108

2.4K 219 218
                                    

Arkadaşlar aylardır içinde bulunduğum zor durumu size az yansıtmaya çalışsamda rahatsız olabiliyorsunuz. Ama çok önemli olmasa asla istemem yemin ederim. Beni kırmayın ve bu hesapları takip edin.

aleynaozgul2 bana ait yedek hesabımdı. Mutlaka bunu takip edin.

metheela yı da eklemeyi unutmayın.

İNSTAGRAM ÜZERINDEN: aleynaozgul1 ve itirafsayfasiwattpad hesaplarını da takip edebilirsiniz. Onlarda bana ait.

Sizi çok seviyorum. Lütfen başınızın etini yediğim için kusuruma bakmayın. Benim için çok önemli. Hepiniz o hesapları takip ederseniz çok mutlu olurum. Yanımda olduğunuzu hissettirmek için yapabilirsiniz. ❤

Bölüm sinirinizi bozabilir azcık. Sonat'ın davranışlarından rahatsız olanlar olacak. Aynı zamanda upuzun yazdım farkındaysanız. Bu demek oluyor ki yorum sınırı çooook.

500 gibi.

Daha fazlasını hakediyor ama xjdncjsjx

Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar ❤


SINIR 500 YORUM

SONAT SEPETÇİ

Masadaki boş şişeleri toplarken söylenerek Serkan'ın uzattığı ayaklarını ittirmiştim. Birde yayılmış sigarasını içip küllerini az önce temizlediğim yere atıyordu. Temizlik hiç huyu değildi. Şu kendine, tipine baktığı kadar eve baksaydı pislikten bok götürmezdi. Normalde hayatta elimi sürmezdim de. Mecbur kalmıştım. Onun yapacağı yoktu çünkü.

"Şu götünü kaldırda bir işin ucundan tut!"

"Bana ne."

Gözlerimi devirerek yerime otururken "Kalk çöp poşetini at bari." Demiştim. Ama onun si..... bile değildi. Benimde. Ne diye uğraşıyorsam? Boşver.

Kanepeye uzanırken ağrıyan başımı ovuşturdum. Rutubet kokusu yetiyordu zaten. Bir an evvel düzeltmem gereken şeyler vardı. Şimdiye kadar gizliden aldığım paranın nedeni Efe'ydi. Onun Suna'yı öptüğüm videoyu gösterdiğinde, evlatlıktan reddedileceğimi biliyordum. Çünkü Uğur'un ailesiyle ortaktık. Ve onlar kesinlikle oğullarının sevgilisine aşık olduğumu bilseydi babamın iflas etmesini sağlarlardı. Ki zaten gitgide şirket batıyordu. Bende önayak olurdum. Bu yüzden kendimi güvence altına almak için hesap açmıştım işte. Ama beş kuruş bırakmamıştı babam öğrendiğinde. Boşaltmıştı hemen. Neyse ki şu it vardı yanımda. Serkan olmasa kalırdım herhalde sokaklarda. Onundu burası. Epey eski bir binadaydı. Babası ölmüş. Annesiyle birlikte yaşıyorlarmış. Sonra annesini de kaybedince iyice dağılmış işte. Kimsesi yok. Benim varda ne işe yarıyor?! İkizim bile sattı. Güya diğer yanımdı. Şimdiye kadar sürekli karşımda durdu ama. Hiçbir zaman desteklemedi. Ben hep tektim. Annem zaten yoktu ortalıkta. Babam desen biricik göz ağrısı Onat'tı. Ben, ona ve soyadımıza layık davranmadığım için hep ikizimi kayırmıştı. Zamanla alışmıştım da, demek ki Onat bundan memnunmuş. Ben hoşlanmadığını zannediyordum. Oysa hoşuna gitmese benim reddedileceğimi bile bile yardım eder miydi o piçlere?!

itiraf sayfası. [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin