21.ʞíʌánɔs!

851 61 1
                                    

- Tényleg totál komolyan gondolta azt, és nem csak poénból mondta, hogy az Egyesült Királyság fővárosa Anglia? - Dustinnal egymás mellett kezdtük el tolni a biciklinket, amikor is végre sikerült leráznom Harrington. Az ujjaimmal olyan erősen szorítottam a kormányt, hogy azok belepirosodtak, de eszembe sem volt abbahagyni ezt a tevékenységet, ugyanis akkor félő lett volna, hogy visszafutok a sráchoz és képen törlöm, amiért arra kért, hogy hazudjak egy seriffnek, csak azért, hogy Ő és az ostoba barátai menteni tudják a bőrüket. Annak azonban örültem, hogy az öcsém még mindig azon van fennakadva, hogy Harrington mekkora marhaságot mondott. Nem csoda hát, hogy amint tisztes hallótávolságba kerültünk Steve királytól, Dustin rögtön nekem támadott és kérdésekkel bombázott. Elég ciki ha még egy általános iskolás kölyök is okosabb tőled, ám szerintem Harringtont ez sem zavarja. Hála a jópofa kérdésének, pár másodpercre sikerült elfeledkeznem a dühömről, és még egy apró mosolyra is futott tőlem, ahogyan egy bólintással válaszoltam a kérdésére. - Mekkora egy kretén! - Dusty ezt inkább szánakozva mondta, mintsem gúnyolódva.

Arra azonban együkünk sem számított, hogy Harrington olyan hallással rendelkezik amint még egy vérbeli vámpír is megirigyelt volna tőle.

- Még egy ilyen beszólás Frodo, és a maradék fogadnak is búcsút mondhatsz! - az öcsémmel egyszerre kaptuk felé a fejünket. Harrington épp akkor készült beszállni a bordó BMW-jébe, ami történetesen ott állt ahol mi az előbb sétáltunk el a járdán, így tökéletesen végig hallgathatta azt, ahogy épp róla beszéltünk, és egy kis taknyos kölyök lekreténezte.

Dustin felől egy vékonyka nyekkenés tört fel, és a szó szoros értelemben hullafehérré változott, majd gyorsított a léptein és szinte már futva ült fel a biciklijére, csak azért, hogy a lehető leggyorsabban eltudjon tűnni Harrington elől, aki olyan vérszemekkel nézett minket, mint aki tényleg komolyan gondolja az összes szavát. Megértem, hogy berágott, hiszen nem ígértem meg neki azt, hogy tartom a számat Hopper előtt.

Ha azt vesszük Steve Harrington a markomban volt. Ha szemét lennék akkor az utam most egyenesen a rendőrségre vezetne és elmondanám azt, hogy Barbara Hollandot utoljára a Harrington házban látták, ahol kedd este pár tini úgy döntött, hogy egy hatalmas bulit tart ahol az alkohol is jelen volt, pár tudatmódosító szerrel megfűszerezve.

Talán tényleg az lenne a legjobb ha köpnék, mert talán segítenék megtalálni a lányt. Azonban a kérdés az, hogy akarom még jobban magamra haragítani Steve Harringtont? A srác már így is annyira utál, hogy akár életem hátralévő részéig képes lenne megkeseríteni. De ha most feladnám Őt a rendőrségen, akkor hatalmas bajba keveredne, és még a szülei sem tudnák kihúzni őt a pácból, és talán még a városból is elkellene költöznie, ami azt jelentené, hogy végre örökre megszabadulnék tőle, és fellélegezhetnék. Harrington mentes életem lenne, ahol nem kellene minden nap rettegéssel jönnöm az iskolába.

Elgondolkodtató az egész kialakult helyzet. Vagyok annyira menő, hogy köpjek és keverjem őt jó nagy bajba? Ha fordított lenne a helyzet - vagyis én követtem volna el valami illegális dolgot - akkor Harrington gondolkodás nélkül futna a rendőrségre, és lelkiismeret furdalás nélkül hagyna úszni a szarban, sőt nevetve várná azt a pillanatot amikor lesittelnek. Lehet itt az ideje, hogy végre kiálljak magamért, és ne mást helyezzek előtérbe, csak azért mert betoji vagyok.

Harrington egyik lába már az autóban volt, míg kezét hanyagul az ajtón pihentette, és onnan nézte önelégülten az épp menekülő öcsémet. Élvezte, hogy megtudott félemlíteni egy gyereket. Ám amikor észrevette, hogy nézem felém kapta a fejét, és értetlenkedő stílusban megrántotta a vállát. Erre tőlem kapott egy szánalmas pillantást, majd Dustyt utánozva felugrottam a biciklimet, és a fiú után tekertem, aki szinte már majdnem kitért azt iskola utcájából. És ezek után falazzak egy olyan srácnak, aki dicsőségnek tartja azt ha ártatlan kisgyerekeknek szólhat be, és fenyegetheti meg őket.

never ending story. ( stranger things ! Steve Harrington fanfic)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن