Her zaman dediğim saatten bir saat önce ya da sonra bölüm atarım. Buna alışın jdixbusx
👇LÜTFEN BURAYI SONUNA KADAR HİÇ ATLAMADAN OKUYUN 👇
Evet, sanırım derin bir nefes verme vakti geldi ha? Ama ben daha hiç yorulmadım ki. Sizin aksinize enerjiğim. Cidden yazmayı seviyorum.
Ve sizin sevdiğiniz şeyleri yazmayı çok daha fazla.
O yüzden BU BİR FİNAL BÖLÜMÜ DEĞİLDİR.
BU BÖLÜMDEN SONRASI SONAT'IN HİKAYESİDİR. YANİ ONUN ÜZERİNDEN KİTAP DEVAM EDECEKTİR.
Bu yüzden sakın kitabı kütüphanelerinizden kaldırmayın. Hatta bundan sonra daha heyecanlı bir şekilde yeni bölümlerı bekleyeceğinizin garantisini verebilirim. Dediğim her şeyi yaptım bu güne kadar.
Sonat'a olan nefretiniz bitecek demiştim. Bir çok kişi hoşlanmaya başladı bile. Sözümüm hâlen arkasındayım. Bu daha hiçbir şey. Onun kötü olmasının asıl nedenlerini öğrendikçe daha da büyük bir sevgi besleyeceksiniz.Ve artık Ece değil, Eylem ön planda olacak. Bir çoğunuz Eylem'e önceki bölümlerde çok yüklendi. Ece'nin sevgisine yazık oldu falan dedi. Ama şunu unutmayın ki bu kadar saf seven biriyle Sonat olamaz. Bu demek değil ki Eylem sevmiyor. Hayır, ikinci kitabı okudukça neden Ece değilde Eylem'i seçtiğimi anlayacaksınız. Finalde bu soruyu soracağım. Ve eminim ki hepiniz benim spoiler vermeme gerek bile kalmadan nedenini söyleyeceksiniz.
Yine text ile başlayacağız. Ve öyle de devam edecek. Ama merak etmeyin. İlk günkü gibi uzun süre sık sık yeni bölümler gelecek. Biraz zaman geçtikten sonra yarı text ve normale kayacak tabii ki de.
Neyse bence bu kadar konuşma yeter. Artık uzatmayayım. Sizi seviyorum.
Bu bölüme layık uzun zamandır yapmadığımız bir şeyi yapıp da yorumlarda epey bir artış gösterirseniz çok mutlu olurum. Bunlar beni aşırı motive ediyor. Ve daha fazla yazasım geliyor. Biliyorum şimdiye kadar hunharca istedim ama şakalarıma takılmayın. Ben biliyorum. Siz desteklerinizi hiçbir zaman esirgemezsiniz.Profilimi takip etmeyi unutmayın. Yeni bölüm tarihlerini ve önemli duyuruları oradan paylaşıyorum :)
İnstagram: itirafsayfasiwattpad
Keyifli okumalar ❤
***
SONAT SEPETÇİ
Odamda uzanırken başımın ağrısının geçmesini bekliyordum. Babamın hayatta haklı olduğu tek konu buydu sanırım. Cidden şu aralar fazla alkol almaya başlamıştım. Ve bu bağımlılık yapıyordu maalesef. Alıştıktan sonra bırakamıyordun işte. Güya iflas edecekmişiz. Görende benim içkim batırdı zanneder koskoca şirketi. Oraya çalışmaya mı yoksa asistanı olacak kızla fingirdemeye mi gidiyordu belli değil. Gerçi bu yıllardır böyleydi. Ne zaman sadık bir eş olabilmişti ki? Zaten annemde onun yüzünden gitmişti. Onat salağıysa hâla baba diye kuyruğunda dolanıyordu. Ne bok olduğunu bilmezmiş gibi. Aptalın tekiydi. Düşündükçe bunalıyordum işte. Daraltıyordu yani. Sıkıntılı bir nefes verirken yerimden doğruldum. Böyle olmayacaktı. En iyisi soğuk bir duş almaktı. O umarım biraz rahatlatırdı. Çünkü ağrı kesici bir işe yaramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...