BURAYI ATLAMAZSANIZ SEVİNİRİM. MUTLAKA OKUYUN 👇
Bu bölüme başlamadan önce size çok uzun zaman sonra ilk kez böylesine bir bölüm yazdığımı söylemek istiyorum. Tabii basit gelebilir ama Sonat benim en arafta bırakan karakterim. Nefreti, kini ve geçmişindeki her şeyi saklayabiliyor. Dışarı yansıttığındaysa birçok sorun çıkarıyor.
Ve bundan sonra da o sorunların giderek artacağını söylemeliyim.
Anlayacağınız boş bölümler bitti. Artık duygusunu hissedeceğiniz şeyler gelecek. Misal Eylem aşkını anlatıyorsa o bölümde tamamen sevgiyi, Sonat bir şeyler yapıyorsa da o bölümde tamamen onun duygu ve düşüncelerini göreceksiniz. Ne dediğimi şimdi net olmasa da devam ettikçe anlayacaksınız.
Ama benimde tabii ki uzun ve heyecanlı bir şeyler yazabilmem için motivasyona ihtiyacım var. Bu uygulamadaki tüm hikaye paylaşımcılarını teşvik eden en büyük etkenin yorumlar olduğunu bilmeniz gerekiyor. En düşük sınır -textler (mesajlaşma) haricinde- 300. Tabii eğer kısa yazmışsam ona göre düşüreceğim. Bu bazılarınıza yanlış geliyor olabilir. Hani sizden daha fazla yorum istemek. Bana gelen en çok tepki yorum için mi yazıyorsun? Maalesef sorunuzun cevabı evet. Her ne kadar sizler mutlu olun, eğlenin, okuyun diye bu kitapları yayımlasakta bizlerinde gelişmesi ve bazı çıkarları olması lazım. En büyük çıkarlarımızsa öne çıkıp, dereceye girmek ve listelerde yükselmek. Bunların için gerekli olanlar da oy ve yorum. Bencil düşünmemenizi rica ediyorum. Ve ayrıca sizi çok sevdiğimi de birkez daha söylemek istiyorum.
Hep yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.
Size kısa süre önce bazı sorunlar cihazımla yaşıyorum demiştim. Aynıları tekrar edebilir. Ve bir gün banada kitaplarıma da hiçbir şekilde ulaşamayabilirsiniz. Bu yüzden önlem ve herhangi durumlara karşılık tedbir amacıyla yedek hesap açım. Size çok söylesemde umursamıyorsunuz ama ciddi bir konu. Ve ayriyeten birinin hesabına saldırmak ya da çalmanın büyük bir cezası olduğunu söylemek istiyorum tekrardan. Hikayelerimin tüm hakları saklıdır ve bana aittir. Çalınamaz, kopyalanamaz, izinsiz alıntıda bulunulamaz.
aleynaozgul2 bana aittir. Mutlaka takip edin. metheela ise kuzenimin hesabıdır. İkisini de takip etmenizi rica ediyorum.
Onlardanda düşük bir ihtimalde olsa sıkıntı çıkarsa diye İnstagram üzerinden
@itirafsayfasiwattpad (Herkese açık, kitapla ilgili paylaşımlarda yapılıyor.)
@aleynaozgul1 (Profilim gizli ama istek gönderirseniz buradaki hesabım tehlikeli olduğu anda kabul ederim.)
Eklemeyi unutmayın.
Sizi çok seviyorum. Bu uyarıları sürekli tekrarladığım için kusura bakmayın. Lafı çok uzattım. Hepinizden özür diliyorum. Ama mecburum maalesef. Her neyse. Keyifli okumalar. Dediğim gibi epey yorum bekliyorum. Halledersiniz zaten siz ❤
SINIR 300 YORUM
SONAT SEPETÇİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...