95

2.7K 245 111
                                    

Dün bozulan Wattpad bizi delirtsede bu gün normale döndük. Neyse fusicnisnx

Textlerin bitmesine 2 bölum kaldı. Sonrası yine normalle karışık devam edecek. Ama normal bölümler ağırlıkta. Yeni bir erkek karakter yazıyorum demiştim. O da Sonat'dan beter olmasın ama daha beter. Başınıza birini daha çıkardım xjkxnisnx

Yorum sınırı 70 ❤

Profilimi takip etmeyi ve yedek hesabımı aleynaozgul2 unutmayın.


sonatsepetci: Madem bu kadar kötü biriyim, niye beni sevdin?

sonatsepetci: Çevremdeki bütün kızlar çok salak.

eylemyaman: Gönül ota da boka da konuyor çünkü.

eylemyaman: Hem ayrıca sen çok zekisin sanki. Edebiyattan en düşük notu aldın anasını satayım.

sonatsepetci: Ağzım iyi laf yapmıyor. Boktan şeyler yazamıyorum.

eylemyaman: Konu aşktı aptal. En boktan şeyi senden bekliyordum açıkçası. Şaşırttın beni.

sonatsepetci: Kazanan sen olduğuna göre boktanlıkta yarışamayız.

sonatsepetci: Tebrikler... Ece'yi geçmişsin. O salak kız nasıl bakıyordu sana. Kıskandı sanki ha? Sen birde büyüksün ondan. Ama o çalıştırıyordu hep sizi. 

eylemyaman: Düzgün konuş hakkında.

sonatsepetci: Onu düşündüğünü söyleme bana.

sonatsepetci: Kızın elinden okul birinciliğini bile aldın.

eylemyaman: Çünkü gerçek aşkın ne olduğunu bilen o değildi.

eylemyaman: Duyguları saçma bir saplantıdan ibaretti sadece. Takıntılıydı sana.

sonatsepetci: Peki ya sen aşık olduğundan nasıl bu kadar eminsin bana?!

eylemyaman: O pes etti. Erdem'le mutlu şimdi. Aklının ucundan bile geçmiyorsun artık.

eylemyaman: Bense onca itliğine rağmen hala seni seviyorum.

sonatsepetci: Sevme aq.

sonatsepetci: İstemiyorum.

sonatsepetci: Başkasını bul.

eylemyaman: Sana fikrini soran olmadı canım.

eylemyaman: Hem ayrıca çok geç.

eylemyaman: Fena halde abayı yaktım ben.

eylemyaman: Piçliğine bile aşığım anasını satayım. Başkası ne demek?!

itiraf sayfası. [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin