Efsun EKİCİ
"Canım, bu numaranın sahibini bulman ne kadar zamanını alır?"Erdem derin bir nefes verip arkasına yaşlanırken "Ne için lazım?" Diye sormuştu. Sonat ensesini kaşırken "Bir iti bulmamız gerek." Diye yanıtladı. Özellikle o, kafayı çay kaşığına takmıştı.
"Bulamam."
"Ne?!"
"Bulamam işte. Madem çok güçlüsün, kendi işini kendin hallet. Hadi Efsun, biz gidelim."
Şaşkınlıkla Erdem'e bakarken elimi kurtardım elinden. Oha. Resmen bize kafa tutuyordu. Hayır, işimize yaramayacaksa ne yapayım ben burslu bir eziği?! Elimi sallasam ellisi...
"Erdem saçmalama. Hallet şunu!"
"Uğraşamam."
"Ama senden başka kimse yapamaz bunu!"
Oflayarak gözlerini devirdi. "İyi peki... Yarına bulurum kim olduğunu."
Sonat'ın yüzünü geniş bir sırıtma kapladığında göz kırparak bana baktı. Aynı şekilde karşılık verdikten sonra yavaşça ayağa kalkıp Erdem'in elini tuttum. O esnada gözleri başka bir yere bakıyordu. Takip ettiğimde Ece ineğini izlediğini gördüm. Tamam, kullanmak için birlikte olmuştum ama... Yanımda başka bir kızı mı dikizleyecekti?! Üstelik o, üstündeki paçavralar ve yüzündeki sivilcelerle kız bile değildi!
"Erdem, yürü!"
"Ece yalnız oturuyor. Oraya mı geçsek?"
"Sen ne diyorsun ya?!"
"Niye ki? O da benim arkadaşım sonuçta. Yoksa kıskandın mı?"
Hah! Ben mi kıskanacağım şu eziği?! Koskoca Efsun Ekici... Hiç güleceğim yoktu.
"Tabii ki de hayır. Tamam gidip oturalım onunla."
Yüzünü memnun olmuşçasına bir sırıtma kapadığında oraya doğru yöneldi. Ece'nin yanağından bir makas alırken "Abin nerede biliyor musun fıstık?" Diye sordu. İneğin gözleriyse şaşkınlıkla beni süzüyordu.
"Şey... Gelir herhalde birazdan."
"Tamam o zaman." Diyerek sandalyeye oturduğunda ikisine de dik dik bakıyordum. Erdem 'Ne var?' anlamında başını sallarken oflayarak yanına geçtim.
"Matematikten kaç almışsın güzelim?"
Pardon?
O az önce Ece denen kıza 'Güzelim.' Diye mi hitap etti?
Yoksa ben mi yanlış duydum?
Tamam, kabul sevmiyordum ama... Bu masadaki tek güzel kız bendim.
"Canım gözlerinde bir bozukluk var herhalde." Diye homurdanmamla az önceki yumuşak bakışları birdenbire sertleşmişti. "Düzgün konuş." Dediğinde ister istemez çatılan kaşlarımla arkama yaslanıp düşünmeye başladım.
Neden bana karşı onu savunuyordu ki?!
O esnada telefonuma gelen bildirimle dikkatimi oraya verdim. Zaten ikisi koyu bir sohbete dalmıştı.
caykasigi: Çok mal gördüm. Tacı sana veriyorum. 👑
efsunekici: Yine ne saçmalıyorsun ya?!
caykasigi: Fiyatın yüksek olmasa alırdım da... Maalesef her pahalı ürün, kaliteli çıkmıyor.
efsunekici: Düzgün konuş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...