85

3.1K 304 92
                                    

Onat SEPETÇİ

Koridorda koştururken bir yandan da etrafa bakıyordum. Efe'yi bulmam gerekiyordu. Ona ihtiyacım vardı. Yardım etmeyi kabul eder mi bilmiyordum ama gerekirse yalvarırdım bile. Babamın öğrenmemesi gerekiyordu. Hele eğer Efe'nin düşündüğü şey de gerçekse... Yani Sonat babamdan gizli hesap açıp para biriktiriyorsa neler olacağını tahmin dahi edemiyorum. Aptal, hepimizi mahvedecekti. Psikolojisi yerinde değildi. Bunu bu gün daha net anlamıştım. Ona zarar gelmemesi için her şeyi yapardım fakat o bize zarar verecekti.

Ve bunu engellemem lazımdı.

"Efe!"

Efsun'la koridordaki camın kenarında oturuyorlardı. Kafasını kaldırıp beni gördüğünde üzerimdeki paniği anlamış olacak ki bir şeyler deyip yanıma geldi.

"Ne oldu Onat?"

Nefes nefese kalmıştım. "G-Gel." Diyerek kolundan sürükleyip boş labaratuvarlardan birine soktum onu. Kimse duymamalıydı konuşacaklarımızı. Çünkü her şey hemen yayılıyordu burada.

"Efe bir şey yapmalısın!"

"Ne?"

Anlamamışcasına bana bakarken "Sonat..." diye mırıldandım sadece. O ise başını iki yana sallayarak derin bir nefes almıştı. Artık vazgeçmiş gibiydi.

"Bak Onat. Seni seviyorum, ikizin gibi değilsin. Çok iyi bir arkadaşsın. Ama artık Sonat'la uğraşmak istemiyorum. Adam olacağı yok o itin." Dedikten sonra soluklandı ve "Ne bok yerse yesin." Diye ekledi.

Haklıydı.

Ama ben kardeşimi kolay kolay bırakamazdım ki. Ne yaparsa yapsın canımdan bir parçaydı sonuçta. Omuzlarım düşerken "Lütfen..." dedim son bir umutla. "Babamdan para kaçırıp kaçırmadığını öğrenmeme yardım et. Sonrasına karışmayacaksın söz veriyorum. Ben hallederim."

Efe oflarken "Sırf senin için." Demişti. Ve sonra ekledi. "Birde o çikolatalı sütler..."

Gülümseyerek başımı salladım. Onu ikna etmem için yalvarmam gerekseydi yapabilecek kadar zor durumdaydım şimdi.

Her şey onun ellerindeydi.

Tek yardım edebilecek kişiydi bana.


Sizce Efe ne yapacak? 👇

Sonat, Suna'dan vazgeçer mi?👇

Eylem'in Sonat'a aşkı hakkında ne düşünüyorsunuz? 👇

Ece, Eylem'in Sonat'ı sevdiğini öğrenince nasıl bir tepki verir? 👇

Sonat'ın psikolojisi hakkında ne düşünüyorsunuz? 👇

itiraf sayfası. [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin