52. ɐ d!nɔǝ

783 54 4
                                    

▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃



Dustin Henderson előre hajolva, kezeit a térdein pihentetve fújtatott mélyeket úgy mint aki az imént futotta volna le a maratont., miközben hajából úgy csöpögött az izzadság mintha alig pár perce lépett volna ki a zuhanyzó alól. Azonban sem maratont nem futott, se nem zuhanyozott. Az izzadsága annak volt köszönhető, hogy a régi hokiszerelését magára öltve csalta be a tudományos felfedezését - vagyis Dartot - a pincéjükbe, ugyanis a kis kedvence épp azon fáradozott mikor a fiú haza ért az iskolából, hogy a nővére macskáját megfossza a belsőszerveitől.

A fiúnak már reggel a pincébe kellett volna zárnia Dartot, ugyanis a lény az éjszaka folyamán akkorára megnőtt, hogy szó szerint kinőtte az akváriumot amiben egészen idáig tartotta. Ám Dustin rá sem gondolt arra, hogy mi fog történni a nap folyamán amíg nincs Dart mellett.

Biztos volt benne, hogy az a látvány ami akkor fogadta amikor belépett a gyerekszobájába egy életen át kísérteni fogja.

Szegény Miau. Gyűlölte a macskát, mivel az állandóan megkarmolta amikor a fiú megakarta fogni, de akkor sem kívánta a halálát. Mégis hogy fogja elmondani Robinnak, hogy a hőn imádott macskája meghalt? Robin a kezdetektől fogva kiakarta dobni a házból Dartot, de ha megtudja, hogy mit tett a legjobb barátjával, akkor biztos, hogy a különleges lény torkát elvágja - Dustinéval együtt.

A macska mostanra a házuk mellett lévő kis kertben pihent, mélyen elásva, hogy Robin még csak véletlenül se akadjon a nyomára. Jobb ha úgy hiszi, hogy a macska megszökött, majd idővel beletörődik az állat elvesztésébe.

A kérdés már csak az volt, hogy mit tegyen Darttal. Megölni semmiképp nem merte, de a pincében sem tarthatta az idők végezetéig. Talán az lenne a legjobb ha leütnék, és kivinnék a városból és ott engednék szabadjára. A probléma ezzel a tervel csak az volt, hogy Dart minden bizonnyal imádja a vért, és éles fogait élvezettel nyomja bele más élőlény gyomrába is.

És akkor Dustin azon elméletéről még nem is beszéltünk, ami szerint Dart meglehetősen hasonlít egy bébi demogorgonra.

Nem volt más választása, muszáj volt vörös kódot kiáltania az adóvevőjébe. Ám a barátai nem meglepő módon megint figyelembe sem vették a segélykiáltását. Csalódott volt és egyben mérges is a három fiúra, hogy azok már megint nem figyelnek rá. Duzzogva pattant hát biciklire, és mint aki éltveszélyben van olyan tempóban hajtott a Wheeler ház felé. De hát tényleg életveszély lépett érvényben. Az életveszély pedig épp a pincéjében tanyázott, Miau vérének ízével a szájában. Mi van akkor ha mikor kinyissák a pincét, akkor Dustin lesz a következő áldozat? Dustin után pedig a többi hawkinsi lakos?

A Wheeler házhoz érve a még menő bicikliről ugrott le, ami aztán a fűben landolt, miközben a maradék pár lépést futva tette meg. A bejárati ajtóhoz érve, mint egy őrült úgy kezdte verni az ajtót, de szerencsétlenségére nem legjobb barátja Mike nyitotta ki, hanem az apja. Ted kicsit sem barátságosan közölte vele, hogy fiát egész nap nem látta, úgy ahogy lányát sem. Dustin nem tehetett róla, de eléggé sértő megjegyzésekkel búcsúzott el a férfitól, majd tehetetlenül ballagott vissza a biciklijéhez. Pont abban a pillanatban ült fel a biciklijére, amikor a ház előtti járdára felparkolt a jól ismert bordó BMW.

never ending story. ( stranger things ! Steve Harrington fanfic)Where stories live. Discover now