19. bɐɹb és ʍ!ןן

761 58 4
                                    

- Most komolyan együtt akarsz velük mutatkozni nyilvánosan, Nanc? - Steve Harrington először meghökkent amikor újdonsült barátnője ellépett mellőle csak azért, hogy engem és Jonathant vegye célpontba, majd ezt követően elsápadt ahogy a lány hátát nézte, és aki még mindig nem volt hajlandó megállni. Ekkora szégyennek azonban nem tehette ki magát Steve király, így gondolkodás nélkül sietett barátnője megmentésére - hiszen mekkora veszély van már abban, ha velünk mutánsokkal mutatkozik valaki - és kapta el a könyökét, hogy tudja megállítani, és húzni vissza oda ahová hivatalosan való.

- Ne csináld Steve! - szólt rá Nancy, de olyan halkan, hogy csak azt láthattuk ahogy a szája mozog. A folyosón egy szempillantás alatt síri csend lett, és mindenki a kezdő veszekedő párt figyelte árgus szemekkel. Harrington még mindig nem volt hajlandó elengedni barátnője könyökét, így a lányra hárult a feladat, hogy leseperje magáról a fiú durva szorítását. Természetesen Stevnek nem tetszett az efféle viselkedés, mert fokozottan lett a tekintete sötét, és végül húzta fel az orrát, majd egy utolsó kérdő pillantással, flegma vállrándítással engedte útjára Nancyt. Nancy azonban nem is törődött azzal, hogy épp most haragította magára Harringtont. Az biztos, hogy ennek az apró kis csevejnek a későbbiekben kettejük közt lesz még utóhatása.

Harrington végül úgy döntött, hogy elmegy a közelünkből, de csak pont annyira, hogy még tisztes távolságból tökéletes rálátást nyerjen a barátnőjére. Szó szerint árgus szemekkel figyelte azt ahogy a lány felénk lépked, minket pedig a már megszokott gyilkolni vágyó tekintetével áldott meg.

Nancy mindezek mellett úgy tett mint aki észre sem vette azt, hogy valaki figyeli. Táskája pántját szorongatva állt meg Jonathan mellett, aki ezt követően gyorsan kitörölte a nemrég szemeit megtöltött könnyeket, majd eleresztett egy halvány mosolyt a lány felé. A legkülönösebb az volt, hogy Nancy erre olyan gyorsan lehajtotta a fejét és tűrt egy kósza barna tincset a füle mögé, hogy még én is zavarba jöttem. Először Jonathanra néztem, aki mindenhová nézett csak a lányra nem, majd ugyanúgy Nancyre néztem, aki még mindig a cipőjét bámulta kínosan, csak azért, hogy ne kelljen a fiúra néznie. Az én létezésemről pedig tudomást sem vettek, pedig ott álltam konkrétan mellettük! Ráadásul azt sem értettem, hogy mi ez az egész viselkedés. Nancy akkor szokott ennyire zavarba lenni, amikor titkon érdeklődik valaki iránt, de hahó Steve Harrington ott állt a szekrények mellett és le sem vette a lányról a pillantását, hiszen a barátnője volt és rohadtul nem tetszett neki az, hogy nem vele foglalkozik hanem egy másik sráccal.

- Van valami hír Willről? - Nancy volt az aki megtörte a kínos pillanatot, és tette fel barátságos hangnemben a kérdést. Jonathan erre meglepődve kapta rá a fejét, ugyanis ebben az iskolaévben még Nancy Wheeler nem szólt hozzá. Most mégis ott áll mellette és figyelembe veszi őt! Sőt beszél hozzá, és talán még sajnálja is. Kész, vége nem bírom tovább eltűrni azt, hogy Nancy ha valakihez kedvesen hozzászól akkor az illető rögtön fülig belezúg.

Még szép, hogy a kérdése hallatán rögtön elkapott az a bizonyos pulykaméreg. Nancy Wheeler csak ne tegyen úgy mint akit tényleg érdekel Will sorsa. Soha nem törődött Mike egyik barátjával sem. Inkább az a fajta ember volt, aki lecsukta a négy fiút az alagsorba csak azért, hogy azok ne zavarják őt meg miközben a barátnőivel beszélget telefonon. Ha pedig valamelyik fiú valamilyen oknál fogva merte Őt zavarni, akkor Nancy úgy leteremtette szerencsétlen gyereket, hogy az még a növésben is megállt.

Most pedig ideállít, elkezd szerencsétlenkedni holott süt róla a tény, hogy konkrétan nem Will miatt jött hozzánk, hanem valami más miatt. Még szép, hogy felmérgedtem!

- Szerinted ha lenne az öccséről valami hír, akkor tele tapétázta volna az iskola falait Will képével? - hogy a kiborulásom még hitelesebb legyen, kitéptem az egyik plakátot Jonathan kezéből és szó szerint Nancy arcába nyomtam, hogy nézze meg mi van a papírra írva. A lánynak muszáj volt hátrább lépnie, ha nem akarta megízlelni a plakátot.

never ending story. ( stranger things ! Steve Harrington fanfic)Where stories live. Discover now