Sonunda text olmayan bir bölüm :d
Merak etmeyin okullar açılmadan tanışacaksınız yeni karakterimizle. Az kaldı. Diğer bölüm değil, ondan sonraki bölümde dahil oluyor hikayeye. Ve siz Sonat'tan bile daha çok nefret edeceksiniz. Elbette sevenlerde çıkar. Kötüden hoşlananlarda var sonuçta didfbidbfs Tabii bölümlerin aynı hızda gelmesini istiyorsanız oy ve yorum gerekli.
Yorum sınırı 200
Güveniyorum size. Yaparsınız aslanlarım ❤
SONAT SEPETÇİ
"Pişt."
Gözlerimi devirirken duymazdan gelerek yürümeye devam edecektim ki bu defa herkesin içerisinde "Baksana sağır mısın?!" Diye bağırarak seslenmesiyle sinirle ona döndüm.
"Ne var Eylem?!"
"Nerede kalıyorsun sen?"
Derin bir nefes alırken "Sana ne?!" Desiğimde omuz silkerek "Başının etini yerim söyleyene kadar." Diye inat etti. Bu kız beni delirtecekti. Ne yüzsüz bir şeydi?! Ona neyse.
"Bıktım lan. Bırak artık peşimi!"
"Nerede kaldığını söyle bırakacağım."
"Söz mü?"
"Hayır." Deyip kıkırdadığınde öfkeyle "Bir arkadaşımın yanındayım." Diye homurdanarak adımlarımı hızlandırmıştım. Ama o yine pes etmeden "Kız değil demi?" Diye sordu bu defa.
Sabır.
"Bir si.... git."
"Ya Sonat! Hadi bak son sorumdu bu."
"Değil geri zekalı. Erkek."
"Kimmiş o arkadaş?"
Gözlerimi kapatıp sıkıntıyla oflarken çok bunalmıştım. Normalde bu kadar dayanmazdım da. Göze batmamaya çalışıyordum. "Düş yakamdan! Sal beni artık!"
"Rüyanda görürsün."
Hay ben böyle işin.
"Sen ne biçim bir kızsın ya! Hiç mi gururun yok?!"
Kollarını birbirine dolayarak sinir edici bir gülümsemeyle "Yok." Diye yanıtladığında tam bir şey diyecektim ki ekledi. "Sende de yok ama. Ne kadar da uyumluyuz."
"Ne yaparsam bırakacaksın götümde dolanmayı?!"
"Bana aşık olursan."
"Rüyanda görürsün."
Ona lafını hatırladığımda suratı düşerken kendi kendine sessizce duymayacağımı zannederek "Görüyorum zaten." Diye mırıldandı.
Aptal kız.
"Çok zavallısın."
"Sanki sen Suna'nın sana aşık olduğunu görmüyorsun."
Bu dediğiyle kaşlarım çatıldı.
"Ama benimki gerçek olacak."
"Asıl benimki. Bak görürsün."
Artık dayanamayacaktım. Hınçla yeniden ona dönerken "Görelim bakalım!" Demiştim sinirle. "Kiminki gerçek olacakmış?! Hodri meydan."
Fakat onun benim aksime gayet rahat bir ifadeyle dudakları kıvrıldığında "Sana kendimi sevdirmemi istiyorsun." Dedi aniden. Nasılda söylediğimi başka yere çekmişti! Ağzım şaşkınlıkla aralanırken "Biliyordum işte." Diyerek birdenbire sarıldı üstüne üstlük. Anasını satayım, bu kız ruh hastasının tekiydi. Üzerimden hızla iterek uzaklaştırıken buna aldırmadan hevesle ellerini çırptı ve önden ilerlemeye başladı. Ve hemen ardından arkasına dönme gereği bile duymadan heyecandan yüksek çıkan sesiyle "Az kaldı. Yakında bana o buz tutmuş kalbini kaptıracaksın." Dedi.
"Ve ben hepsini teker teker eriteceğim."
Eritebilecek mi sizce? 👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...