuit să am grijă de un dongsaeng. Nu puteam fi un hyung rău, nu-i așa?

-Așa e., aprobă profesoara. Poți merge în bancă.

flowerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum