Dustin pár nappal ezelőtti ötletét utánozva, úgy döntöttem azon az éjszakán amikor megláttam Dart rohamos növését, hogy könyveket ragadok, és megpróbálok utánajárni, hogy mégis létezik e olyan, hogy egy állat napok alatt majdnem kifejletté nő. A nagy kérdés azonban még mindig az volt, hogy Dart mégis miféle állat. Farkát, lábait és testét elnézve lehetett rá azt mondani, hogy hüllő, ám hirtelen növekedése még mindig taszító volt. Anyatej nélkül nőtt naponta több centiket, és ez egyik állatra sem volt jellemző. Tudtam, hogy azon az éjszakán nem fogok tudni aludni. Túlságosan kíváncsi voltam. De a kíváncsiságomat túlnőtte az aggodalom. Az a lény, az öccsémmel aludt egy szobában, és akár mennyire is nem akartam rosszra gondolni csak az járt az eszembe miközben a különböző állatokról, és természetről szóló könyveimet lapozgattam, hogy mi van akkor ha Dart egy reggel akkorára nő, hogy egészben bekapja Dustyt? Mindenképp bizonyítékot akartam találni afelől, hogy egy szörnyeteget babusgat az akváriumba - amit szerintem reggelre már kinő - és az orra alá akartam nyomni a nyomozásom eredményét.
Azonban életemben először csalódnom kellett a könyveimben, ugyanis egyikben sem találtam választ a kérdésemre. Mintha Dart egy nem létező fajhoz tartozott volna, ami eléggé félelmetes volt a számomra.
Hajnal kettőkör már az futott át az agyamon, hogy biciklire kéne pattannom és el kellene hajtanom a könyvtárig. Ott biztos, hogy találnék valami könyvet ami magyarázatot adna erre a fura jelenségre, ha már az otthoni könyveimre nem számíthatok. Miközben a betörésen fantáziáltam, ahelyett, hogy kiszöktem volna a szobámból, Miau az ölembe fészkelte magát, és hangosa dorombolásba kezdett, aminek az lett az eredménye, hogy ülve elaludtam.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki beleszuszog a fülembe. Kezemmel rögtön csaptam egyet a hang irányába, de a szuszogást felváltotta egy mérhetetlen fújtatás ami Miauból tőrt fel. Erre úgy megrémültem, hogy szemeim kipattantak kezeimet a szőnyegre tettem, és úgy próbáltam magam feltornázni a szőnyegről, de a nagy erőlködésben véletlenül ráléptem a macska farkára, aki ezt úgy akarta megbosszulni, hogy az arcomba akart ugrani. Mikor észrevettem, a lehető leggyorsabb tempóban vágtam álló helyzetbe magam, és kész voltam eltakarni az arcomat Miau éles karmai elől.
- Rossz cica! - emeltem mutatóujjamat felé ahogy elkezdtem őt megdorgálni. Miau erre ha lehet ilyet mondani, gyilkolni vágyó tekintettel kezdett el vizslatni, miközben nagyon lassú tempóban indult meg felém. Nyeltem egy nagyot, és mikor megláttam, hogy ugrásra készül, gyorsan felkaptam az ágyamról egy kupacba gyűrt ruhámat, majd kifelé futva még a hátizsákomat is magamhoz szorítottam, és mikor Miau elérte a lábam - amire rávetette magát, és apró éles körmeit belém mélyesztette - rúgtam egy enyhét, ami épp elég volt arra, hogy Miau felháborodva nyávogni kezdjen, bevágtam rá az ajtót, mielőtt még nagyobb katasztrófát csinálna. Hát igen, nem hiába szedett a macskám nyugtatót. Ha véletlenül ráléptem, megrúgtam, áttettem egy másik helyre miközben aludt, felébresztettem, elfelejtettem tiszta vizet adni neki, nem a kedvenc ételét táltam fel, és még hosszú órákig sorolhatnám, akkor bepöccent, de szó szerint. Ilyenkor jobb volt menekülni előle, és csak akkor visszamenni hozzá, hosszú órákkal később amikor kitaláltam azt, hogy mivel engesztelem ki. Úgy látszik ma is agyalhatok azon, hogy suli után amikor hazajövök mivel hízelegjek neki, hogy bocsájtson meg amiért véletlenül rátapostam a farkára.
Mivel a szobámból kizártak, így kénytelen voltam a fürdőszobába felöltözködnöm, ami elég nehéz feladatnak bizonyult, mivel rettentő kicsi volt a helység, ezért mikor itt öltözködtem rendszeresen megütöttem valamimet. Ma a könyököm járt rosszul, amit szerencsésen ütöttem bele a mosdóban miközben egy lábon állva próbáltam a zoknimat egyensúlyozva felvenni. Teljesen kimerültem mikorra sikerült felöltözködnöm, és kiszabadulnom a fürdőszobából. Ahogy átléptem a küszöböt, és szippantottam a folyosó friss levegőjéből, még az izzadságom is kezdett megszűnni. Egészen addig normális volt a légzésem, míg meg nem láttam Dustint.
YOU ARE READING
never ending story. ( stranger things ! Steve Harrington fanfic)
FanfictionNem hiába Never Ending Story a történet címe 😅 Hivatalosan is elstartolt a 2.évad!!! Legjobb : #1 in SteveHarrington # 1 in StrangerThings