efeerdek:
sonatsepetci efeerdek adlı kullanıcıyı engelledi.efeerdek engeli kaldırdı.
efeerdek: Beni engelleyemezsin. Boşuna uğraşma.
sonatsepetci: Ne var yine?
efeerdek: Sen hele bir söyle bana. Bu Suna'yı seviyor musun gerçekten?
efeerdek: Yoksa yine yavşaklık mı yapıyorsun?
sonatsepetci: Sen salak mısın? Sevmesem kendimi bu kadar zora sokar mıyım?
sonatsepetci: Ayrıca sana ne ki?! Niye sordun?!
efeerdek:
efeerdek: Bunu söylemek için.
efeerdek: Ama sen yine de köpek gibi peşinden koş Sonat.
efeerdek: Nasılsa dönüp suratına bile bakmayacak.
efeefdek: Gerçi kızda haklı. O kadar çok yüzün var ki hangisine bakacağını bilemez. Zaten salak bir şey.
sonatsepetci: Bana bundan bahseden sen misin?
sonatsepetci: Acaba Efsun kim olduğunu öğrenince çay kaşığı mı yoksa Efe mi der sana?
sonatsepetci: İki yüzlü olduğumu söylüyorsun ama kendin kızı kandırıyorsun.
sonatsepetci: Şerefsiz olan benim değil mi? Ama sen onun duygularıyla oynuyorsun
sonatsepetci: Komik olma Efe.
sonatsepetci: Ben nasılsam sende öylesin.
sonatsepetci: Aramızda sadece ufak bir fark var.
sonatsepetci: Ne biliyor musun?
sonatsepetci: Aksini iddia etsen de ben hiçbir zaman birinin arkasından iş çevirmedim.
sonatsepetci: Evet Uğur'la sevgili olduğu hâlde Suna'yı öptüm. Çünkü onu çok seviyordum. Hâlâ da seviyorum. Kötü niyetim yoktu. Kabul, yapmamalıydım. Kendime engel olmam lazımdı. Ama duramadım. Affetmesi için gerekirse ayaklarına bile kapanırım.
sonatsepetci: Fakat sen intikamını almak için Efsun'la oldun. Ve başardın da. Değiştirdin onu. Yine de devam ediyorsun hâlâ bu numaraya. Oynatıyorsun kızı parmağında.
sonatsepetci: Tamam işte. İstediğin oldu. Niye gerçekleri anlatmıyorsun sevgiline?! Öğrenince üzülmeyecek mi? Belki senin yaşadığın şeylerin daha beterini yaşar. O, kız sonuçta. Yani daha hassas. Ama bunu bilmene rağmen gizliyorsun hâlâ.
sonatsepetci: Çünkü kimsenin suratına bakmayacağından eminsin.
sonatsepetci: Bencilsin ve tek kendini düşünüyorsun.
sonatsepetci: Yapayalnız kalmamak için onu kandırmaya devam ediyorsun.
sonatsepetci: Bir daha bana hakaret etmeden önce piç dediğin adamdan daha beter olduğunu unutma Efe.
sonatsepetci: Şimdi de si.... git. Bir daha saçma sapan şeyler yazma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...