Flashback:
Camera întunecoasă devenise și mai și atunci când unul dintre cei trei băieți se grăbise să tragă draperiile.
-Ești sigur că mama ta nu e acasă?, întreabase Minho nerăbdător.
Taehyung dădu din cap energic în semn de da și îi făcuse loc și celui mai mic și inocent dintre ei -Jungkook- să se așeze pe pat. Fețele le erau luminate puternic de ecranul unui laptop, Minho se grăbi și băgă un stick înăuntrul său, după care își freacă mainile și zâmbise larg.
-Am ceva să vă arăt...
Nici bine nu trecură cinci minute din filmulet, când fețele celor doi băieți mai mici se strâmbară în dezgust, realizând faptul că nu era nici o fată în acel videoclip "interesant".
-Ce e asta?, râse Taehyung amuzat, lovindu-l peste umar. Nu știam că îți plac...
-Nu imi plac..., spuse Minho, rânjind ștrengar, aruncându-le o privire perversă și excitată. Sunt.
-G-gay...?, tremurase vocea subtirică a lui Jungkook.
Liniștea se lăsă din nou, atenția fiind distrasă de ce se întampla în fața lor: așa-zisul brunet se urcase peste celălalt sărutându-i încontinuu gâtul. Priveau atenți, și înghiteau în sec, fiecare dintre cei trei având o reacție acolo jos. Bărbatul îi trase boxerii brutal jos, după care îi pleznise fundul, care statea ridicat la comda sa. Pieile le straluceau și actorii erau într-adevăr frumoși. Apoi se aplecase spre el și îi linse intrarea, băiatul tremurând și gemând și parcă tremurau și vizionarii. După acțiunea asta, barbatul intrase puternic în cel mai mic, având o scula imensă, ceea ce-l făcuse pe Taehyung să se întrebe daca e ceva stricat cu el însuși.
Mâna lui Minho se strecurase pe sub pantalonii scurți, largi, și începuse să-și stimuleze membrul, închizându-și ochii, dar nu pentru mult timp, căci voia să vadă filmul. Jungkook era cel mai uimit de acțiunile lui, dar și el însuși avea obrajii înfocați.
-Ah... Tae... Stinge căcatul ăla, am o idee mai bună., încearcase să vorbească Minho suspinând gemete.
Mâinile brunetului tremurau încercând să-l oprească, după care se reîntoarce, tensionat. Minho înghițise în sec și se oprise brusc; îl privise pe Jungkook ca pe o pradă și se îndreptase spre el ca un leu.
-Cred că am putea face ceva mai interesant... Chiar aici...
Taehyung, fiind micul pungaș, își lăsase camera pornită, pe sertarul din dreapta lor în tot acest timp, dar cand observa ca Minho începu să îl sărute pe Jungkook, luase aparatul și îi focusase pe cei doi. Sarmanul baiat nu putea face nimic și căzu în plasa celor doi. Fusese tras de păr, și în curând simțise o pereche de buze ce se plimbau umede pe gâtul sau. Sentimente noi înfloriseră în el și tot corpul i se încalzise, mâinile degeaba încercau să-l îndeparteze, nu mai aveau vlagă.
Minho rânjise larg, eliberându-l pe brunet de haine, admirându-i pielea extrem de albă și de fină, începe să se înfrupte cu pieptul său colorat de doi muguri întăriți. Jungkook tremura de spaimă și placere.
-Nu-ti fa griji... Știu ce fac..., îi soptise Minho în urechie cald.
Jungkook era doar un copil, ochii și urechile nu mai văzuseră și auziseră niciodată ceea ce tocmai văzuse și auzise, dar întreg corpul îi tremura plăpând și neajutorat sub atingerile grijuli ale prietenului său. Știa că nu trebuia să accepte invitația celor doi, pentru că știa ce-i poate duce capul. Taehyung se atingea și el singur, încercând să țină camera cât mai stabil, nici lui nu-i venea să creadă ceea ce se întampla. Știuse de mult timp că Minho avea o oarecare plăcere pentru Jungkook dar nu se așteptase la asta.
Baiatul mai mare îl întoarse pe burtă pe cel firav, apăsându-i capul în perne.
-Ridica-ți fundul., ordonase stângaci.
Jungkook încearca să facă cum i se spunea deși nu mai avea aer și își manca lacrimile care începură să curgă mai ceva ca o ploaie în deșert. Minho își musca buza și își lasa palma grea să cadă peste pielea neatinsă până atunci.
-AaHA!, plânse Jungkook, gemând ceea ce rezulta într-un scheunat fierbinte.
Băiatul continuase până când pielea se înroșise, ceea ce nu durase foarte mult.
-Vrei să te ating ca și în videoclip?, râse Minho, aplecându-se peste el și ciufulindu-i părul. Jungkookie... Spune-mi!, rase apoi, trăgându-i pletele dense.
-A-ah! Da! ..
-Ești un baiat rău, Kookie, sper că știi asta... Unde îți sunt manierele?, îi mai plasase o palmă peste fundul care tresărise usor.
-D-da... t-te rog..., brunetul era rușinat pana la maxim de ceea ce facea dar nu voia să pară un fricos în fața lor, așa că accepta orice ordin venit din partea celor doi.
Minho își inserase limba adânc in el, atingandu-i direct locul care-l făcea să zbiere și să tremure strângând între degetele sale lenjeria patului scâncind numele celui care-i viola locul neatins pâna atunci folosindu-se de limbă. Taehyung, a cărui mână se chinuia să țină camera dreaptă își atingea trupul pe sub hainele-i largi -bucurându-se oarecum că alesese să nu poarte boxeri în seara aceea- și privea cu ochi strălucitori cum cel mai mare dintre ei îl ducea pe cel mai mic în țara de nicăieri.
Când considerase că locul era destul de lubrufiat, Minho își scoase limba, făcându-l pe Jungkook să spere că avea însfârșit o pauză; bineînțeles că micuțul nu avea parte de așaceva și cel al cărui păr era șaten intrase în el câteva secunde mai târziu, făcându-l pe micul iepure să-și îndoaie coloana țipând surprins. Taehyung tresărise și el focalizând fata roșie a lui Jungkook pentru puțin timp. După ce îl lăsase să respire puțin și să se obișnuiască cu noua senzație, Minho începuse să se miște repede în el mușcându-i umerii și spatele gâtului.
-AH... H-HyunGH!, gemete părăseau gura mică a băiatului în continuu, văzând alb când mișcările în interiorul său începuseră să se intensifice, respirația sa fiind pierdută de mult timp.
Nu durase prea mult pentru Minho să-i găsească locul pe care începuse să-l abuzeze, provocându-i celui mic senzația de leșin, iar după ce băiatul mai mare intrase și ieșise de câteva ori, un alt țipăt părăsise buzele roșii, iar cearceaful fusese pătat de esența celui mic, acesta fiind urmat îndeaproape de cel mare, care își dăduse drumul pe fundul lui cât timp micuțul adormise fără putere de a se mai mișca.
End Flashback.
CITEȘTI
flower
FanfictionÎn care Yoongi este un copil cu probleme, iar Taehyung este rezolvarea lor. Toate drepturile se acordă lui @Anne Milloli, cea care a conceput cartea. Eu doar o continui. #247 în fanfiction - 10.07.2019