part 4

391 41 0
                                    

Irene's  POV:

Την  επομενη  μερα,  ξυπνησα,  σηκωθηκα  απο  το  κρεβατι  μου,  εκανα  ενα  ντους  και  φορεσα  τα  ιδια  ρουχα  με  χθες.  Αποφασισα  να  μην  αφησω  τα  μαλλια  μου  κατω,  οπως  παντα  δηλαδη,  αλλα  να  τα   κανω  μια  στραβη  πλεξουδα.  Εβαλα  λιγο  λιπ  γκλος  και  eyeliner  και  κατεβηκα  κατω.

Εκεινη  την  ωρα,  η  μαμα  μου  κατεβαινε  τις  σκαλες  επισης. 

"Καλημερα!"  μου  ειπε  μολις  με  ειδε  και  με  φιλησε.  εγω  της  χαμογελασα  και  την  αγκαλιασα.

"Καλημερα!"  απαντησα  και  πηγαμε  στην  κουζινα.

"Που  ειναι  ο  μπαμπας?"  ρωτησα  μολις  καταλαβα  οτι  δεν  ηταν  ουτε  στο  σαλονι  ουτε  στην  κουζινα.

"Εφυγε  πολυ  νωρις  για  τη  δουλεια."  μου  απαντησε  και  εγω  εγνεψα  καταφατικα. Εκεινη  την  ωρα  χτυπησε  το  κουδουνι  και  η  μαμα  μου  πηγε  να  ανοιξει,  ενω  εγω  καθισα  να  φαω  το  σαντουιτσ  που  μου  ειχε  ετοιμασει.

Μετα  απο  λιγα  δευτερολεπτα,  ειδα  τον  Arthur  να  μπαινει  στην  κουζινα  χαμογελωντας,  οπως  παντα. 

"Γεια!"  μου  ειπε  και  με  φιλησε  σταυρωτα.

"Γεια!"  του  απαντησα  και  καθισε  διπλα  μου.  Πηρε  και  αυτος  ενα  σαντουιτσ  και  αρχισε  να το  τρωει.

"Πολυ  ομορφη  σε  βρισκω  σημερα!"  μου  ξαναειπε  μετα  απο  μερικα  λεπτα.  Δεν  εχει  υπαρξει  μερα  που  να   μην  εχει  παρατηρησει  την  παραμικρη  αλλαγη  πανω  μου  και  παντα  μου  κανει  κοπλιμεντο.

"Ευχαριστω!  Αποφασισα  να  αλλαξω  λιγο! Και  εσυ  εισαι  ομορφος  ομως!"  του  απαντησα  και  με  ευχαριστησε. Και  οι  δυο  σηκωθηκαμε  συγχρονως  και  εγω  πηρα  την  τσαντα  μου  και  φυγαμε.   Δεκα  λεπτα  αργοτερα,  φτασαμε  μπροστα  απο  τη  μεγαλη,  σιδερενια  πορτα  του  σχολειου  μας.  Εκει  ειδαμε  τον  David  να  μας  περιμενει  και  μολις  μας  ειδε  ετρεξε  προς  το  μερος  μας  χαμογελωντας.

"Καλημερα,  παιδια!"  ειπε  και  εδωσε  μια  φιλικη  αγκαλια  στον  Arthur  και  μετα  σε  εμενα. 

"Καλημερα!"  του  απαντησε  ο Arthur  και  εγω  απλως  του  χαμογελασα.  Εκεινη  την  ωρα,   μια  συμμαθητρια  μας  η  Aphrodite  περασε  διπλα  απο  τον  David,  του  χαογελασε  και   της  χαμογελασε  και  αυτος,  επισης.  Τρεχει  τιποτα  με  αυτους  τους  δυο?

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang