part 6

339 37 0
                                    

Arthur's  POV:

Βγηκαμε  διαλειμμα  και  εγω  περιμενα  για  τουλαχιστον  πεντε  λεπτα  τον  David  και  την  Irene  στο  προαυλιο.  Παντα  αργουν  αυτοι  οι  δυο!  Ο  αδερφος  μου  βγηκε  και  αποφασισα  να  τον  ρωτησω.  φαινοταν...νευριασμενος?  Δεν  μου  κανει  εντυπωση! Ο  Ηarry  παντα  νευριαζει  με  ολους  και  με  ολα!

"Harry,  μηπως  ειδες  την  Ιrene?"  τον  ρωτησα ενω  ακομα  δεν  ειχα  σταματησει  να  περπαταω.  Αποφασισα  να  μην  τον  ρωτησω  για  τον  David  γιατι  ποτε  δεν  τον  συμπαθησε  και  σιγουρα  θα  νευριαζε  περισσοτερο  αν  ανεφερα  το  ονομα  του.  Αληθεια,  τι  του  εχει  κανει  και  τον  μισει? Αυτο  δεν  θα  μπορεσω  να  το  εξηγησω  ποτε!

"Ειναι  με  το  αγορι  της!" απαντησε  και  εφυγε  ακομα  πιο  νευριασμενος. Με  το  αγορι  της?  Ποιο  ειναι  το  αγορι  της?  Ποσο  καιρο  τα  εχουν?  Εμενα  γιατι  δεν  μου  ειπε  τιποτα?  Ο  Harry  γιατι  νευριασε?  Αυτος  συνηθως  δεν  νοιαζεται  για  τιποτα  και  για  κανεναν,  ποσο  μαλλον  για  την  Ιrene  που  την  ειρωνευεται  απο  το  δημοτικο.  Ημουνα  ετοιμος  να  τον  του  πω  να περιμενει,  γιατι  ηθελα  να  τον  ρωτησω  πολλα  πραγματα,  αλλα  αποφασισα  να  μην  το  κανω  γιατι  σιγουρα  δεν  θελω  να  ξεσπασει  πανω  μου. 

Εκεινη  την  ωρα,  η  Irene  και  ο  David  με  πλησιασαν...πιασμενοι  χερι-χερι  και  χαμογελωντας  ο  ενας  στον  αλλο?  Τι  γινεται  εδω?  Ο  David  ειναι  το  αγορι  της  Irene? 

"Γεια!"  ειπε η  Irene  μολις  με  ειδε  και  με  αγκαλιασε.  Φαινοταν  πολυ  χαρουμενη  σημερα.

"Καλημερα,  μικρη!"  της  απαντησα  και  την  αγκαλιασα  και  εγω  με  αποτεέσμα  να  βγω  απο  τις  περιπλοκες  σκεψεις  μου. 

"Γεια  σου,  φιλε!"  ειπε  ο  David   και  με  χτυπησε  φιλικα  στην  πλατη.

"Καλημερα!"  απαντησα  για  ακομη  μια  φορα  χαμογελωντας.

"Irene,  εχεις  αγορι?"  συνεχισα  στρεφοντας  την  προσοχη  μου  στην  κολλητη  μου. 

"Ναι!"  απαντησε  χαμογελωντας.

"Και  εμενα  γιατι  δεν  μου  ειπες  τιποτα?"  την  ρωτησα  ενω  αυτη  ακομα  δεν  ειχε  σταματησει  να  χαμογελαει.

"Γιατι  το  αγορι  που  αγαπαω,  σημερα  μου  ειπε  οτι  ειναι  ερωτευμενο  μαζι  μου!" μου  ειπε  και  κοιταξε  πονηρα  τον  David. 

"Και  ποος  ειναι  ο  τυχερος?"  αν  και  ξερω  την  απαντηση,  θελω  να  σιγουρευτω.  Ποτε  δεν  θελω  να  βγαζω  βιαστικα  συμπεραματα,  γιατι  ισως  ειναι  λαθος.  Σε  αντιθεση  με  τον  αδερφο  μου.

The  annoying  boy// Harry  Styles  fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora