96

2.6K 228 169
                                    

300 bin olmuşuz. Bunun için çok teşekkür ederim. Artık yorumlara yardırırsınız chdixjisnx  Sonraki bölüm texting değil. Ve ne zaman 100 yorumu geçerseniz gelir.

Keyifli okumalar. Sizi seviyorum.❤

eylemyaman: Bir şey soracağım.

eylemyaman: Onat'la barışmayacak mısın?

sonatsepetci: Seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma.

eylemyaman: Sonat... Benimde bir ikizim var. Erdem'i bir gün görmesem içim rahat etmiyor. Sizse haftalardır konuşmuyorsunuz.

sonatsepetci: O tarafını seçti.

sonatsepetci: Bana ihanet etti tamam mı?! Gitti, Efe denen çocukla arkamdan iş çevirdi.

eylemyaman: Efe kötü biri değil. Neler yaşadığını bilmiyorsunuz.

eylemyaman: Sadece size ders vermek istedi. Başardı da. Efsun, Özden, Suna ve Uğur'a maddi durumlarından dolayı kimseyi aşağılamamaları gerektiğini öğretti. Onat ve Oya zaten kendini beğenmiş zengin züppeleri değildi. Ama sizin akıllanmanız gerekiyordu.

eylemyaman: Bir tek seni düzeltemedi Sonat.

eylemyaman: Efsun bile değişti.

sonatsepetci: Çünkü geri zekalının teki. Kendisiyle oynayan birine sevgilim diyor hâlâ. Efe onu sevmiyor ki. İntikam almak için yanında. Kardeşini benden çok ezdi Efsun.

eylemyaman: Pişman olduktan sonra Ece'den özür diledi ama.

sonatsepetci: O saf kızı geçtim, peki abisi nasıl affetti? İnsan kardeşine dış görünüşünden dolayı hakaret eden bir kızla birlikte olur mu?! Ben şerefsizsem, Efe'de piçin teki. Bunu inkar edemezsin.

eylemyaman: Her neyse.

eylemyaman: Konu biziz tamam mı?

sonatsepetci: Biz diye bir şey yok.

sonatsepetci: Çık şu hayal dünyasından. Bıktım ya.

sonatsepetci: Ben ve sen asla olmayız. Anla artık.

eylemyaman: Asla, asla deme bebeğim ;)

itiraf sayfası. [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin