ÇAY KAŞIĞI
Sinirden elim ayağım titrerken erkekler tuvaletinin kapısını sertçe çarparak içeri girdim ve "Çıkın dışarı!" diye bağırdım. Herkes lavaboyu boşaltırken elimi yüzümü yıkayarak sakinleşmeye çalışıyordum. Kendimi tutmam lazımdı. Yoksa tüm plan bozulabilirdi. Fakat gözümün önünde ağlayıp, acı çekmesine dayanamıyordum. Bu çok canımı acıtıyordu. Yine de susacaktım. Ve intikamını sessizce alacaktım. Onu üzen herkesi pişman etmeden bu oyunu bırakmayacakım.
"Sakin ol."
Özkan'ın omzumu sıvazlamasıyla başımı iki yana salladım. Delirecektim öfkeden. Ağzını burnunu dağıtmak vardı da o bebenin... Zamanı gelince öldüresiye dayağımı yiyecekti zaten şerefsiz.
"İyiyim ben."
"Pek öyle gözükmüyorsun ama..."
"Ağlıyor mu hala?"
"Evet." diye mırıldandı. Piçin teki yüzünden bu kadar gözyaşı dökmesi ağrıma gidiyordu. Dışarı çıktığımızda "Spor salonuna insem iyi olacak." dedim Özkan'a. Biraz boks torbasıyla oyalanırsam rahatlardım belki. Zaten üzerine Sonat'ın resmini asmamak için zor tutuyordum kendimi. Gözlerimi kapatıp onu yumrukladığımı hayal ederek spor yapıyordum anasını satayım.
"Bende geleyim."
Başımla onaylarken merdivenlere yöneldik. Aşağı inmeye başladık. Bu okulun binası çok büyüktü. Alt katta kazan dairesinin yanında spor salonu vardı ve gerçekten fitness kulüpleri gibiydi. Paralı olsa asla karşılayamazdım. Tabii Özkan zengindi. Fakat onlar gibi değildi. Bunu çok önceden fark etmiştim. Planları kurmadan evvel... Sonra Onat'ın ve Oya'nın da öyle olmadığını anladım. Özden ise şu anda 'Eh işte, idare eder.' kıvamındaydı. Fakat yavaş yavaş benim tarafıma geçeceklerdi.
Merdivenlerden indikten sonra kazan dairesinin önünden geçerken ki bağrışları duydum. Özkan'ın da kaşları çatılmıştı. Kenardan içeri baktığımızda Sonat ve Suna'yı görmemle düşen suratıma sırıtma yayıldı. Özkan'ın kolunu tutarak arkama çektim. Yoksa aptal gibi içeri girecekti. Ama hayır... Eğer düşündüğüm şeyse fırsat ayağıma kadar gelmişti.7
"Sonat saçmalama diyorum, Uğur'la sevgiliyiz!"
"Ama bende sana aşığım!"
Hemencecik telefonumun kamerasını açtım ve fotoğraflarını çekmeye başladım. Birden Sonat'ın, Suna'nın dudaklarına yapışmasıyla yanımdaki salak 'Oha!' diye bağıracaktı ki cimcikleyerek susturdum. Suna onu itene kadar çok güzel pozlar yakalamıştım. İşte şimdi elime düşmüştü şerefsiz.
Sanırım piçlik sırası bendeydi.
Profilimi takip etmeyi unutmayın <3
İnstagram Hesabım: aleynaozgul1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...