30

7.4K 678 423
                                    

ÇAY KAŞIĞI

Pipetten höpürdeterek sütümü çekerken gözlerimi sınıfta gezdirdim. Ders biyoloji, konuysa  insanlarda üremeydi. Kesin bizim hocada bir şeyler vardı. Sürekli aynı şeyleri anlatıp duruyordu çünkü. Tamam şikayetçi değiliz de... Bıktık yani.

Söylene söylene etrafı izlerken sınıfa giren, daha doğrusu dalan kızla gözlerim ister istemez büyüdü. Özden! Bu sınıfta değildi. Kesin Eylem için gelmişti.

"Seni yolarım kızım ben!"

Eylem şaşkınlıkla başında bitiveren kıza bakarken sırıtmamı bastıramadım. 

Ne güzel kız kavgası izleyecektim. Çok heyecanlıydı!

"Ne diyorsun be?!"

"Benim sevgilimi elimden almanın bedelini ödeyeceksin, sürtük!"

Son kullandığı kelimeyle beraber Eylem tokadı basarken, Özden'de saçına yapıştı. Ayol bunlar dövüşmeyi de bilmiyorlar. Ben onların yerine olacaktım da... Bulmuşken fırsatı savuracaksın tekmeyi. Uyuz uyuz vuruyorlar birbirlerine.

"Özden ne yapıyorsun?!"

İşte koca popolu Efsun'da geldi, tam oldu. Yalnız var ya... Kızın kıçı çok güzel anasını satayım. Keşke kalbi de götü gibi olsaydı.

"Sen karışma!"

"Kendine gel!"

Bir hışımla ona dönerken ittirerek kendinden uzaklaştırdı. "Ne o, şimdi de kendin gibi olan başka bir kaltağı mı savunuyorsun bana?!"

Ooo... İşler iyice kızışıyordu. Benim bildiğim Efsun bu lafın altında kalmazdı.

"Ağzını top-"

"Ne oluyor burada?!"

Özkan'ın sınıfa girmesiyle beraber herkes onlara odaklanırken çikolatalı sütümü bitirdiğim için kendime lanet ettim. Of, keşke bir paket daha alsaymışım.

"Saçmalamayı kes Özden! Şu haline bir bak..."

"Ne varmış?!"

Özkan'ın onu baştan aşağı süzdükten sonra "Kezban gibisin." Demesiyle birlikte kıyamet koptu. Kız resmen çocuğun kafasını pirzola gibi yedi! Hass..... o nasıl bir ısırıktır?! Özkan'ın bağışlarını bastıracak şekildeydi kahkahalarım. Neyse ki fark etmemişlerdi aptallar. Oysa gözlerinin önündeydim. Bir Özkan biliyordu aralarında beni. Evet, o da bu işin içerisindeydi. Aldatma falan yalandı tabii ki de. Sadece ufak yardımları dokunuyordu bize. Numara yapıyordu işte. Fakat güldüğümü görürse ağzıma sıçardı canım arkadaşım.

Özkan, Onat ve Oya adam olmuştu bir tek. Geri kalanları halen şerefsizdi.

Ama yavaş yavaş onlarda yola geleceklerdi

Ya seve seve ya da si.. si.. !

"Kızım bıraksana beni!"

"Boş, hıyar, obje!"

Anca laf çalın zaten...

"Ne oluyor burada?!"

Müdürde geldi tam olduk!



Özkan ve Çay Kaşığının arkadaş çıkması hakkındaki fikirleriniz neler?

Sizce çay kaşığının planı ne?

Özkan ona yardım ederken, Özden'e gerçekten aşık olabilir mi?

Profilimi takip etmeyi unutmayın <3

İnstagram Hesabım: aleynaozgul1

itiraf sayfası. [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin