Selam. Bölüme başlamadan önce bir şeyler hakkında konuşmak istiyorum öncelikle. Lütfen atlamadan okuyun.
Evet artık olayların sizi sıktığını farkındayım. Kitap sürekli tekrarlıyor gibi. Ve bu beni de inanılmaz derecede rahatsız ediyor. Neden bilmiyorum ama bunaldığımı hissetmeye başladım. Bunun kitapla alakası yok. Kendim çok sıkılıyorum ve eskisi gibi daha iyi şeyler belki de hiç yazamıyorum. Sizde bunu yorumlarda belirtiyorsunuz. Yıpratıcı bir süreçte olduğumu düşündüğüm için inanın bana elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışsamda başaramıyorum. Ama size söz, artık beklediğiniz şeyler okumaya başlayacaksınız. Buradan itibaren textler azalıyor ve normal yerler artıyor. Sonat o katı duruşunu biraz bozuyor. Ve Efe daha çok konuya dahil oluyor. Olaylar hızlanıyor. Merak ettiğiniz konular açığa kavuşuyor. Daha keyifli, eğlenceli bölümler geliyor. En azından bunlar için uğraşıyorum. Yanımda her daim olan herkese çok teşekkür ederim. Sizleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Eğer kendime dair umutlarım varsa bir çoğu yazdıklarım sayesinde.
Bu arada değinmek istediğim yine risk altında olmam. Belki sizi artık daraltmaya başlamıştımdır ama tekrar kusura bakmamanızı dileyerek yedek hesabımı vermek zorundayım. Kendi profilimi de elbette ki takip edin. Ama yedek bir o kadar önemli benim için. Olurda bir durumla karşılaşırız. Bana o süre boyunca ulaşamazsanız aleynaozgul2 yi takibe alın. Ki zaten birinin hesabına saldırmak ve çalmaya çalışmak veya bunu yapmak suç. Elimde hikayelerin ve hesabın bana ait olduğuna dair kanıtlarımda var. Kolay kolay öyle bir şey yaşayamayız. Yine de kendimizi sağlama alalım.
YORUM SINIRI 50
Bunu geçebilirsiniz. En azından geçmeye çalışın. Okuyan okumayan herkes üç beş yorum yaparsa sıralamalarda tekrar yükseliriz. Beni kırmayın.
Keyifli okumalar ❤
eylemyaman: Bir şey diyeceğim.
*Görüldü.
eylemyaman: Deme demeyecek misin?
sonatsepetci: Deme desem demeyeceksin sanki anasını satayım. Söyle.
eylemyaman: Ne zaman özür dileyeceksin benden?
sonatsepetci: Sence öyle bir şey yapar mıyım?
eylemyaman: Neden yapmayasın?
eylemyaman: Bana sürtük dedin.
sonatsepetci: Kötü anıma denk geldin.
eylemyaman: Nasıl yani? Eğer başka zaman yemek getirseydim teşekkür mü ederdin?
sonatsepetci: Yoo.
sonatsepetci: Daha ağır küfrederdim.
eylemyaman: Of ya.
eylemyaman: Neden bana karşı hep böylesin Sonat?
eylemyaman: Biraz o buzlarını eritmek için çaba göstersen?
sonatsepetci yazıyor...
çevrimiçi.
sonatsepetci yazıyor...
sonatsepetci: Pekâlâ.
sonatsepetci: Sana bir şans verebilirim aslında.
eylemyaman: ne?
eylemyaman: Ne?
eylemyaman: nE?
eylemyaman: NE?
eylemyaman: Nasıl?
sonatsepetci: Sonra yaz bana.
eylemyaman: Hayır ya... Sonat lütfen. Ne demek istedin söyle hadi?
sonatsepetci: Of.
sonatsepetci: Beni sıkboğaz etmeyi kesmen gerekiyor öncelikle. Hiç hoşlanmıyorum daraltılmaktan.
eylemyaman: Tamam tamam özür dilerim.
sonatsepetci: Bak sana sevgili olacağız demiyorum. Bunu iyice idrak et. Sevgili falan olmayacağız.
sonatsepetci: Sadece biraz daha sakin karşılayabilirim seni. Kusura bakma dediğim laf içinde.
eylemyaman: Beni azarlamayacaksın?
sonatsepetci: Söz vermiyorum.
eylemyaman: Benimle konuşacak mısın?
sonatsepetci: Fazla konuşmayı sevmem.
eylemyaman: Mesaj peki. Mesajlaşacaksın değil mi? Cevap vereceksin yazdıklarıma?
sonatsepetci: Üşenmezsem.
eylemyaman: Okulda yanına gelince kavga etmeyeceksin değil mi?
sonatsepetci: Hayır.
sonatsepetci: Birlikte olmayacağız Herhangi bir duygu falan da beslemeyeceğim...
sonatsepetci: Yalnızca takılabiliriz.
eylemyaman: Arkadaş gibi mi?
sonatsepetci: Biraz daha farklısı.
sonatsepetci: Neyse sen bunlara kafa yorma.
sonatsepetci: Yarın görüşürüz.
eylemyaman: Görüşür müyüz?
sonatsepetci: Vazgeçmek üzereyim.
eylemyaman: Tamam tamam sustum.
eylemyaman: Son bir şey söyleyeceğim.
eylemyaman: Teşekkür ederim :)
Eylem hakkında ne düşünüyorsunuz? Ama şunu söyleyeyim. Sağlam bir ters köşe gelecek ileride. Ve çoğunuz tahmin edemeyeceksiniz. Ece'yi tatlı kaşığı zannedip hakaretleri saydırdıktan sonra ters köşe yapmamla nasıl afalladığınızı da unutmayın. Benzer şeyler olabilir :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itiraf sayfası. [yarı texting]
Humor"Herkes gözlerinin önündeki bu haksızlığa susarken o bizim için bir şeyler yapmak istedi. Ne yaşadıysak, onlarında yaşaması için elinden geleni ardına koymadı. Sadece bizi düşündü. Yanımızda durdu. Ve bir şeyleri değiştirmek için uğraştı. Hepsinin h...