Sonat'ı Eylem'in ağzından dinleyin birazcık. Bundan sonraki bölümler onu tanımanızı sağlayacak. Eee bu yüzdende yorumları arttırmanız gerekiyor ama. Text olmadığı için
YORUM SINIRI 300
Seviyorum sizi. Profilimi mutlaka takip ediverin.
Yedek hesabım aleynaozgul2
Keyifli okumalar ❤
EYLEM YAMAN
Efe ve Efsun'la kantinde otururken bir an evvel okulun bitmesini diliyordum. Bu ders boştu. Ve bizde sınıfta yerine aşağıda duralım demiştik. Onat ve Oya karşı masada, bizse buradaydık işte. Özden'le Özkan görünürde yoktu. Zaten genelde hep ayrı takılıyorlardı. O kızın Efsun'la arası daha düzelmemişti. Ve benimle de... Hâlâ gıcık olduğu bakışlarından belliydi. Doğrayacaktı sanki. Ama umurumda değildi. Özkan'la aramda hiçbir şey yoktu ve zaten olamazdı. Çok uzun zamandır tek istediğim Sonat'tı. Tıpkı onun Suna'ya platonik olduğu gibi. Farkımızsa ben herkesi karşıma almıyordum. O ise nereden geldiğini hiçbirimizin bilmediği bir cesaretle kafa tutuyordu. Ve sonunu hiç önemsemiyordu.
Aptal.
Düşündükçe sinirlerim bozulduğundan önümdeki meyve suyunun pipetiyle oynuyordum öylece. Bu gün okula gelmemişti. Zaten doğru düzgün bir öğrenci değildi ki. Ne konuları dinliyor ne de not tutuyordu. Bu sene eğer babası parayı basmassa kalırdı bile sınıfta. Okumakta gözü yoktu.
Bunaldığımı hissettiğimde "Ben biraz hava alayım." Diyerek kalktım yanlarından. Zaten en yakın arkadaşımı kaptırmıştım Efsun'a. Hak etmişti sonuna kadar bu mutluluğu ama yine de biraz uzaklaşmış olması rahatsız etmiyor değildi.
Ece'yle ise aram bozuktu.
Ona söylediklerimin ağır olduğunu kabul ediyorum. Ama sonuna kadar laflarımın arkasındayım. Çünkü Sonat'a göre biri değil. Her şeyi geçtim çok kırılgan olması kendisini mahvetmesini sağlıyor. Tamam, Sonat'ın dedikleri bazen bana da ağır geliyor ama onun karakterini düzeltemediğim için bu şekilde kabullendim. Ayrıca Ece kadar duygusal değilim. Hislerini kontrol edememesi kendi suçu değil ama aşağılanmasının sebebi özgüvensizliği. Çekingen olmasını anlayabilirim ama kendini ezdirmesini asla. Eğer buna sırf bir erkek için göz yumuyorsa aşık değil, takıntılıdır.
Ve üzgünüm, saplantılı hisleri için aşık olduğum insanın peşini bırakamam.
En azından ona karşılık verebiliyorum. Altta kalmıyorum hiç. Bazen benim bile sustuğum zamanlar oluyor ama ne yapabilirim ki yani. Ağzına bant yapıştıracak halim yok. Üzerine fazla gitmek istemiyorum. Çünkü onu Efe'nin taktiğiyle, yani düzenini bozarak düzeltemeyeceğimi biliyorum.
O cidden çok sevgisiz.
Ve ancak sevgiyle iyileşebilir.
Babasıyla arasındaki problemi biraz araştırdım. Ama zaten dışardan anlaşılıyor yani. Annesi onları terk edip gidince kapatmış kendini iyice. Artık kocasından nasıl kaçtıysa kadın... Yıllardır yok ortada. Babasıysa sorunlu ve işkolik adamın teki. Ama Onat'ı kayırdığı belli. Sanırım onu öfkelendiren bu. İkizini çok sevse de kıskanıyor aynı şekilde. Ve annesini bayağı özlüyor. Onun kalan fotoğraflarına bakıp resimlerini çizdiğini biliyorum. Yaparken gördüm. Ve o kadar etkilendim ki... Kendini tamamen kağıda verip, kalemi ustaca kullanarak ortaya aynısını çıkarabiliyor. Gerçekten yetenekli. Üstüne gitse ileride çok başarılı olabilir. Ama tek sorunu hiçbir şeyi önemsememesi işte. Tabii o kızdan başka... Ne buluyorsa. Makyaj güzeli, yapmacık ve itici biri. Buna takılmasam bile Uğur'la ne kadar iyi bir çift oldukları ortada. Arada tartışmalarının nedeni büyük ölçüde Sonat zaten. Uğur normal kavga esnasında onu Sonat'ın öptüğünü sürekli yüzüne vuruyor ve Suna'da kendini savunma moduna geçince tartışma başlıyor işte. En sonkinin sebebi de buydu. Ve Sonat'ın öğrenmek için meraktan kudurduğuna emindim.
Ama kolay kolay söylemeyecektim.
Sinirlenmesi bile hoşuma gidiyordu. Çok hiddetlenmesi değilde, bazen o kaşları hafiften çatıldığında ne kadar tatlı göründüğünü bilmeyerek filmlerdeki bad boylara özeniyordu. Ama onlar gibi değildi. Onlarda bile azcık merhamet vardı. Sonradan düzeliyorlar falan. Sonat'da ne gezsin... Acıma duygusunun neredeyse tamamını kaybetmiş. Sadece çevresine değil. Kendisine karşı da. Bitiriyor hayatını işte. Alkol, sigara ve daha başka şeyler... Battı iyice dibe. Bu yaşta ciğerlerine neler yapıyor. Ergen.
Resmem ergen.
Bluğ çağını bir ben mi sıkıntısız atlatıyorum?
Başkalarının dertlerini dinlemekten kendime zaman kalmıyor anasını satayım. Önce Efe, şimdi de Sonat.
Bitmiyor bir şu tripler. Of of.
Sonat'ı umarım birazcık daha tanıyabilmişsinizdir. Olumsuz şeyler düşünenlerin fikirleri değişti mi? 👇
Tamam bir anda düzelmeyeceğini biliyorum ama belki yavaş yavaş sevmeye başlıyorsunuzdur.
Neyse acelemiz yok zaten ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...