Cap. 50

133 34 10
                                    

Appa, cine e el?" A întrebat micuța, iar Byeongkwan și-a simțit inima sfărâmată. Yoongi se uita la fratele său cu ochi triști, știind prin ce durere trece.

Yoongi știa foarte bine acel sentiment. Era un sentiment ce îți transmitea că nu meriți importanța celor din jur, că nu însemni ceva pentru ei, iar să fii întrebat de un membrul al familiei, cineva din sângele tău, cine ești, ese mult mai mult decât dureros. Tatăl lui Yoongi a fost mult mai bătrân decât mama sa, mai exact cu douăzeci de ani, iar din păcate a fost victima alzheimer. Aproape în fiecare zi, Yoongi se trezea cu întrebarea: "Cine ești tu". Au fost niște ani dureroși din viața lui, și au urmat alții și mai dureroși. Fiecare membru al familiei sale s-a stins rând pe rând, singurii care i mai rămăseseră erayu Yoonga, nepoata sa, Byeongkwan, fratele său, și Taehyung, iubirea vieții sale.

Byeongkwan se așează în genunchi pe jos, astfel fiind la același nivel cu fetița sa. Își duce o mâna la părul ei și începe să învestească o șuviță. Yoonga îl privea cu respirația tăiată. Era foarte captivată de ce făcea brunetul cu părul ei, încât a mai și uitat să respire.

"Respiră, Yoonga-ah." Se aude vocea dulce a brunetului, iar Yoonga inspiră brusc aer în plămânii ce o dureau. Yoongi era șocat, de-a dreptul șocat. Cum își dăduse seama că Yoonga nu respira? Era o legătură tată-fiică? Sau el chiar nu era atent la micile detalii care se întâmplau în jurul lui?

Fetița sare la gâtul brunetului, acesta rămânând șocat la gestul acesteia. "Ești atât de frumos~" A șoptit fetița, iar mai apoi obrajii săi au prins o nuanță de rozaliu deschis. Byeongkwan a chicotit la gestul fetiței, deoarece i se părea cea mai adorabilă ființă de pe pământ, și chiar și așa era. Nimeni nu mai era cum era Yoonga a lui. Yoonga a lui era specială și merita toată dragostea din lume.

"Eomma!" Fetița s-a desprins din brațele lui Byeongkwan și a fugit înspre Taehyung când acesta a intrat în cameră. Sehyoon s-a grăbit către iubitul său și l-a luat în brațe, simțindu-l pe acesta cum era pe punctul de a plânge. Yoongi se uită la fratele său cum era ca un mic copil rupt în bucăți de către societate în brațele blondului. Era o imagine care îl îndurera enorm de mult.

Yoongi o trage pe Yoonga de la Taehyung din brațe.

"Yoonga merită să știe adevărul." A spus Yoongi ferm în timp ce mângâia părul fetiței din brațele sale. Pe fața Yoongăi apare o încruntătură. 'Despre ce vorbește, appa?', s-a întrebat micuța.

"Yoongi一"

"Byeongkwan și Yoonga merită ca adevărul să fie spus! Încetează să te mai gândești numai la tine! Nu vezi cât de egoist ești?! Te gândești numai la fericirea ta!" Yoonga tremura în brațele lui Yoongi de frică din cauza tonului ridicat pe care l-a folosit asupra lui Taehyung. Seokjin se ridică din fololiul ascuns din care urmărea toată scena împreună cu iubitul său și o i-a în brațele sale de mamă protectivă pe fetița ce începuse să plângă ușor.

JooE făcuse cumva să se strecoare din casă, deoarece nu mai voia să mai petreacă nici măcar un minut în plus alături de acei homosexuali 'dezgustători'.

"Tu îmi vorbești mie de egoism, Min Yoongi!?" A început să țipe Taehyung fiind sătul de tot și de toate. "Ai uitat cumva cum te-ai jucat cu mine, cu sentimentele mele, iar după ce ai făcut sex cu mine m-ai părăsit!? Ai uitat!?"

"Iar tu ai uitat că am imediat ce te-am văzut am încercat să repar tot ce a fost stricat între noi!?"

"Băieți, ar trebui să vă一"

"Nu-mi spui tu mie ce să fac, Seokjin hyung!" A răbufnit Taehyung și asupra rozaliului care nu făcuse nimic greșit. "M-am săturat de voi toți! Vă urăsc!" A urlat Taehyung înainte să iasă nervos din salon și să trântească ușa se la camera lui puternic.

"Și voi ce mai așteptați!? Luați-vă copilul și plecați!" A urlat Yoongi, iar apoi a făcut același lucru ca și Taehyung, a plecat în camera sa nervos.

Jungkook se uita debusolat la cei doi bărbați care încă rămăseseră în picioare. Nu-i mai văzuse în viața lui, dar cu siguranță avea să dea niște telefoane la departamentul ce se ocupa cu stocarea datelor ale oricărei persoane și va afla de îndată cine erau cei doi.

Seokjin încă încerca să o calmeze pe Yoonga și să reușească să o facă să nu mai plângă, dar totul era în zadar, până când a venit Byeongkwan și a luat-o pe micuță în brațe, fata calmându-se instant, de parcă ar fi fost hipnotizată.

Yoonga și-a așeazat capul pe umărul acestuia și și-a închis ochii din cauza oboselii. Avusese o zi plină în adevăratul sens al cuvântului. Își începuse ziua cu unchii săi preferați (nu le spuneți asta lui Hoseok, Namjoon și Jimin, deoarece Yoonga se va supăra), cu care a avut parte se o grămadă de distracții și mâncare delicioasă pregătită special pentru micuța fetiță. Apoi au venit acasă aproape de înserate, pentru a fi primiți de o atmosferă tensionată și plină de țipete. Yoonga era tristă că 'eomma' și 'appa' s-au certat.

"Du-te la mașină cu ea, vin și eu imediat." I-a spus Sehyoon în șoaptă pentru a nu trezi copilul ce dormea agitat în brațele iubitului său.

"Știu că aveți multe întrebări, dar tot ce trebuie să știți este că fosta iubită a lui Taehyung se culca cu iubitul meu, când a rămas însărcinată cu iubitul meu." A explicat blondul, după ce iubitul său a părăsit camera.

"Cum poți să despărți o familie numai pentru fericirea ta?" L-a întrebat dur Seokjin, neplăcându-i de cel din fața lui.

"Yoonga nu a făcut niciodată parte din mica lor familie, deoarece niciodată nu a fost copilul lor pe deplin." Iar cu acestea fiind zise, Sehyoon părăsește casa lui Yoongi.

_______

Credeți că Yoongi a fost prea dur cu Taehyung sau vice versa?

flowerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum