Irene's POV:
Αφου τελειωσα το διαβασμα, κατεβηκα τη μεγαλη σκαλα του σπιτου μου και κατευθυνθηκα προς την κουζινα. Ακουσα φωνες και μερικα γελια απο εκει, σημαδι οτι οι γονεις μου ηταν σπιτι. Εσκυψα διακριτικα το κεφαλι μου, για να μην καταλαβουν πως εκλαιγα και μπηκα μεσα. Ο μπαμπας μου με κοιταξε χαμογελωντας και δεν μπορουσα να μην τον κοιταξω και εγω λιγο και να χαμογελασω.
"Διαβασες, γλυκια μου?" με ρωτησε η μαμα μου γυριζοντας το κεφαλι της για να με κοιταξει και εγω της εγνεψα καταφατικα αντι να της απαντησω. Αυτη χαμογελασε και συνεχισε να κανει αυτο που ειχε αρχισει.
"Θελεις κατι?" με ρωτησε ο μπαμπας μου ακομα χαμογελωντας.
"Βασικα, ηρθα να φαω ενα κρουασαν!" τον κοιταξα σηκωνοντας ελαχιστα το κεφαλι μου και για καλη μου τυχη δεν καταλαβε τιποτα. Ανοιξα το ξυλινο ντουλαπι της κουζινας και αρπαξα ενα κρουασαν, ενω καθισα διπλα απο τον πατερα μου. Αυτος συνεχισε να με κοιταει χαμογελωντας και καπου καπου του χαμογελουσα και εγω ψευτικα.
"Εγω παω πανω!" τους ειπα πεντε λεπτα αργοτερα και ο πατερας μου εγνεψε, ενω ενα "ενταξει" ακουστηκε απο τη μαμα μου.Μπηκα στο δωματιο μου και κλειδωσα την πορτα πισω μου. Ξαπλωσα στο κρεβατι μου και σκεφτομουν ολα αυτα που εχουν συμβει απο το πρωι μεχρι τωρα. Παλι. Πρεπει να μιλησω στον Harry, πρεπει να ξερει οτι αυτο ηταν ψεμα. Γιατι δεν καθεται να με ακουσει μια φορα? Γιατι ειναι τοσο εγωιστης?
Κοιταξα εξω απο το παραθυρο και παρατηρησα οτι ειχε ηδη νυχτωσει. Δεν καταλαβα πως περασε ετσι η ωρα. Εκλεισα τα ματια μου και μεσα σε λιγα λεπτα με πηρε ο υπνος.
...................................
Το επομενο πρωι ξυπνησα, σηκωθηκα απο το κρεβατιι μου και πηγα στην τουαλετα να ριξω λιγο νερο στο προσωπο μου. Τα ματια μου ηταν ακομα πρισμενα και κοκκινα απο χθες. Ποτε δεν θελω να πηγαινω σχολειο και γενικα καπου και, να φαινομαι κλαμμενη, οποτε εβαλα αρκετη πουδρα, ρουζ, eyeliner και μασκαρα για να μη φαινομαι χαλια. Φορεσα τα χθεσινα μου ρουχα, πηρα την τσαντα μου και κατεβηκα κατω για να φαω πρωινο. Οι γονεις μου, οπως καθε πρωι, με περιμεναν στο σαλονι.
YOU ARE READING
The annoying boy// Harry Styles fanfiction
FanfictionΚανένας δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του για κανέναν και μερικές φορές αυτό είναι επικίνδυνο, μετατρέποντας όσα έζησες σε ένα λάθος....