Cap. 46

152 36 7
                                    

Kim Byeongkwan a fost mereu un copil singuratic și nedorit de cei din jurul său, deoarece acesta credea că este copilăros să te joci în nisip și să fii fericit chiar dacă știai că nu vei avea niciodată un părinte. De la naștere acesta a fost dat spre adopție, fiind lăsat din prima sa zi de viață pe treptele unui spital. Nimeni nu a vrut să-l adopte, din cauză că acesta era foarte slab și scund, majoritatea crezând că suferă de o boală, iar nimeni nu voia să adopte un copil bolnav.

Ce nu știau ei era că Byeongkwan era cu adevărat o comoară ce trebuia prețuită cu orice preț. S-a ridicat la așteptările cadrelor ce l-au învățat. S-a ridicat peste așteptările acestora. A primit o bursă de studiu la cel mai bun liceu, iar apoi la una dintre cele mai bune universități de medicină din capitală. A terminat faculatatea cu cele mai multe laude și a intrat imediat pe teren ca un doctor stagiar într-un spital mic din capitală. Din cauză că lucra la un spital mic ce nu putea asigura niște tratamente lungi și nu avea spațiu pentru a primii în urgență foarte multe persoane, salariul lui atingea minimul pe economie.

Apoi a întâlnit-o pe JooE, o fată drăguță la prima vedere, ce l-a făcut să cadă în capcana ei de la început. JooE nu era niciodată prea fericită cu el, deoarece acesta nu putea să-i cumpere toate lucrurile pe care și le dorea. JooE a simțit nevoia să găsească pe cineva cu bani, cu mulți bani și să fie iubitul ei. A vrut să se despartă pe Byeongkwan, dar după prima noapte petrecută cu Taehyung, a decis că brunetul ar fi omul perfect care i-ar îndeplini toate nevoile. Fata și-a jucat rolul de iubită bună cu amândoi, nedându-le niciunuia dintre ei ceva de bănuit, până când a făcut un test ce a ieșit pozitiv.

Știa foarte clar că fătul era al lui Byeongkwan, dar dacă i-ar fi spus acestuia, cu siguranță nu ar fi primit nicio consolidare materială, așa că a ales că cel mai bine ar fi să-i spună lui Taehyung că fătul era al lui. Liliachiul a primit foarte bine vestea, exact cum blonda a presimțit, deoarece acesta era înnebunit după copii și voia nespus de mult unul.

Pe cealaltă parte Byeongkwan a rămas cu inima frântă, deoarece el chiar o iubise pe JooE și l-a durut când a afla că blonda doar îl folosea. Doar îi folosea trupul. A urmat o perioadă urâtă din viața acestuia după părăsire. A început să nu-și mai frecventeze locul de muncă stând mai tot timpul blocat în camera pe care o închiriase. Era un medic rezident ai cărui bani se duceau pe mâncare, chirie și alte întrebuințări ale vieții. Nu mâncase ceva de zile întregi, când a auzit soneria de la ușă, în prag stând un blond înalt și îmbrăcat foarte elegant.

Blondul s-a prezentat drept Kim Sehyoon și fusese adus pentru a verifica situația brunetului. Byeongkwan i-a fost recunoscător lui Sehyoon, pentru că a venit și s-a asigurat dacă mai trăiește și l-a adus pe drumul cel bun. L-a învățat cum să iubească din nou și ce înseamnă să fie iubit, acum după ani de la acel incident, Byeongkwan purtându-și halatul de un alb imaculat pe coridoarele spitalului. Iubitul său mereu era acolo pentru el și îl așteapta mereu acasă cu cina făcută, știind cât de obisit era iubitul lui. Sehyoon fiind un detectiv, reușind să-și ia toate gradele de-a lungul anilor, a lucrat la un caz mai privat și anume al celui al lui Byeongkwan.

A reușit să afle cine era mama acestuia și de ce l-a părăsit. Byeongkwan aproape că a intrat într-o depresie adâncă când a aflat că mama sa murise, iar el nu putuse să o salveze, deoarece femeia murise exact când era el de gardă, dar nu a putut să o salveze, deoarece era prea târziu. Își amintise cum un adolescent îl trăgea de halat și țipa la el ca să-i salveze mama, dar Byeongkwan avea mâinile legate la spate. A fost dureros să treacă peste moartea femeii, fiind prima persoană care a murit sub mâinile lui, dar rana a fost din nou deschisă când a aflat că acea femeie era mama lui.

Își amintea în fiecare seară de acel băiat care țipa pe holurile spitalului numele mamei sale. Era fratele său din alt tată, dar era prea laș ca să-l întâlnească și să-i spună adevărul sau măcar să-și lase iubitul să-i caute numele.

Sehyoon și-a continuat căutările, fiind foarte curios motivul pentru care iubitul său a fost părăsit în modul acela de crud. A descoperit ca fata era însărcinată și a contactat-o pentru a-i cere răspunsuri. Fata imediat a mărturisit totul când i-a văzut isigna. JooE a fost nevoită să i mărturisească și lui Byeongkwan, acesta fiind șocat.

După ce a realizat totul și că el avea o fetiță, un copil, a pus-o imediat pe blondă să se ducă să vorbească cu cei care îi creșteau fata și să i-o aducă înapoi, asta dacă nu voia să fie târâtă prin tribunale.

Byeongkwan nu avea de gând să-și părăsească fata exact cum mama lui a făcut cu el. El fusese abandonat pe scările spitalului, deoarece mama sa nu și-a putut permite creșterea sa, și nu avea de gând să-și lase copilul să fie crescut de altcineva, deoarece el nu avea o situație economică bună când acesta a luat naștere. Acum avea orice posibilitate pentru a-și crește copilul ca un părinte adevărat, mai ales că acum îl avea pe minunatul său iubit, Sehyoon, să-l ajute la creșterea copilului. Au vrut un copil de mult timp, dar o mamă surogat se găsea atât de greu, încât cei doi au fost de acord să renunțe.

"Sehyoon, JooE mi-a dat o adresă. Îmbrăca-te cât mai rapid, deoarece ne vom lua copilul acasă."

_________

El e kim sehyoon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El e kim sehyoon

Am scris acest capitol pentru a vă face să înțelegeți mai bine prin ce a trecut Byeongkwan si ca nu el este personajul negativ în acesta carte

flowerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum